Član
- Učlanjen(a)
- 12.02.2010
- Poruka
- 90
свако од нас ће уочити нешто занимљиво у вези са историјом. можемо је посматрати као науку, или као прости зборник догађаја који су се десили у прошлости, а ето, ми смо нашли за сходно да од тога направимо науку. плитким "орањем" ћемо заиста и почети овако да размишљамо.
меморисање догађаја само по себи не значи ништа. као закопани таленти, рецимо. верујем да нико од нас није размишљао о историји као о обичном меморисању догађаја. али, сложићемо се ипак да прво морамо да меморишемо догађаје, а потом... поставити виши циљ.
шта је то виши циљ? нешто што би рецимо увек стајало као парола изна глава посланика у скупштини, рецимо. треба праштати, али никада не заборављати. ето, тако једним делом васпитавати децу своју.
историјски догађаји се не могу понављати, али последице погрешних процена могу да личе једне на друге.
шта је са образовањем нових нараштаја? па они искуствено, и емотивно не могу да доживљавају претходни период, као они који су у том периоду живели... разумљиво. сетимо се онога што стоји изнад глава посланика, (виши интерес). чувати предање, за почетак, а узрастати у овоме времену, и ићи корак испред њега, а у сусрет вечности...
дубоко сам убеђен да ако читајући разумемо делиће вечности, (која није у супротности са временском историјом), можемо да се спасемо од понављања...
меморисање догађаја само по себи не значи ништа. као закопани таленти, рецимо. верујем да нико од нас није размишљао о историји као о обичном меморисању догађаја. али, сложићемо се ипак да прво морамо да меморишемо догађаје, а потом... поставити виши циљ.
шта је то виши циљ? нешто што би рецимо увек стајало као парола изна глава посланика у скупштини, рецимо. треба праштати, али никада не заборављати. ето, тако једним делом васпитавати децу своју.
историјски догађаји се не могу понављати, али последице погрешних процена могу да личе једне на друге.
шта је са образовањем нових нараштаја? па они искуствено, и емотивно не могу да доживљавају претходни период, као они који су у том периоду живели... разумљиво. сетимо се онога што стоји изнад глава посланика, (виши интерес). чувати предање, за почетак, а узрастати у овоме времену, и ићи корак испред њега, а у сусрет вечности...
дубоко сам убеђен да ако читајући разумемо делиће вечности, (која није у супротности са временском историјом), можемо да се спасемо од понављања...