apsolutni pocetnik

Član
Učlanjen(a)
08.12.2010
Poruka
35
Pozdrav svima na ovom sajtu,prezadovoljan sam sa svim sto se moze naci i procitati,neopisivo dobra stvar,i raduje me sto sam ovde medju vama.E sad molim za pomoc,ali da naglasim apsolutni sam pocetnik,naime dosadio mi je Windows XP,a nazalost nemam jaku masinu za Vistu ili 7-icu,ustvari zelim preci na Linuks.Dosta toga sam procitao i video u video prilozima koji se nude i mislim da je to prava stvar za mene i moj stari komp.Mene koci jedna meni velika stvar kako se umreziti....posto na kompu imam TP-Link-ovu karticu direktno povezanu za wireles antenu,prilikom instalacije OS Windows-a ,instaliram i drajver sa onog malog CD-a,i posle toga odradim create a new conecction i posao gotov,izaberem predajnik na ciji sam posluzitelj preplacen i to je to,medjutim kada stavim CD sa OS Linuks-Ubuntu,pokrenem live on vec u startu prepozna karticu i nudi mi mrezu iz okruzenja-to je o.k,super,ali kako da se povezem,sta uneti-gde,kako bi funkcionisalo kao na Windowsu,jer da bih instalirao Ubuntu voleo bih da bude prilikom instalacije povezan sa internetom za sto bolju i uspesniju instalaciju,kao i rad posle instalacije-veliko hvala svima koji mogu pomoci
 
Član
Učlanjen(a)
08.12.2010
Poruka
35
Sa Linuxom mislim da neces imati problema sto se tice TP Linka i nece ti trebati ni cd ......Odmah posle instalacije imaces kreiranu mrezu...Aktiviraj drajvere posle instalacije i uzivaj.....

Za pocetak mozes instalirati iz Windowsa....Wubi alatom....ako ti se prisvidja mozes preci jednostavno na klasicnu Linux instalaciju.....

http://serbianforum.org/linux-os/344452-instalacija-linux-ubuntu-iz-windowsa.html