Šta je novo?
SerbianForum

Dobrodošli na SerbianForum.org, mjesto na kojem možete pronaći apsolutno sve, mjesto druženja i odlične zabave!

Žensko zdravlje

  • Začetnik teme Big Moca
  • Datum pokretanja
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
Stručnjak za zdravlje žena dr Lisa Earle: Ovo je prvo što svaka žena treba primijeniti u menopauzi!



Hrana ima ogromnu moć da pomogne u iscjeljenju tijela, a ono što biramo jesti, jedan je od najvažnijih faktora koji možemo kontrolirati u životu. Konzumacija pravilnih i zdravih namirnica može zaista promijeniti izgled i osjećaj, a posebno je od koristi tijekom menopauze.

Pravilna prehrana ima snažan utjecaj u vraćanju ravnoteže. Stručnjak za zdravlje žena, dr Lisa Earle, koja je na ovu temu napisala i knjigu, otkriva nam koje namirnice bi žena trebala jesti, a koje izbjegavati. Ona nastoji savjetima pomoći ženama da se osjećaju bolje tijekom ovog perioda.
“Hrana ima ogromnu moć da pomogne u iscjeljenju tijela, a ono što biramo jesti, jedan je od najvažnijih faktora koji možemo kontrolirati u životu”, kaže Lisa.
“Konzumacija pravilnih i zdravih namirnica može zaista promijeniti izgled i osjećaj, a posebno je od koristi tijekom menopauze”.

Fitoestrogeni

Ono što ona preporučuje je unos fitoestrogena, koji osiguravaju tvari slične estrogenu, koji se prirodno javljaju u biljkama. Fitoestrogeni pomažu u ublažavanju mnogih simptoma menopauze, ali su i sami ukusni i hranljivi.
Sojino mlijeko i sojino brašno, sjemenke lana, sjemenke bundeve, sjemenke sezama, sjemenke suncokreta, celer i zeleni grah sadrže fitoestrogene.

Izbjegavajte šećer

Ako ste ljubitelj slatkiša, ova informacija vam se neće svidjeti, ali ukoliko posegnete za nekim slatkišem, to će pokrenuti nagli porast razine glukoze u krvi, a nakon toga slijedi nagli pad.
Tijekom menopauze, niska razina šećera dovodi tijelo do pretvaranja viška energije u masti, što će dugoročno povećati rizik od dijabetesa tipa 2.
Bolja opcija je da odaberete orašaste plodove, sjemenke ili svježe voće kao grickalice kako biste obnovili energiju.

Kalcij i vitamin D

Da biste nadoknadili gubitak gustoće koštane mase, važno je da jedete hranu bogatu kalcijem i vitaminom D.
Dobri izvori vitamina D su punomasni mliječni proizvodi, sojino mlijeko, šampinjoni, cijeđena naranča. Mliječni proizvodi, kelj, špinat, kupus i sezam su odlični izvori kalcija.

Zdrave masti

“Zagovornik sam zdravih masti trideset i više godina, a „dobre“ masti su posebno važne tijekom menopauze jer mi zapravo stvaramo naše hormone iz kolesterola”, kaže ona.
Avokado, orašasti plodovi i sjemenke kao što su chia i sjemenke lana su dobar izvor kvalitetnih dobrih masti.“ zaključuje Lisa.

(stil.kurir)
 
Top