Šta je novo?

Waka Flocka Flame

  • Začetnik teme fox69
  • Datum pokretanja
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"0-100 (Freestyle)"

"0-100 (Freestyle)"


BSM we ain't a label, we a fucking mob
Every single nigga with us is a fucking boss
Nigga imma keep it real, that's a fishing rod
If you got a problem, we got shooters that'll get involved
Oh Lord
Yall done got em started, nigga
Oh Lord
When they pull them choppers out you better run for it
And that's just on some trill shit
They go to 0 to 100 nigga real quick
They say Flocka can't rap
So what? I don't need it
I put niggas in the trap
Now I'm what you need, nigga
Neighborhood supplier
You better believe, nigga
Smell it through the vac
Don't even need to see it nigga
CEO, AP on my arm
Check my neck, 80 piece for this charm
We ain't the same, I'm a king, you a pawn
Your name ring bells
Mine ring the alarm
I led my niggas to the water, so we all drink
My team strong ain't no room for barlink
Still that same hood nigga
What did yall think?
If this me [?]
Oh Lord
Yall done got me started, nigga
Oh Lord
That done got me flexin', nigga
Oh Lord
Walk in my garage just like chauffeur
Pull up 0 to 100 real quick
Black Bently pull up
Looking like its gothic
Street nigga throw up in a 50 just to wash it
I get paid to go to cities just to moshpit
Came a long from selling tins out the projects
I know niggas never been to a college
They just tryna whip a Benz out of pyrex
Going hard on the Benz for the profit
You ain't counting unless you box for deposits

I went from 0 to a million nigga real quick
Big gun, I kill a nigga real shit
You got a head cause I salivate real spit
I went from 0 to a million just freestyling
Dirty laundry, this way this money piling
Seem like everywhere I go I get respect
Seem like everywhere I go I get a cheque
I went from 0 to some millions like I'm Alex nigga
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"15th And The 1st"
(with Waka Flocka Flame, feat. YG Hootie)

"15th And The 1st"
(with Waka Flocka Flame, feat. YG Hootie)



[Intro]
Uhh, uhh
Ayy Guc' Mane, we good right now man
Get money good man

[Verse 1: Gucci Mane]
It's a white girl in town - name is Cocaine
It's some dirty birds in town - Gucci Mane & Waka Flame
We fly in, on buy-in, say you got more birds? You lyin
You tryin and lyin, you boys ain't supplyin
I pitch like Nolan Ryan, got cocallina flyin
My partners stick up kids, duct tape rope they gon' tie in
In the bushes they lyed in all night that's my word
By the end of the mornin they left with them birds
And I'm gone off that purp', and I'm slurrin my words
I swerved in my Benz, bangin my 4G's on the curb
The lean, the herb, pay me like the first
You cross Brick Squad, get hurt
I got work - Gucci

[Chorus]
My homeboys will get you, pay you on the 33rd
Two pints of lean'll have me slurrin on my words
Undertaker car, triple black drop bird
Stomach full of money, so hundreds I'ma burp
All the hoods love us like the 15th and the 1st
Two pints of lean'll have me slurrin on my words
Undertaker car, triple black drop bird
Stomach full of money, so hundreds I'ma burp
All the hoods love us like the 15th and the 1st

[Verse 2: Waka Flocka Flame]
Five grand for a head shot
Boy don't be no Flintstone and get yo' (Bedrocked), nigga!
Triple red drop, offsets through the parkin lot
Where I'm from, young niggaz shootin at the cops
Where I'm from, they fakin
My hood right side, nigga, green flaggin
Lay yo' ass down if you do too much braggin
Three case, four Glocks, nigga that's swaggin, ughh
Penalized, then goes the Packer-Man
What'cha hell, you would think it was a cracker-man
I don't know 'em bah-bah-bah-bah-back'em man
Fuck 'em den! Throw my stash in the club that there'll do
Every girl gettin past you
Send an ambulance on that ass I want that rent due
Robbin every nigga that ain't Hit Squad, Blood or Piru
FLOCKA!!

