Šta je novo?
SerbianForum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Hvala svima na 1 900 000+ postova & 500 000+ tema!

Najbolje vežbe kod kuće

  • Začetnik teme Rekontra
  • Datum pokretanja
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
Moderator
#13
Kompletan trening u 10 minuta!

Kompletan trening u 10 minuta!

Džo Daudel, lični trener poznatih faca u Holivudu, koji je i vlasnik teretane u Los Anđelesu, napravio je program 10-minutnog vežbanja od kog ćete izgledati i osećati se bolje, a ujedno ćete i spržiti višak kalorija.



Odlična kombinacija vežbi kojima se pokrivaju sve grupe mišića

Trening:
10-12 čučnjeva s tegovima
Što više sklekova
10-12 "mrtvo dizanje"
10-12 zgibova
10-12 sedećih podizanja tegova
30 sekundi "daske"


* Znate pravilo - što više ponavljanja, to bolje?

Vežbe:

Čučnjevi s tegovima
Tegovi su ispred grudi. Pomerajte kukove gore-dole. Nastavite da se spuštate u najniži položaj, težinu oslanjajte na pete.


Sklekovi
Lezite u početnu poziciju za sklek. Spustite celo telo ka podu, odižući laktove. Vratite se gore, ne savijajući telo.


"Mrtvo dizanje"
Tegići su u rukama, ruke su zategnute i ispred nogu (tako da vam tegići dodiruju butine). Počnite tako što ćete kukove gurnuti unazad. Sve vreme držite savijena kolena. Spuštajte tegove lagano na dole, niz noge (samo gornji deo tela sa pomera, noge su mirne - NE idete u čučanj). Dok vraćate kukove, tegovi treba da ostanu ispred nogu.


Zgibovi
Uhvatite se za šipku, okačite se i prekrstite noge iza sebe. Vucite se grudima prema šipki, koristeći leđa i snagu ruku. Vratite se u početnu poziciju polako spuštajući grudi dole.


Sedeće dizanje tegova
Sedite na loptu za pilates ili na stolicu. Uzmite tegove i podignite ih pored ramena, laktovi savijeni. Počnite pokret tako što ćete laktove spustiti naniže i onda naglo izbacite tegove iznad glave.

"Daska"
Lezite, licem okrenutim ka zemlji. Oslonite se na podlaktice, dlanovi su na zemlji. Podignite se sa poda u poziciju daske, zatežući sve mišiće.

Izvor: 24 sata
 
Golden red

Golden red

Član
#14
Samo 8 minuta dnevno je potrebno da imate savršen stomak


Uvek ste želeli imati ravan stomak i tzv. pločice na stomaku? To i nije toliko teško postići, samo je potrebno svakodnevno vežbati.
1104424-qq.JPG

Vežbe za ravan stomak |Foto: 24 sata


Video-snimak koji vam predstavljamo govori o tome kako raditi na tom delu tela.


Rezultat se može postići samo ako se vežba redovno, to važi i za muškarce i žene.

Sve što je potrebno jeste da znate kako da radite vežbe i kojim redosledom i rezultat je zagarantovan.

Aerobne vežbe, za stomačne mišiće duže od 7 minuta, stimulušu kapilare u tom području šro rezultira povećanim protokom krvi u tom delu tela. Veći protok krvi znači veći protok kiseonika, a masnoće sagorevaju samo u prisustvu kiseonika.

Napregnutim mišićima je potrebno više kalorija kako bi ostali aktivni. Naš organizam nastoji da oslobodi potrebne kalorije u predelima tela gde su aktivni mišići, tako da brže sagoreva masnoće u tom području.

Pogledajte video-snimak i obavezno isprobajte.


Izvor: 24 sata

 
LaLaLooopsy

LaLaLooopsy

#15
Na youtube toliko motivacije i odlicnih vezbi,samo treba poceti. Ja sam krenula uz Fitness Blender,odlican je!

Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока
 

Top