Šta je novo?
SerbianForum

Dobrodošli na SerbianForum.org, mjesto na kojem možete pronaći apsolutno sve, mjesto druženja i odlične zabave!

Dijetom do lepote

  • Začetnik teme Golden red
  • Datum pokretanja
Golden red

Golden red

Član
Dijetom do lepote





Dolazi proleće. Sačekajte ga sređene i lepe.



Šta je dobro jesti

Povrće ima mnogo vitamina i minerala, pa treba izabrati zeleno, narandžasto i žuto povrće, koje ćemo kuvati da bi zadržalo veću nutritivnu vrednost (najbolje je kuvano na pari). Beli hleb i testa su nepoželjni jer su napravljeni od brašna čiji je veći deo hranljivih sastojaka otklonjen a visok nivo skroba uticaće na naš nivo šećera u krvi jednako brzo kao čist beli šećer.
Tokom dijete moramo da kupujemo nemasno meso i obavezno - ribu. Omega-3 masti iz morske ribe retke su u našoj ishrani, pa bi zato trebalo jesti morsku ribu od dva do tri puta nedeljno. Kuvana ili na roštilju spremljena piletina ili riba zdravije su od prženih. Voda mora da bude naš glavni napitak ako hoćemo da smršamo. Kada nam obična voda dosadi, možemo da joj dodamo krišku limuna da bi dobila novu aromu.

Rešenja za grickalice

Ako jedete na nervnoj bazi, u
kuću ne unosite čips, sladoled i slatkiše! U kući držite zdrave grickalice, kao što su voće, orasi ili suncokret. Ako baš ne možete da odolite čokoladi, kupite malu (ali zaista malu) količinu visoko kvalitetne čokolade i uživajte, samo je nemojte stalno imati u kući. Isti trikovi važe i za one koji grickaju dok gledaju TV. Grickanje -da, ali samo zdravih namirnica, a opasne „zanimacije" vam ne smeju biti na dohvat ruke.

Doručak
Zobena kaša s obranim mlekom - pola šolje
Slatka kifla
Dijetalni voćni jogurt -1 šolja
Đus od 1 narandže - četvrt šolje
Kafa -1 šolja

Ručak
Kuvana piletina, bez kožice
Maslinovo ulje -1 kafena kašičica

Salate
Zelena - pola šolje, iseckana na rezance
Paradajz – pola šolje, iseckan na komadiće
Krastavac - pola šolje, iseckan na komadiće
Ulje i sirće - 2 kafene kašičice
Beli pirinač začinjen puterom - pola kafene kašičice
Voda -1 čaša

Večera
Pečena govedina (najmanje masnoće)
Luk - četvrt šolje
Sos od pečenja, napravljen na vodi -1 kašika
Bela zelen - pola šolje - začinjena dijetalnim puterom -1 kafena kašičica
Ledeni čaj zaslađen smeđim šećerom -1 šolja







Izvor: S media
 
Poslednja izmena:
Golden red

Golden red

Član
[h=1]Kako da smršate tačno gde želite [/h]



Imate višak na butinama ili stomaku, držite dijetu i mršavite, ali višak na tom mestu i dalje stoji. Kako da baš na željenom delu tela izgubite kilograme?



-Video sam mnogo mladih žena koje primenjuju rigorozne dijete i treninge da bi se rešile velikih zadnjica, a na kraju drastično smršaju u licu i grudima, i nigde više. Često su dolazile žene u menopauzi kojima su se sa starenjem nakupljale masnoće na stomaku i pod pazuhom - kaže Maks Tomlinson, koji ima svoj centar za mršavljenje u Londonu,

On veruje da se masne naslage u pojedinim delovima tela nakupljaju pod hormonskim delovanjem.

- Telesne procese koordiniraju hormoni, a oni navode gde će se skupljati masnoća. Problemi nastaju zato što mnogi od nas žive u stanju hormonalne neravnoteže uzrokovane nekvalitetnom ishranom, stresom, zagađenjem i telesnom neaktivnošću.
On veruje da je svaka grupa masnoća nastala zbog delovanja specifičnih hormona. Ako uravnotežimo naše hormone posebnom ishranom, vežbanjem, uopšte promenom stila života, nestaće i tvrdoglave masne naslage.

