FIM Moto GP

Učlanjen(a)
Poruka
pade Lorenco, a doktor,šta reći...uzeo još bodova,ispao pametan,a ne onaj prvi,da se napravi "frajer",kako je pao,još ne mogu da skapiram šta je "pesnik"hteo da kaže.A Melandri,sredio ga Kalio ko pitu,i nekoj krivini.Naći ću kasnije na nekom sajtu zvanične rezultate,i trenutni plasman posle ove trke.Moram da idem da obuzdam klince,toliko vrište,da su komšije dotrčale,misleći da nas je neko napao...ili šta već

Pogledajte sajt:

:info:
Kod:
http://www.motogp.com/en

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
Indijanapolis

Vozi Se trka GP u USA,a na trci....žurka,prvo startno mesto PEDROSA,drugi Lorenceo,treći Doktor.Ali....Prvo pade Pedrosa,zatim su se vijali Doktor i Lorenco...i....Doktor se sklopi u neku od krivina,a Lorenco...ode svojim putem,a ako dobije,nadoknadiće ono iz Brna...videćemo.Lorenco sad samo drži svoje prvo mesto,a Rosi je u garaži.Nerazumem se ništa u motore,ali kažu,otišlo kvačilo,vala kako je pao,dobro je izdražo i oma tri kruga posle pada.Jedno zapažanje:uvek,pa i kad padne,odustane...uvek se krevelji,smeje,šta već,pred kamerama,prvi put,od kad pratim MOTORE;a pratim ih jaš kad u Srbiji (bivšoj SFRJ)Eurosport se stidljivo prikazivao na trećem kanalu,i od početka karijere pratim Rosija.....nikad nije bije ovako besan ali na sebe,"mogao sam da budem drugi,idiote"sto posto misli u sebi,a Lorenco ulazi u zadnji krug,ajde da čekam...pobeđuje Lorenco,De anđelis drugi,Hejden treći,i to pred svojom publikom....razlika između Lorenca i Rosija je sad samo25 bodova.Pedrosa uprkos padu završava deseti.Sad lorenco izvodi svoj šou,kao kad pobedi Doktor,nosi štit Kapetana Amerike,čuvenog strip junaka.E,sad šta reći,posle Brna svi smo govorili Gotovo,Rosi uzima titulu jer ga nema Kejsi,ali...da nema uvek ovog ALI...trke nikad ne bile zanimljive,naročito sad kad se za sedam dana vozi trka u Italiji,pa desetak kilometara mesto udaljeno od rodnog mesta Rosija.Tad ću biti u mom Beogradu,pa ću drugačije gladeti trke,jer sad sam morao da obuzdavam moje blizance,hteli se biju sa nekim klincima,znate klinačka posla,mi u Španiji,oni navijali za Rosija,a pobedio Lorenco,umalo da se pobiju.Koja je to ljubav prema Rosiju....ma neopisivo,mali Španci skaču ko ludi,a ovi moji....ma da vam ne pričam.Morao sam da ih odvedem u šetnju,da bi ih smirio,ali,zvali smo i male Špance,na sladoled,pa mirovna konferencija....sve u svemu dečija posla,a oni uzeše lovu,da li pali,da li završili,Čekam da se pojavi nova tabela u ukupnom poretku,još nije izašla ni na zvaničnom sajtu

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
A jack rabbit start by Honda man Dani Pedrosa came to tears just laps later as he threw his bike down the road, tucking the front end a slow but bumpy right hander. The Spaniard's miscue handed the race to Yamaha. Jorge Lorenzo, Yamaha-mounted, with a Captain America lid at top his smiling noggin, dogged teammate Valentino Rossi throughout the early stages of the race. On lap eight, Lorenzo drafted past Rossi on the long front straight in front of Indy sold out grandstands. Then Rossi, just laps later, tucked the front end on turn in.
From then on Lorenzo, building upon a ten second lead, was never threatened. Rossi would remount, only to retire in a few laps.The win for Lorenzo cut the championship gap to Rossi in half. Lorenzo, aping Helio Castroneves and Tony Stewart, climbed the catch fence on the front straight.

