Šta je novo?
SerbianForum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Zategnite i oblikujte mišiće nogu

  • Začetnik teme crvendac_011
  • Datum pokretanja
crvendac_011

crvendac_011

Always a lady
MODERATOR
#1
Zategnite i oblikujte mišiće nogu

Predložene vežbe mogu da vam pomognu da postignete tri ključne stvari u oblikovanju lepih nogu

Depositphotos_214189652_xl-_620x0d811c623e3bb9476.jpg


TANKI ili predebeli listovi i mlitavi mišići na butinama su najčešće zamerke koje mnoge žene vide na telu kad se pogledaju u ogledalu. Iako su za to uglavnom krivi geni, nedostaci se prilično mogu korigovati vežbama.

Ukoliko želite da imate lepe, izvajane i zategnute noge, rekreirajte se redovno. Predložene vežbe mogu da vam pomognu da postignete tri ključne stvari u oblikovanju lepih nogu. Naravno, za najbolje rezultate, vežbe bi trebalo da se kombinuju sa kardio-treningom, kao što su hodanje, vožnja bicikla ili trčanje.


Skok iz polučučnja

Zauzmite širi raskoračni stav sa stopalima okrenutim napolje. Spustite se u polučučanj sa rukama spuštenim pored tela. Zategnite stomak, ramena povucite unazad i celokupnu težinu prebacite na pete. Skočite uvis sa podignutim rukama vodeći računa da je prilikom skoka celo telo zategnuto. Doskočite opet u polučučanj. Uradite tri serije od po 10 ponavljanja.


Pregib sa tegovima

Zauzmite raskoračni stav u širini ramena. U ruke uzmite tegove i spustite ih ispred butina sa dlanovima okrenutim unutra. Blago savijte kolena, zategnite trup, i polako spuštajte tegove ka kolenima (kičma je sve vreme ispravljena) dok vam trup ne bude paralelan sa podom. Ostanite u tom položaju nekoliko sekundi, pa se lagano vratite u početni položaj. Uradite tri serije od po 10 ponavljanja.


Most

Lezite na leđa sa nogama savijenim u kolenima i dlanovima položenim na pod. Zategnite zadnjicu i trup i podignite kukove nagore tako da kolena i ramena čine ravnu liniju. Ostanite u tom položaju dvadesetak sekundi i vratite se u početni položaj. Uradite još dva ponavljanja.


Podizanje iz ležećeg položaja

Lezite na stomak i oslonite se na laktove. Prebacite skočni zglob leve noge preko skočnog zloba desne. Savijte kolena prema zadnjici, i to tako što ćete desnim stopalom gurati levo. Pete su okrenute gore. Odmah zatim vratite se u početni položaj. Uradite tri serije od po 20 ponavljanja, i to prvo sa jednom, a onda i drugom nogom.


Klizački iskorak

Zauzmite raskoračni stav u širini ramena, a ruke spustite pored tela. Levom nogom napravite veliki iskorak unazad, prebacujući je dijagonalno preko desne. Istovremeno zamahnite sa obe ruke udesno. Poskočite ulevo pa ponovite isto i na suprotnu stranu. Uradite tri serije od po 20 ponavljanja.

(Novosti)
 

Top