Tomlison preporučuje mediteransku ishranu (voće, povrće, ribu, malo mesa, zdrava ulja i izostavljanje šećera i brze hrane), dnevno konzumiranje multivitaminskih dodataka, minerala ili ribljeg ulja i
program redovnog vežbanja.
To je načelna teorija. Potom za svaku pojedinu grupu masnog tkiva predlaže različiti način na koji možemo da ispravimo hormonsku neravnotežu koja je uzrokuje, piše ŽenaBlic.

POJASEVI ZA SPASAVANJE

Masne naslage iznad bokova i zadnjice koji stvaraju obla zadebljanja iznad ruba vaših pantalona mogu da budu znak da imate problema s insulinom koji reguliše nivo šećera u krvi. Ako on nije usklađen, to dovodi do taloženja masnog tkiva u predelu struka. Ako unosite previše šećera, to tera vaše telo da proizvodi insulin (da bi odstranio šećer iz krvotoka). Ali nakon nekog vremena, ako se konzumacija šećera ne smanji, stanice će prestati da reaguju ispravno, višak glukoze taložiće se u krvotoku i tako će se uspostaviti neželjene naslage masti.


Plan
akcije: Da biste smanjili proizvodnju insulina i time istopili "pojaseve" oko struka, morate staviti pod nadzor unos šećera i ugljenohidrata. Držite se mediteranske ishrane, izbegavajte šećer i namirnice koje brzo sagorevaju (alkohol, beli hleb, keks, čips, pirinač, žitarice s dodanim šećerom za doručak, zaslađena pića). Jedite hranu bogatu antioksidansima (to pomaže prevenciji lošeg učinka slobodnih radikala) kao što su cimet, čili, brusnice, borovnice, brokoli i zeleni čaj. Uz dodatak multivitamina i ribljeg ulja, bilo bi dobro da uzimate tablete hroma (odlične za kontrolu šećera u krvi), magnezijuma i cinka.

JASTUČIĆI ISPOD PAZUHA

Kada iznad bratela vašeg grudnjaka vire jastučići masnog tkiva, to može biti znak usporenog rada štitne žlezde. Ta žlezda kontroliše potrošnju kalorija iz hrane. Ako ne radi dobro, stvoriće se takvi masni otoci, porast telesne težine, umor i depresija.

Plan akcije: Neke sirove namirnice mogu otežavati normalan rad štitne žlezde. Zato ako primetite te simptome, smanjite unos brokolija, kupusa, kelja, repe, breskvi, jagoda i prerađevina soje. Ali termička obrada tih namirnica, čini se, uklanja neželjene učinke. Kao dodatke ishrani uzimajte jod i selen koji podstiču rad štitne žlezde. Zato su korisni brazilski oraščići, morska trava, jetra, luk, losos, tunjevina i integralne žitarice. I svakako izbegavajte stres. Hormon stresa kortizol usporava rad štitne žlezde.


ŠIŠMIŠ KRILA

Kada se unutrašnja strana nadlaktice opusti i obesi pod skupinama masnih naslaga, to može značiti opadanje nivoa testosterona uzrokovano približavanjem srednjih godina. Povećanje nivoa testosterona, uz odmereno
vežbanje, može vratiti vitak i snažan izgled ruke.

Plan akcije: Vreme je za više seksa! Zaljubljivanje povećava nivo testosterona, a redovna seksualna aktivnost šalje signale telu da proizvodi veće količine tog hormona. Važna je i zdrava količina sna – za noćni odmora pojačava se proizvodnja testosterona. Opustite se i izbegavajte stres, jer napetost smanjuje hormonsku proizvodnju. Smanjite unos šećera i ugljenohidrata jer visok nivo šećera u krvi takođe smanjuje proizvodnju hormona. No nemojte se izgladnjivati, jer dugoročan manjak kalorija takođe će nepovoljno uticati na nivo hormona. Dobro će vam činiti zdrave masnoće koje nalazimo u lososu, avokadu i lanenom semenu.