Nicky Hayden got away in sixth initially, his Ducati behind Pedrosa, Rossi, Lorenzo, Edwards, the Indy revelation, de Angelis. Hayden pushed past Edwards with twenty laps to go with outside-inside move on left right combo.
Texan Colin Edwards was handed podium position by Pedrosa's crash, his Tech 3 Yamaha down on power to de Angelis' Honda, but clearly more nimble through Indy's brutally tight infield right handers. But Edwards came under attack by slew of Hondas and Hayden's Ducati, and gave ground throughout the race.

Izvor: Cherry Creek News - Home

Učlanjen(a)
Poruka
Lorenzo takes win as rivals suffer costly crashes

Sunday, 30 August 2009
Fiat Yamaha’s Jorge Lorenzo got his third victory of 2009 at Indianapolis, as his team-mate Valentino Rossi and Spanish rival Dani Pedrosa both crashed in the 28 lap Brickyard contest.

The battle for the 2009 World Championship was blown wide open on Sunday at the Red Bull Indianapolis Grand Prix as Jorge Lorenzo scored a great win and his Fiat Yamaha colleague Valentino Rossi suffered his first DNF of the year.
Lorenzo eventually crossed the line with a 9.5s winning margin to cut Rossi’s championship lead in half, as the deficit dropped from 50 to 25 points, with five races remaining.
Behind Lorenzo there was a great ride from San Carlo Honda Gresini’s Alex de Angelis who did his quest to remain in MotoGP no harm at all in second place, gaining his first ever premier class podium from fourth on the grid.
Nicky Hayden also rode brilliantly after qualifying sixth, repeating his 2008 Indianapolis podium, this time in third position – his best result to date with Ducati. Hayden got the better of Andrea Dovizioso, despite a stiff challenge from the man who replaced him in the Repsol Honda team, the Italian yet again having to settle for fourth on the last lap.
World Champion Valentino Rossi hit the ground on lap nine when battling for the race lead with Lorenzo, the Italian able to remount and try to continue only to have to retire a couple of laps later due to the damage his M1 machine sustained. It was the first time Rossi has failed to finish a race since Valencia in 2007.
Earlier in the race there was also a crash for Dani Pedrosa on the fourth lap when the pole man was leading the race. He bravely picked up his RC212V and rejoined in last place, doing well to finally finish in 10th position.
Adding to the American representation towards the front Colin Edwards (Monster Yamaha Tech 3) finished in fifth place, whilst there was a late crash from Marco Melandri (Hayate Racing) when battling with James Toseland (Monster Yamaha Tech 3) for sixth. Melandri’s mishap left the Englishman to again equal his best ever MotoGP result.
The top ten also featured Loris Capirossi (Rizla Suzuki), Mika Kallio (Ducati) and Toni Elías (San Carlo Honda Gresini). A special mention must go to Pramac Racing’s temporary replacement rider Aleix Espargaró who earned three points in 13th place on his MotoGP debut.

Izvor:Home | The Official MotoGP Website

Učlanjen(a)
Poruka
Lorenco nezadrživ u Indijanapolisu

4340623674a9ad8093c52b046816597_big.jpg

Beta​
Španac Horhe Lorenco trijumfovao je na trci za Veliku nagradu Indijanapolisa u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata.

Vozač Jamahe je do treće pobede u sezoni, a četvrte u karijeri od debija u najjačoj klasi, došao u vremenu od 45:29.337 minuta, i kroz cilj je prošao ispred Aleksa de Anđelisa na privatnoj Hondi ekipe San Karlo Gresini i bivšeg šampiona Nikija Hejdena na Dukatiju, u trci koja je odlučena u desetom krugu kada je vodeći u generalnom plasmanu i aktuelni šampion Valentino Rosi izleteo sa staze.
Od starta je poveo osvajač pol pozicije Dani Pedrosa na Hondi, ispred Rosija, Lorenca, vozača Jamahe Teh 3 Kolina Edvardsa, De Anđelisa, Marka Melandrija na Hajate Kavasakiju, dok je na začelju debitant Aleks Espargaro sa staze pokupio Tonija Eliasa, a takođe su i dvojica vozača Suzukija Loris Kapirosi i Kris Vermulen imali kratke izlete, ali su sva četvorica uspela da se vrate u trku.

