Ja i dalje ne dobijam odgovor zašto i odakle u prirodi postoji: svrhovitost, cilj, i smisao u ponašanju životinja i biljaka??
Mnoge neinteligentne životinje čine nešto što zahteva znanje koje nisu mogle same da razviju.
Odakle sklad u mravinjaku i košnici? Socijalno ponašanje mrava i pčela je problem za evoluciju. Zašto su se od usamljeničkog života borbe za opstanak udružili u koloniju? Umesto da se bore za svoj opstanak, u stanju su da žrtvuju svoj život za odbranu košnice.
Zašto pčele i mravi ginu za dobrobit kolonije, kad bi po evoluciji trebalo da se bore za svoj opstanak?
Seme svake biljke istovremeno raste i na gore i na dole, u suprotnim smerovima. Koren da bi crpao vodu i hranu, stablo da bi upijalo sunce i kiseonik. Bez obzira kako okrenete seme, koren uvek ide na gore a stablo na dole.
Na primer slepi miš može u stotom delu sekunde da napravi razliku između biljke i insekta, jer pušta zvuke koje mi ne čujemo, a zatim na osnovu odjeka prepoznaje osobine predmeta od kojeg se zvuk odbio. On u svojoj glavi ima veoma složeni analizator zvukova mikro veličine, čiju tehnologiju su ljudi bledo iskopirali u vidu radara.
Odakle ta tehnologija koja čini da njegov mozak stvara sliku u deliću sekunde ?
Biljka juka, ili "Španski bajonet" ima tučak sakriven duboko unutar jednog tubusa. Deo koji treba da primi polenov prah sakriven je unutar tubusa, tako da juka ne može da bude oprašena vetrom ni insektima (osim jednog). Čak i studenti biologije nekad ne mogu da pronađu tučak juke.
Ako je tačna teorija o evoluciji, onda pred sobom imamo nešto čudno - da jedna biljka čini vrlo rizičnom i teškom svoju egzistenciju, svoje širenje i svoj opstanak. Ona prosto otežava svoje oplođenje time što sakriva deo za oprašivanje.
Međutim, za njen opstanak nema nikakvih problema, zato što postoji specijalni insekt koji se zove pronuba yuccasela. Ovaj mali leptirić se ponaša kao da je učio morfologiju biljaka. On doleti na cvet, uđe unutra i iz prašničkih kesica skupi polen i od njega formira lopticu. Onda on sa ove biljke preleti na cvet druge juke. Dakle, kao da zna genetiku, da nije dobro da vrši oplođenje iste biljke sopstvenim polenom, on leti na drugu biljku, ulazi ponovo u cvet i polaže jaja u plodnik ovog cveta. Zašto ne položi jaja, recimo u listove perianta, u krunične listove? Odkud ona zna da baš tamo treba da položi svoja jaja? Sve njene radnje podrazumevaju određena znanja. Ona polaže jaja u plodnik zato što se tu nalaze semeni zametci.
Da bi postigli određenu svrhu (oprašivanje jedne specifične biljke), mora da postoji izvesno znanje. U ovom slučaju mora postojati znanje da se u tubusu ove biljke nalazi deo na kome polenov prah može da proklija i da se izvrši oplođenje. Dakle, krajnji cilj koji podrazumeva određena znanja. A, znanja, jasno, nema bez razuma. Međutim, oprašivanje vrši nesvesni organizam koji nema znanja.
Kako da objasnimo ovu pojavu? Kako je ovaj proces nastao?
Kada ovaj svet posmatramo iz ugla evolucije imamo veliki problem -> Recimo da je juka nastala od biljke koja je imala prost cvet koji opstaje bez problema. Zašto da se on sad menja? Zašto da rizikuje? Zašto da oteža oprašivanje i svoj opstanak? Na ova pitanja evolucionisti nemaju odgovor!
Vrlo je teško, prosto nemoguće, izbeći zaključak da je sve ovo uredio Inteligentni Stvoritelj.