POZAMAŠNI BOKOVI I GUZA


Ženski hormon estrogen podstiče taloženje masti oko vrhova nogu. Mnoge od nas su izložene visokom nivou prirodnog (nalazimo ga u vodi i uzgajanom mesu) i sintetičkog estrogena.

Plan akcije: Jedite više voća, povrća i integralnih žitarica. Oni sadrže posebne sastojke koji pomažu da se veže višak estrogena. Izbegavajte alkohol, sedative, pića s konzervansima i veštačkim bojama, jer oni otežavaju napore jetre da očisti višak estrogena. Jedite prirodni jogurt koji razvija korisne bakterije u vašem probavnom sistemu, a one pomažu da se izbaci estrogen kroz probavni trakt. I smanjite kafu. Nova istraživanja pokazuju da više od dve šoljice dnevno mogu pojačati lučenje estrogena kod žena.





Izvor: S media
 
Golden red

Golden red

Član
Dijeta za lepši ten





Nova američka dijeta bazirana na voću, povrću i ribi odlična je i za ten, tvrde nutricionisti sa Instituta za kvalitet kože u Kaliforniji. Pročitajte šta je strogo zabranjeno


Ako želite savršen ten znajte da je strogo zabranjeno korišćenje soli, šećera i kafe


NOVA američka dijeta bazirana na voću, povrću i ribi odlična je i za ten, tvrde nutricionisti sa Instituta za kvalitet kože u Kaliforniji. Strogo je zabranjeno korišćenje soli, šećera i kafe, a zauzvrat ćete imati obnovljenu i zategnutu kožu bez podočnjaka.

- Ten sve pamti, pa ako iz ishrane izbacimo šećer i kafu, makar samo na tri dana, primetićemo da nam je koža blistavija i čistija, a podočnjaci manje upadljivi - tvrdi ugledni američki dermatolog dr Nikolas Perikone.



Šećer i kafu trebalo bi zameniti namirnicima bogatim omega 3 mastima i antioksidansima koji štite kožu i olakšavaju hidrataciju. Ovakvom ishranom smanjuju se otoci oko očiju, a koža dobija zdravu boju i sjaj.

Trodnevni plan ishrane uključuje pojačani unos namirnica kao što su losos, zeleno povrće, bobičasto voće i orašasti plodovi. Osim toga, trebalo bi piti dovoljno vode koja će da podstakne detoksikaciju i olakša varenje.










Novosti
 
Golden red

Golden red

Član
Menhetn dijeta: Provereni ženski trikovi protiv gojenja



Menhetn je mesto gde su neki od najboljih restorana na svetu i bezbroj poslastičarnica, a istovremeno u tom gradu živi iznenađujuće veliki broj jako vitkih žena. Jedna je Njujorčanka otkrila trikove kojima se služe ona i njene prijateljice kako bi ostale mršave.



Autor Ejlin Daspin, čija će knjiga "Dijeta Menhetn" (The Manhattan Diet) uskoro izaći priznaje da će "probati sve, ali neće pojesti gotovo ništa", piše Tportal.


Među metodama kojima se ona i njene vršnjakinje služe je redono jedenje štapićima (manji zalogaji znači da ćete brže biti siti), a striktno poštuju pravilo da izbegavaju umake. Umesto strogog spiska namirnica, Daspin savetuje čitaoce da uživaju u onome što jedu, ali da jedu puno manje.

Nikad kod kuće, nastavlja, ne treba držati hranu koja je okidač, na primer sladoled ili čokoladu, a jedna njena prijateljica, koji dnevno trči sedam kilometara da bi ostala u formi, polije vodom ostatke hrane kako ne bi bila u iskušenju da ih pojede.

Ključ je da smanjite unos kalorija, pa gospođa Daspin savetuje da dodate mleko u zeleni čaj jer ćete dobiti ukus rastopljenog sladoleda od zelenog čaja. Tu su navedeni i već poznati saveti da se alkoholna pića razređuju vodom ili ledom.