U prvih nekoliko krugova Pedrosa, Rosi i Lorenco su se smenjivali kao vlasnici najbržih krugova, dok je De Anđelis iza njih počeo da pritiska Edvardsa u borbi za četvrto mesto. Već u trećem krugu, potpuno neobjašnjivo, Pedrosa je izleteo sa staze dok je bilo u vođstvu, pa je prvu poziciju preuzeo Rosi. Iza njih dvojice vodila se velika borba pa je De Anđelis posle nekoliko pokušaja uspeo da pretekne Edvardsa, koji je potom izgubio još jednu poziciju kada ga je obišao Hejden.

Rosi se u vođstvu našao do starta devetog kruga kada ga je pretekao klupski kolega, ali se ‘Doktor’ nije dugo zadržao na stazi pošto je u narednom krugu na kočenju proklizao i izleteo sa staze u Indijanapolisu. Italijan je uspeo da se vrati na stazu, ali na tek 16. mesto, ispred Pedrose.

U 13. krugu Pedrosa je pretekao Rosija, koji se potom parkirao u garaži. Dva kruga kasnije Andrea Doviciozo je pretekao Edvarsa u borbi za četvrto mesto, a poredak prve petorice je ostao nepromenjen do cilja, dok se Džejms Toslend probio do šeste pozicije.

Četiri kruga pre kraja viđeno je i prvo odustajanje posle Rosija kada se mladi Nikolo Kanepa parkirao pored staze, a u narednom krugu je sa nje izleteo i Melandri, što je posebno pogodovalo Pedrosi koji se probio do 11. mesta. U poslednja dva kruga nije bilo uzbuđenja pa je Lorenco već tada počeo sa slavljem koje je završio na ogradi na startno-ciljnom pravcu u stilu pobednika legendarne trke “Indijanapolis 500”.

Četvrto mesto u Indijanapolisu osvojio je Doviciozo, ispred Edvardsa, Toslenda, Kapirosija na Suzukiju i Mike Kalija, koji u ekipi Dukatija menja Kejsija Stonera, dok su prvu desetoricu kompletirali Španaci Elias i Pedrosa.

Do bodova na 12. trci sezone došli su i Vermulen, Randi de Punije na privatnoj Hondi ekipe LCR, Espargaro i vozač Skot Honde Gabor Tolmači.

Pošto nije uspeo da završi 12. trku u sezoni Rosi je ostao na 212 bodova na čelu generalnog plasmana, dok je Lorenco drugi sa 187, a Stoner, koji je propustio već dve trke treči sa 150. U plasmanu timova Fiat Jamaha je ubedljiva sa 399 bodova, čak 138 više od Repsol Honde, dok je Jamaha a vrhu i u konkurenciji konstruktora sa 280 bodova, dok je Honda druga sa 204.

Naredna trka, Velika nagrada San Marina, vozi se već za nedelju dana, 6. septembra, na stazi “Mizano”.

Rezultati trke za Veliku nagradu Indijanapolisa:
1. Horhe Lorenco (Španija) Fiat Jamaha 45:29.337
2. Aleks de Anđelis (Italija) San Karlo Honda Gresini + 9.435
3. Niki Hejden (SAD) Marlboro Dukati + 12.947
4. Andrea Doviciozo (Italija) Repsol Honda + 13.478
5. Kolin edvards (SAD) Monster Jamaha Teh 3 + 26.254
6. Džejms Toslend (Velika Britanija) Monster Jamaha Teh 3 + 32.408
7. Loris Kapirosi (Italija) Rizla Suzuki + 34.400
8. Mika Kalio (Finska) Marlboro Dukati + 34.856
9. Toni Elias (Španija) San Karlo Honda Gresini + 45.005
10. Dani Pedrosa (Španija) Repsol Honda + 45.377
11. Kris Vermulen (Australija) Rizla Suzuki + 45.478
12. Randi de Punije (Francuska) LCR Honda + 52.294
13. Aleks Espargaro (Španija) Pramak Dukati + 1:03.552
14. Gabor Tolmači (Mađarska) Skot Honda + 1:15.086
odustali:
Marko Melandri (Italija) Hajate Kavasaki
Nikolo Kanepa (Italija) Pramak Dukati
Valentino Rosi (Italija) Fiat Jamaha

Generalni plasman vozača:
1. Valentino Rosi 212
2. Horhe Lorenco 187
3. Kejsi Stoner 150
4. Dani Pedrosa 141
5. Kolin Edvards 123
6. Andrea Doviciozo 120