[Chorus]

[Verse 3: YG Hootie]
Half a million dollar jewelry like "Fuck that bird!"
Niggaz screamin they want beef, I'm like (Roger That)!
My album didn't sell, so I'm layin niggaz down
Shootin every nigga, that burst leaves a fuckin frown
Forty carats on my bracelet, my Polo black
Niggaz talkin like they want beef, I'm wantin that
Seven grams in the Swisher, I'm gon' solo that
Ridin around with my strap like "Where they at?"
All these rap niggaz hold up, stole my Philly hat
You will never be a legend like the Gucci Mane
You will never be turnt up like my partner Flock'
You niggaz hoes I run your block when them choppers chop

[Chorus]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"24 Hours"
(feat. Sony)

"24 Hours"
(feat. Sony)



24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.
24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.

I play so so you're my time, you niggas not my type,
I'm a get money, nigga, shawty, all my bitches like.
I know you playing around, boy, you ain't really right
Facing like you're stripping you were never said it wide.
As he got the others rappers, shawty you ain't by the line
24 hours, that's all a nigga need to get the money and the power, bitches on my dick
I'm from down Cali, Georgia, who I'm selling drugs to
Everybody here buzzing, playing on a lean
For let you out of cast, serve your ass and give me a break.
Be hoes at night and then the bitches ain't shit
They fuck and buzz around, bottles in the outfit.

24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.
24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.

I'd be down in these hoes, I'll pass 'em to my bro
Chaz on the chain, he don't fuck with no name
Stay to myself but these niggas all they changed
Kid a mother grey, now they're screaming up the chain
24 year old nigga, I can never scream your name.
Shout out to some real niggas, from the damn belaine,
Don't always say they're robbing, we only say a thing
My young's boy crazy, he's gonna bust your brain.
Waka Flocka Flame, you can call me real fleer.
I run a five chain and I lit 'em like a flame
My dogs selling dope way slim, he don't care
Want the money and the power, the rest don't care.

24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.
24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.

Wait, hold up. Can I come down? I'm too high.
Chop out of your prase range, fuck, nigga, I'm too fly.
Wondering like who that? Is some nigga that new got
Take your bitch and I break your bitch and make your bitch say "woo-sa"
You're soft, nigga, I peak that, you pussy nigga, I eat that.
My roof gone, my seat back, that change, nigga, just keep that.
I'm just getting this cake, bro, these other niggas be faking, though
Proach nigga from NY but I'm right around you're clackin'.
You don't know me, so fall back, you try to fly, get shot, nigga.
Stop telling me keep it cool, I told your ass I'm a high nigga
All these niggas be rapping beefing, fuck niggas ain't g done
In a point you ain't let it go, I hid the gas and I'm speeding up.

24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.
24 hours, still going strong,
I want the money and the power, they choppin' in my zone,
They choppin' in my zone, hater, lean me on
I get money by myself, you know cushious might get on.
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"3 Gold Chains"
(feat. Troy Ave)

"3 Gold Chains"
(feat. Troy Ave)



[Hook - Waka Flocka:]
All these presidents my pocket like the white house
I'm the type of nigga niggas read about
I get cake, cake, cake like Rihanna nigga
Getting to this cash what my life about
3 gold chains like I'm dealing dope
Off the weed game just listen, I'll show you the ropes
Ain't nothing worse than being broke
I know the fucking feeling
I'm a rich nigga tryna touch a another million

[Verse 1 - Waka Flocka:]
Vacuum seals and scales are my best friends
Trap money
Fucking bitches and they best friends
Rap money
Fucking groupies in the west end
Tryna jack
Catch the lad like he Zeppelin
I came up off the shake
I ain't talking Harlem
Ballin off trees feel like I'm James Harden
Known to sell out like the garden nigga
These yellow diamonds on my wrist like a tape of caution
Tell my brother, I am on my way to cut some more grass
My worst fear in life is have no cash
Ain't no feeling on earth like being broke nigga
Ain't no trees then I will sell a fiend soap nigga

[Hook - Waka Flocka]

[Verse 2 - Waka Flocka:]
I want it all
Money tall like Dwight Howard
Wrist glish shit looking like a light tower
New coupe, white paint like a brick of powder
Can probably shop for red bottoms
So search you like I am on a browser
Loud on-deck, I got the charger power
Make a killing off of trees
I should send some flowers
Bands in my pocket
Like Maroon 5
So fuck ya twelve dollars and fifty cents and hour
I came up and so-called friends looking sour
Jealous niggas make me sick
Call them Alfalfa
Black diamonds in my chain
The piece Malcolm
So many presidents, I need a fourth hand to count them

[Hook - Waka Flocka]