Gospođa Daspin i sama je suočena sa izazovom kako da ostane vitka budući da je njen muž glavni kuvar poznatog restorana na "Upper West Side". Zato uzima samo male količine. "Uzmem samo kašičicu njegovog rižota", objašnjava i savetuje da, kao i ona, žene kupuju male porcije hrane jer će tako imati količine koje su pojele pod kontrolom.

Ključan je i kvalitet proizvoda: mala količina vrhunskog "acceta balsamica" ili javorovog sirupa više će vas zasititi od jeftinije alternative.





Izvor: Blic Žena
 
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
Bez gladovanja istopite kilograme i celulit

Bez gladovanja istopite kilograme i celulit

Azijska ishrana je bogata zdravim namirnicama, a osim pirinča na svakodnevnom meniju se nalazi raznovrsno voće i povrće, koji su glavni borci protiv kilograma. Jeste li znali da Azijatkinje nemaju problema sa celulitom? Tajna se krije upravo u ishrani, a želite li da isprobate azijsku dijetu budite spremni na ukusnu ishranu i bogate obroke koji vam neće dosaditi.

70476_white-rice_f.jpg
Pirinač je glavna žitarica u azijskoj ishrani i na svakodnevnom meniju je

Kod azijske dijete nije važno koliko jedete već šta jedete na dnevnoj, sedmičnoj i mesečnoj bazi. Ova dijeta je vrlo zdrava, a budete li disciplinovani možete očekivati neverovatne rezultate.

Pirinač je glavna žitarica i nalazi se na svakodnevnom meniju. Ako poželite da je ipak ponekad zameniti nekim drugim prilogom, neka to budu integralni rezanci, kukuruz ili integralni hleb (ali njega što manje!).

Na svakodnevnom meniju se nalazi raznovrsno povrće i to u velikim količinama: šargarepa, zelje, salata, spanać, kelj, blitva, luk i beli luk. Jedite ih prvenstveno sveže, kao salatu sa sirćetom i uljem, ali i kuvano.

Jedite raznovrsno voće kad god vam padne na pamet.

Soja i orašasti plodovi su vrlo zdravi i korisni, pa ih takođe možete konzumirati na dnevnoj bazi. Isto važi i za ribu i mlečne proizvode od kojih izdvajamo sveži sir, jogurt i probiotike.

Ishrana na sedmičnoj bazi veže se za slatkiše. Uželite li se slatkog, radije pojedite voće ili sveži sir s medom i orasima. Preporuka je i tamna čokolada sa 75 posto kakaa.
Isto važi i za meso peradi i jaja. Napravite ukusan ručak od piletine ili ćuretine u kombinaciji s povrćem i pirinčem.

Crveno meso se vrlo retko konzumira u azijskoj ishrani. Teletinu, junetinu, a posebno svinjetinu trebalo bi da jedete što ređe. Ovakav način ishrane se pokazao kao pun pogodak, jer nema gladovanja, a ishrana je vrlo raznovrsna i zdrava.

Azijska dijeta ograničava masnoće, a gotovo u potpunosti eliminiše štetne zasićene masti koje su, uz šećer, glavni uzročnik nakupljanja kilograma i celulita.

Izvor: Zadovoljna.hr




 
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
Ojačajte kožu za zimu: Hrana koja je dobra za lepotu i vraća letnji

Ojačajte kožu za zimu: Hrana koja je dobra za lepotu i vraća letnji sjaj

Hladno zimsko vreme, nedostatak sunčeve svetlosti i dehidracija koju izaziva centralno grejanje mogu da nanesu puno štete vašoj koži. Dobra vest je, međutim, da pravilnom ishranom i unošenjem odgovarajućih namirnica svojoj koži možete da povratite letnji sjaj, a prvi efekti postaće vidljivi već u roku od tri nedelje.
Evo dakle, nekoliko saveta koji će vam pomoći da ishranom otklonite neke od glavnih zimskih problema koji mogu da zadese vašu kožu.