Generalni plasman timova:
1. Fiat Jamaha 399
2. Repsol Honda 261
3. Marlboro Dukati 231
4. Monster Jamaha Teh 3 195
5. Rizla Suzuki 163
6. San Karlo Honda Gresini 158

Generalni plasman konstruktora:
1. Jamaha 280
2. Honda 204
3. Dukati 182
4. Suzuki 109
5. Kavasaki 79

Izvor: B92 - Internet, Radio i TV stanica; najnovije vesti iz Srbije

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
MotoGP looking at engine lease agreement

In an effort to expand the MotoGP field and cut costs, the Fédération Internationale de Motocyclisme - the sport's governing body - is looking to formalise the lease of engines to teams for 2011.

Ongoing talks between MotoGP’s governing body the FIM, series’ rights holder Dorna Sports and the MSMA - the manufacturers association - are shaping up the future of the MotoGP World Championship.
To bolster the MotoGP entry list and also make the sport more affordable to teams, a new agreement with manufacturers is under consideration, to implement an engine lease structure for manufacturers to provide 800cc prototypes engines to teams, who would in turn develop their own chassis.
“Looking at the future of the MotoGP class, we’ve been talking with the manufacturers to see how they can provide engines to the teams,” explains FIM President Vito Ippolito. “It would be an interesting way to expand the grid and to give a chance to new teams to join the series, as costs would be reduced.”
“At this moment, negotiations are going in the right direction and manufacturers could offer prototype 800cc engines from 2011. We’re still in the process of defining the future of the MotoGP class and for the FIM and Dorna, it is crucial to achieve better stability in terms of the number of entries in the long term, taking into account the current technical and economic issues.”
Dorna Sports’ CEO Carmelo Ezpeleta added: “Given the current economic situation, the ever evolving technology in MotoGP and looking at costs cutting measures, we had made a proposal to combine 1000cc engines and the current 800cc engines in the MotoGP class. The MSMA acknowledged the issues we’re facing at the moment and looked for another solution.”
“Now their proposal is, that from 2011, they could lease engines to teams with a fair standard price. This would not involve a technical regulation change as engines would be the same as they are now and it would allow us to optimise costs. The MSMA still has to announce what would be the price of the lease and we’re also waiting on an agreement with the manufacturers to commit to the Championship for a precise period of time. Once those two elements are set, it would be a very positive development for the future of the MotoGP World Championship.”

U prevodu,izgleda će se od 2011 voziti i zvanično 800 cc,ali u kom
binaciji sa motorima iz 1000cc,sad ko kapira dobro engleski a i motore,razumeće gornji tekst,preuzet sa zvaničnog sajta MOTO GP.Kako sam rekao,glupsam za motore,kao mašine,pa bolje da vam prezentujem original,nego,da bude posle "šta ovaj lupa",a ako ngde nađem na srpskom,baciću ga na sajt.

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
Mislim da sam bio baš detaljan što se ove trke tiče,tako će biti i dalje do kraja šampionata,a pošto sam ulogovan na sajt MOTO GP,svakodnevno dobijam najsvežije infomacije,pa ću sutra čekati odgovor Doktora za današnji krah,ajde laku noć

Učlanjen(a)
Poruka
Reflecting on race day at Indianapolis, Rossi stated, “Today is a disappointment of course. We struggled here with the setting all weekend but we made an improvement today and I got a good start and was able to stay in touch with Pedrosa. Once he fell, I knew it would be between Jorge and I, but I honestly don’t know how it would have finished, because Jorge was very fast today.”
He continued, “Obviously, it would have been better to have finished second than not to finish at all! Unfortunately I ran wide on to a dirty part of the track at turn one and lost the front. I tried to carry on but there was a problem with my throttle and it wasn’t possible. I want to congratulate Jorge for his victory and now we look forward to coming back to the front at Misano. We are still leading the championship and this is the most important thing.”