[Verse 3 - Troy Ave:]
It's Troy Ave aka Harry Powder nigga
Gold chains, cocaine, pay for hours nigga
Drug dealer love scrilla
Gotta keep it real
Got a a couple of rollies
I don't need to eat a pill
Still popping though
East Coast popping flow
Came from the bottom flow
Now I'm here got it show
Everybody who ain't help my ass can kiss
8 hundred on my belt still sagging bitch
Picking up the bread
Count before we pop
Boy we show the gang tryna out them in the lobby
Always on the side guess he in mine too cause I'm in jail
Every thing I talk the truth
Mothafucker

[Hook - Waka Flocka]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"50 K"
(feat. Gucci Mane)

"50 K"
(feat. Gucci Mane)



[Verse 1: Flocka]
I'm drinking champagne one deep in my phantom ghost
Bad bitch with me with me where my manners go
I'm drinking champagne one deep in my phantom ghost
Bad bitch with me with me where my manners go
My youngins sick sick where the antidote
Aiming at your top bust your cantaloupe
I'm drinking champagne one deep in my phantom ghost
Bad bitch with me with me where my manners go
My youngins sick sick where the antidote
Aiming at your top bust your cantaloupe (Pussy!)
He 46 and he's still selling dope
How the fuck you ballin' with a car note
I'm in the trap real shit where the felons go
Cury never had a job he always use the bowls
Them youngins run up in your house what it's hitting for
No mans just to let you know who did it ho
I'm from Riverdale all I know is get it in
I got weed I got Molly's what you tryin' to spend

[Hook:]
50k for a show and my niggas sellin' swag
She a red bottom bitch Versace shirt Birkin bag
I'm a get money nigga don't use the carlot to protect
Before I leave my fucking house grab my pistol and my flag
Thumbing through the bands I be playing with a check [x4]

[Verse 2: Flocka]
My foreign car painted flat black
My girl hopped out ass fat
Paparazzi keep flashing pictures
Broke niggas looking wanna be these niggas (Pussy)
4 grams in my back wood, (I'm smoking)
Millionaire nigga still keep it hood (Riverdale)
Pay the extra 60 for that steel hood
Phantom ghost got a nigga living good
Turn up
I bet your bitch want a nigga
Hey come here shawty
I bet she wanna fuck a nigga
Hey come here shawty
Never be a broke nigga
Shawty see a platinum nigga

[Hook:]
50k for a show and my niggas sellin' swag
She a red bottom bitch Versace shirt Birkin bag
I'm a get money nigga don't use the carlot to protect
Before I leave my fucking house grab my pistol and my flag
Thumbing through the bands I be playing with a check [x4]

[Verse 3: Gucci]
Gucci Mane I'm the fucking man pocket full of zen
Whipping plans on the nigga grands change a nigga plans
Still know we keep it real chopping off your head
I'm leaving grounds, I'm a try the crown and I'm in the van
Say he hard and he goin' ham I don't give a damn
Say he broke and a hundred million just went through his hand
I don't cherish it I'm flying terrorist and crush you down
If you thinking he gon' take my grounds I'm a change your plan
You are a jam pussy nigga but I just came from Japan
I'm making fans off of growing weed super duper scram
I heard you found and jerked on your man now your nigga ran
Flockaveli you know that's my man called the kid a damn

[Hook:]
50k for a show and my niggas sellin' swag
She a red bottom bitch Versace shirt Birkin bag
I'm a get money nigga don't use the carlot to protect
Before I leave my fucking house grab my pistol and my flag
Thumbing through the bands I be playing with a check [x4]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"50K Remix"
(feat. T.I.)

"50K Remix"
(feat. T.I.)



[Intro: Waka Flocka]
Squad!
(I'm drinking champagne one deep in my phantom ghost Uh!)

[Verse 1: Waka Flocka Flame]
I'm drinking champagne one deep in my phantom ghost (Uh!)
Bad bitch with me wonder where my manners go (Turn Up)
My youngings sick sick where the antidote (They geekin')
Aiming at your top, bust you cantaloupe (Pussy)
He forty-six and he's still selling dope (OG)
How the fuck you ballin' with a car note? (How the fuck?)
I'm in the trap real shit where the felons go? (Squad)
Cury never had a job he always used a bow (Whip it)
Them youngin's run up in your house what it's hitting for
No mask just to let you know who did it ho
I'm from Riverdale all I know is get it in (Riverdale)
I got weed, I got mollies what you tryna to spend?