5.jpg

Zimski problem: suva koža sklona ekcemima

Jedite više masne ribe bogate nezasićenim masnim kiselinama. One će smanjiti gubitak vode iz kože i pomoći će joj da sačuva vlagu i svežinu kada se suoči sa oštrim zimskim vetrovima i centralnim grajanjem koje isušuje.
Pored toga, losos i skuša deluju i antizapaljenski, tako da smanjuju verovatnoću pojave tegoba na koži koja je sklona ekcemima. Da biste zaista primetili razliku, savetuje se da lososa i skušu jedete tri puta nedeljno, a najbolji rezultati se postižu ako jedete dve porcije masne ribe dnevno.

Zimski problem: mat, umoran ten
Vitamin E je glavni sastojak krema za kožu, ali najbolji način da unesete svoju dozu je ipak preko ishrane. Žuto i narandžasto voće i povrće, kao što su šargarepa, bundeva, slatki krompir, mango i crvena i žuta paprika sadrži karotenoide, antioksidante koje telo pretvara u vitamin E i kojima hrani slojeve kože ispod površine.
Da biste postigli najbolje rezultate, treba jesti dve porcija ovakvog voća i povrća dnevno.
Pošto je koža lica izložena stresovima, treba jesti i više borovnica, ribizli i crnog grožđa, pa čak popiti i čašu crnog vina.
Sve to pomaže da vaša koža zadrži anthocijanidin, pigment za koji je ustanovljeno da jača vlakna kolagena. Rezultat će predstavljati jača, zdravija, blistavija koža.
Za kožu je dobar i vitamin D. Mada 90 odsto ovog vitamina dobijamo izlaganjem suncu, sada kada su dani kraći većina nas u organizmu ima niži nivo vitamina D od normalnog. Rezultat, što ni malo ne iznenađuje, predstavlja to da većina ljudi tokom zime pati od niskog nivoa energije, a taj umor se odmah odražava i na našoj koži.
Pošto se ishranom unosi samo 10 odsto vitamina D, utoliko jevažnije da jedemo “pravu” hranu. Masna riba je ponovo najbolji izvor ovog vitamina, ali dobri su i žumance, džigerica i šumske pečurke, koji takođe sadrže značajne količine vitamina D, tako da treba pokušati da tokom dana pojedete bar jednu od ovih namirnica.


Zimski problem: bleda koža bez gipkosti
Koža tokom zime može delovati mlitavo, a da biste joj vratili gipkost, jedite brazilski orah. On je bogat selenom, mineralom koji deluje kao antioksidant, i koji koži vraća mladalačku elastičnost i smanjuje oštečenja koja izaziva sunce. Koncentracija selena u brazilskim orasima je veoma velika, tako da je dovoljno da pojedete jedan do dva dnevno. Ako ste alergični na orašaste plodove, selena ima i u ćuretini, mršavoj govedini, piletini i jajima.


Zimski problem: ispucala koža
Da biste otklonili ovaj problem, potreban vam je veći unos vitamina B, koji reguliše obnavljanje ćelija kože.
Smeđi pirinač i tamnozeleno povrće, nariočito brokoli i kelj, bogati su vitaminom B. Ako svakog dana u jedan od svojih obroka uključite temnozeleno povrće, vaša koža će to ubrzo osetiti.


Zimski problem: mrlje
Prestanite da jedete "utešnu hranu", jer najverovatnije unosite previše šećera. Šećer stimuliše lojne žlezde i izaziva pojavu pega. Pored toga, slatka hrana stimuliše proizvodnju muškog hormona androgena, koji kod žena može da izazove pojavu akni.
Dokazano je, sem toga, i da šećer ubrzava oštećenja kolagena, pa ga zato izbegavajte ako hoćete da vaša koža preživi zimu. Odličan koktel za kožu dobićete ako pomešate šaku borovnica, koje jačaju kolagen, polovinu manga, koji koži vraća sjaj, i polovinu avokada, koji sadeži vitamin E i čini je galatkom.
Pored toga, zgnječeni avokado predstavlja i savršenu zimsku masku za kožu, jer je bogat vitaminom E i hrani kožu kada se nanese direktno na nju.
Tropsko voće, kao što je kivi, papaja i ananas, prodaje se upravo u ovo doba godine, a sadrži mešavinu voćnih kiselina koje se mogu iskoristiti i za piling. nanesite ih direktnona kožu, držite deset miuta, pa da vidite čuda!
Ako vam je kože ispucala i suva, ili imate male povrede i ranice, preporučuje se još jedan lek iz kuhinjskog ormara. U pitanju je kokosovo ulje, koje samo treba utrljati na bolna ili povređena mesta, amože se nabavitii u našim prodavnicama zdrave hrane. Ono je bogato laurinskom kiselinom, koja je bio-identična prirodnim uljima u ljudskoj koži.

