Tarana, u ovom poslednjem komentaru si potpuno razotkrio sebe kao jednog potpuno nepostenog, lulavog, prepredenog, zlog coveka, koji je spreman da izvrne sve, i da iznese takve prljave neistine, sa nadom da ceneko poverovati u tvoje lazi, da ih je u opste mucno i pogledati.
Pitanje kako ta slova ne pobegnu, nego trpe ovakvo maltretiranje od strane onih koji ih koriste u takvu svrhu.
Dkle, da vidimo sta si sve ovde izlagao.
Sto se tice dva svedoka iz otkrivenja koji spaljuju neprijatelje, to je vec objasnjeno, da se radi o simbolici koju ti ne poznajes jer si slab u proucavanju biblije i njenog koneksta.
Ostalo:
1. Kako Duh Sveti može biti u osobi koja uči sve suprotno od Božje reči i kako može davati datume kad proroci i Gospod rekoše da to neće verujući dobiti?
Neistina.
Niko nije iznosio nista suprotno Bozjoj reci, vec je sve u skladu sa njom.
Niko nije iznosio datume, a u vezi Milera je vec dat odgovor.
2. kako može onaj što Duha energijom smatra biti poučen od Duha Svetog,
Neistina
Adventisti veruju daje Duh Sveti licnost, Bog jednak Ocu i Sinu
3. kako može onaj ko darove Duha svetog oslovljava sataninim i čuda Božja takođe sataninin zove,
Neistina
Duh Sveti daje Duhovne darove.
Ja sam govorio da cuda koja postoje u Pentakostalnoj crkvi nisu data od Boga "padanje u trans, vika i dreka, neartikulisano smejanje i valjanje po podu, nezaustavljivo plakanje..itd"
4. kako može Duh sveti učiti čoveka da je dan na koji Duh Sveti siđe žig zveri,
Neistina
Niko nikada u Adventizmu nije ucio da je dan na koji je duh Sveti sisao na apostole pedeset dana nakon Hristovog vaznesenja zig zveri.
Zig zveri je zakonj o bavezsnom praznovanju nedeljekoji ce papstvo uspostaviti neposredno pre Hristovog drugog dolaska.
5. kako Duh Sveti može učiti čoveka da je Božja reč simbolika a svojim prorocima reče da ZAPIŠU doslovno, kako Isus može reći da razumeju KAKO ČITAJU a Duh Sveti učiti da tako ne može?
Neistina
Niko u Adventizmu nikada nije ucio da je Bozja rec simbolika, vec da u knjizi proroka Danila i otkrivenju Jovanovom postoje simbolicni elementi koji se tumace u kontekstu.