[Hook: Waka Flocka Flame]
50k for a show and my niggas sellin' swag
She's a red bottom bitch Versace shirt, Birkin bag
I'm a get money nigga don't use the card, or keep a tab
Before I leave my fucking house grab my pistol and my flag
Thumbing through the bands I be playing with a check, uh! [x4]

[Verse 2: Waka Flocka]
My foreign car painted flat black (Turn Up)
My girl hopped out ass fat (damn)
Paparazzi keep flashing pictures (Flocka)
Broke niggas looking wanna be these niggas (pussy)
Four grams in my backwood (I'm smoking)
Millionaire nigga still keep it hood (Riverdale)
Pay the extra sixty for that steel hood
Phantom ghost got a nigga living good (turn up)
I bet your bitch want a nigga (Hey come here shawty)
I bet she wanna fuck a nigga (Hey come here shawty)
Never be a broke nigga (Hell naw)
She like fuck go shawty see a platinum nigga

[Hook]

[Verse 3: T.I.]
Dope boy fresh, hell long on the scale shorty
Trap nigga ask Red Cross in Riverdale
Bitch I still run the South, got them niggas at the house
Bunch a bad ass bitches like to chill at the house
I don't fuck with non of them suckers but they bitches on my dick
Got my youngin' with my buss at anything I tell him hit
Bought my girl a 45, told her put it in her purse
Spent 350 on a vert, made a hundred for this verse
Told Flocka you can bring this shit in Cash or in work
He brought 20 and a bag, I say fuck it that'll work
You don't want to be caught in my dope spot nigga
Talkin' bout your silly bitch get you both shot nigga

[Hook]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"7 Days Of The Week"
(feat. D Dash)

"7 Days Of The Week"
(feat. D Dash)



[Hook:]
Star ball 7 days of the week
Smoke kush 7 days of the week
Fuck hoes 7 days of the week
Rock designer clothes 7 days of the week
Drive foreign 7 days of the week
We respectin from the west to the east
Liberal nigga til I D.I.E
Getting street money like I'm Big Meech

[Waka Flocka Flame:]
Still in bars like Papa John's
Rockin ice like Papa Joe
Don't fuck with Shawty, that Flocka ho
Trap a ho jumpin like Flocka show
Sellin weed, bitch was sellin snow
Got the mollies, we got the blow
Sellin D, you got to know
I could buy some more dope, bitch I need a boat
From the Waka Flocka Flame nigga
Clique full of Chain Gang niggas
All I know is gangbang nigga
All I know is gangbang nigga
Before rap had street fame
A real nigga gon remain
You can play ball, you can book diamonds
From Riverdale, better tuck yo chain
I ball, I stunt 7 days of the week
Ball shit bout me, can't wait til we meet
Blow O's of the Cali 7 days of the week
Man I was gonna feed, if you fuckin with me
Know some niggas that squeeze when the cops came freeze
Keep a nigga baby mama all on her knees
Waka Flocka Flame, bitch I run these streets
I'm a real ass nigga, gonna be a favor

[Hook]

[Waka Flocka Flame]
Gon R E S P E C T me from the west east
DGBSM, all the real niggas done answer to me
Black strap, call it Wesley
These hatin niggas ain't stressin me
Some days of week I fuck some fiends
Call peso, I need a extra P
Cause I'm extra fine, extra high
Molly all in my body
And I'm kickin shit like Jackie Chan, them Louie V karate
I got a red bitchin and pussy fight
That shit hot tamale
She smart and fuckin, her head good
Like she graduated from college
Some days of week I'm getting paid nigga
Some days of week I'm getting laid nigga
Some days of week I count chills
In that lane, on straight nigga
Going hard every day, tryna slay the streets
Nigga I'm in the trap 7 days a week

[Hook]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"8-0"

"8-0"


[Hook:]
80 thousand for the rollie, well what do ya know?
100 thousand for the Phantom, well what do ya know?
I'm racing to the money, don't know whachya waitin' fo'
I made a milf with 20 father fully, you don't know
Money come and go, so nigga whachya waitin' for?
I turned nothin' into somethin', seven 8s and 0s
Made a killin' out them boats cause that's the way to go
My whole team get money winning, we like 8 N 0
8 N 0, 8 N 0, my whole team be winning, nigga be like 8 N 0
8 N 0, we be like 8 N 0
My whole team be winning, nigga be like 8 N 0