Izvor: Blic žena




 
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
Jedite za lepotu: Banane brišu podočnjake, ananas bore

Jedite za lepotu: Banane brišu podočnjake, ananas bore

Kimberli Snajder, nutricionista iz Holivuda, u svojoj novoj knjizi “Detoks hrana za lepotu” otkriva strogo čuvane tajne slavnih ličnosti kojima neguju mladalački izgled i lepotu.

1.jpg

Od Dru Barimor, Olivije Vajld, preko Ovena Vilsona, Vinsa Vona do Dite von Tiz, brojne zvezde pridržavaju se njenih načela zdravog jelovnika za detoksikaciju i lepotu koji ne uključuje gluten i mlečne proizvode.

“Lepota se gradi iznutra prema spolja, a da bi koža bila sjajna i lepa treba jesti namirnice koje organima i koži daju energiju”, ističe Snajderova – “Izbegavajte lajt proizvode, kao i gazirana pića s veštačkim zaslađivačima pošto isušuju kožu i čine je osetljivom”

Najbolje za kožu
Snajderova se kune i moć ananasa, koji bi trebalo da jedete barem jednom nedeljno kako biste podstakli proizvodnju kolagena u koži. Seme lana je odličan dodatak jelima, jer je bogato esencijalnim masnim kiselinama koje sprečavaju unutrašnje isušivanje kože. Kod pojave bubuljica Snajder predlaže izbacivanje toksina iz tela dijetom koja se sastoji od ispijanja jogurta, ali i mešavine vode i jabukovog sirćeta.

Najbolje za kosu
Vitamin A je ključan za sjajnu i zdravu kosu, kao i za hidrirano teme koje podstiče brži rast kose. Zbog toga je dobro obogatiti svoj jelovnik svežom šargarepom. Semenke bundeve odličan su izvor cinka, sumpora i vitamina A, koji pomaže u jačanju kose, pa ih valja pojačano jesti kod problema sa štitnom žlezdom ili nakon porođaja.

Najbolje za nokte
Za lepe i čvrste nokte otporne na listanje preporučuje se proso, kao i tamno lisnato povrće poput spanaća i kelja.

Smoothie za doručak
Sastojci: 3 dl vode, mala glavica naseckane rimske salate, 3 do 4 stabljike celera, nekoliko listova spanaća, 1 jabuka, 1 kruška, 1 banana, sok od pola limuna

Priprema: Naseckanu zelenu salatu i vodu stavite u blender. Nakon što se salata dobro usitni, dodajte celer, jabuku i krušku, a nakon nekoliko minuta bananu i sok od limuna.

Izvor: 24sata.hr
 
M

marina14

Probala sam milion dijeta jedino mi je pomogla hrono ishrana,svima preporucujem!!!
 
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
moze li nekoja brza i efikasna dieta da mi kazete
"Što je brzo, to je i kuso". Ništa ne ide na brzinu. Ako Vam i pođe za rukom da smršate na brzinu, vratiće Vam se duplo...Prema tome, bolje razmišljajte o nekoj laganoj i trajnijoj varijanti. Lepota se "gradi" iznutra. Jedite više sirovog voća i povrća, smanjite (NE izbacite!) ugljene hidrate, s proteinima umereno, više se krećite, vežbajte, i eto i bolje figure i boljeg zdravlja.
 
Top