Ili U prevodu,Doktor kaže da je razočran padom tokom trke u Indijanpolisu,i po njega,a za tim bi bilo bolje da je završio drugi,nego...Išao je preširoko na prljavom delu staze,i izgubio prednji deo motora.Hteo je da nastavi dalje,ali...valjda mu se pokvarilo kvačilo (throttle),ponavljam,glup sam za motore,čestitao je Lorencu na pobedi,ali jedva čeka trku u Misanu,dom YAMAHE,ali napomenuo je da kao tim i dalje vode,što je i najvažnije

Učlanjen(a)
Poruka
Misano,Italija

Gran Premio Cinzano di San Marino e della Riviera di Rimini

Naslov sve kaže,sledeća trka se vozi u Italiji,staza San Marino,i to sad za vikend 4,5 i 6 septembar."samo"su se preselili iz Amerike,ponovo u Evropu.I to 14 kilometara udaljena od rodnog mesta DOKTORA,Tavullia,Pokušaće,kao i prošle godine,da uz podršku domaće publike,ponovo da pobedi,i da se vrati odbrani titule,posle kraha u Indijanopolisu
Inače gore navedeni krah,pad,kako god je prvi put posle trke u Valensiji 2007 da nije završio trku.Tako da beži svom timskom kolegi Lorencu za samo 25 poena u ukupnom poretku,pet trka do kraja šampionata
Lorence je inače na istij stazi 2007 u 250 kubika bio prvi,a prošle godine u GP bio drugi.Prvi "Slobodni"treninzi biće već u petak od 2 sata,kao i uvek,prenos na SPORT KLUBU,kao i na DSF.

The thirteenth round of the 2009 MotoGP World Championship takes place this weekend as the riders and their teams visit Misano for the Gran Premio Cinzano di San Marino e della Riviera di Rimini.

Although World Champion Valentino Rossi has a special relationship with Mugello this is his true home event with the Misano circuit lying just 14km from his beloved hometown of Tavullia. The Italian maestro will again enjoy massive support from the home crowd as he attempts to repeat his 2008 victory at this event and get his title defence immediately back on course after his Indianapolis disappointment.
Rossi’s Indy DNF was the first time he has failed to finish a MotoGP race since Valencia at the end of the 2007 season, but he is unlikely to dwell on his Sunday crash for too long as he focuses on increasing the 25 point advantage he holds over his talented young Fiat Yamaha team-mate Jorge Lorenzo with five rounds to go.
For Lorenzo his championship dream has been revived by the results at Indianapolis, with the Spaniard bouncing back spectacularly from two consecutive DNFs at the previous two rounds to take a superb victory and halve the deficit at the top of the standings. The man from Majorca won the 250cc race at Misano two years ago from pole position and last year he was second in the MotoGP race.
In the continued absence of Ducati’s Casey Stoner, who is due to return at the round after Misano in Estoril, the Fiat Yamaha team will again expect the principal threat to come from Repsol Honda’s Dani Pedrosa who sits fourth in the standings, 71 points behind Rossi and 46 behind Lorenzo. Pedrosa was in great form over the Indianapolis weekend, until a crash when leading the race hindered his progress and he ended up tenth, but he does not have a brilliant record at Misano.
There is an intriguing battle for fifth place in the standings between Monster Yamaha Tech 3’s Colin Edwards and Repsol Honda’s Andrea Dovizioso, with the American currently edging it by just three points. Misano is not Edwards’ favourite track and he knows Dovizioso will be desperate for a good result on Italian soil, so he will be determined to spoil the party.
One rider going into this round on a massive high is San Carlo Honda Gresini’s Alex de Angelis, who proudly rides at his home event on the back of a well-deserved first MotoGP podium at Indianapolis. That result could not have come at a better time for the San Marino rider who is still looking for a team for 2010.
The home fans will also be getting behind the likes of Rizla Suzuki’s Loris Capirossi and Hayate Racing’s Marco Melandri, who sit eighth and tenth in the standings at present, whilst ninth placed LCR Honda’s Randy de Puniet will battle through the pain of his ankle injury in order to try and get a decent points haul at what is a home event for his team boss Lucio Cecchinello.
The Ducati riders will also be keen to keep the Ducatisti fans happy on ‘home turf’ with Nicky Hayden looking in better shape after his first podium result for the Italian factory arrived at his home GP at Indianapolis. With Mika Kallio continuing to temporarily ride as a substitute for Stoner alongside Hayden in the works team, the impressive Aleix Espargaró gets another substitute ride on the satellite Ducati with Pramac Racing.
MotoGP free practice at the Gran Premio Cinzano di San Marino e della Riviera di Rimini comiences at 1.55pm local time of Friday 4th September.
Preuzeto sa sajta:Home | The Official MotoGP Website

Natrag