[Verse 1 - Rayven Justice:]
8 N 0, step in the club with all of my niggas
My niggas winnin', takin' all you niggas bitches
If I want it, I go get it
Pay attention, nigga listen
When I pull up in that drop, 8 N 0
Boss, tell a nigga stop, 8 N 0
My squad, we all we got, 8 N 0
These niggas ain't fuckin' with me, 8 N 0
Off top, I be in these streets 8 N 0

[Hook:]
80 thousand for the rollie, well what do ya know?
100 thousand for the Phantom, well what do ya know?
I'm racing to the money, don't know whachya waitin' fo'
I made a milf with 20 father fully, you don't know
Money come and go, so nigga whachya waitin' for?
I turned nothin' into somethin', seven 8s and 0s
Made a killin' out them boats cause that's the way to go
My whole team get money winning, we like 8 N 0
8 N 0, 8 N 0, my whole team be winning, nigga be like 8 N 0
8 N 0, we be like 8 N 0
My whole team be winning, nigga be like 8 N 0

[Verse 2 - Waka Flocka:]
Raaaa! My whole team winnin'?! that's 8 N 0
My whole team finessin'?! Remixin' that dough
Look at your bitch and she ready to go
I give her the eye and we straight out the door
Hop in the coupe and I'm scoring fo' sure
You niggas is losing, but we 8 N 0
I'm grinding like a skateboard
I chase this paper, nigga, you could try to wait for it
I'm racing to the paper, speeding like I'm late for it
No show, but I'm something like a cake, boss
Now that's cake balls!

[Hook:]
80 thousand for the rollie, well what do ya know?
100 thousand for the Phantom, well what do ya know?
I'm racing to the money, don't know whachya waitin' fo'
I made a milf with 20 father fully, you don't know
Money come and go, so nigga whachya waitin' for?
I turned nothin' into somethin', seven 8s and 0s
Made a killin' out them boats cause that's the way to go
My whole team get money winning, we like 8 N 0
8 N 0, 8 N 0, my whole team be winning, nigga be like 8 N 0
8 N 0, we be like 8 N 0
My whole team be winning, nigga be like 8 N 0
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.695
"Activist"
(feat. Ben G)

"Activist"
(feat. Ben G)



[Hook:]
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch

[Verse 1:]
Off to zanns, fucking kick stand, afraid of heights but I stay high
Stay fly, smoke this kush till my brains fry and my thoughts go dry
Pole pimping like do or die, tipping fo's like dug it all
Smoke more kush than Khalifa, spit the word like a preacher
I just bought the pounds, 'bout to go down, got whitey brown, nigga
'Bout to make a movie motion picture, bring couple bad bitches, my niggas
We got back woods of swishers, we got mollies in that Activist
My high I can't miss, get fucked up, everybody go ratchet, bitch.

[Hook:]
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking exotic shit, you've never seen a better bitch
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch

[Bridge:]
I'm fucked up, I'm fucked up
I said I'm fucked up, I'm fucked up
I'm fucked up

[Verse 2:]
I'm in a rave party, off ecstasy, loud music and neon lights
Me and Molly first class flight, I know it's wrong but if feel right
Already got drink, all I need is Sprite, ask her name n her drug type
She don't do pills, she'll drink lean and smoke all night, hey, just my type
Long hair, her eyes light, bad chick never get a chance
Fuck her in the back seat, make that a man, that's about all
Drink Activist like smart water, two girls and Molly got my mouth sour
Like a warhead I want mo' head, you can tell it's good but her white leg keep shakin
Tryna get fucked up, nigga, what you drinking? You ain't high my dog, you faking
Free mag is also say the same to the Haitians, my high I'm chasing, you know what I'm saying?
The spikes on my eye escalating, every time I walk feel like I'm elevating
And after the club I'm a run red lights, with my head lights out, that's why we racing squad

[Hook:]
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch

[Bridge:]
I'm fucked up, I'm fucked up
I said I'm fucked up, I'm fucked up
I'm fucked up

[Verse 3:]
Squad life, money over hoes, that's mob life
Got locked up my senior year, now I party every night like prom night
Scream fuck the system from the damn zoo
And I'm well-conditioned fuck shampoo
And I grow up quicker like bamboo and you marathon bitches get ran through
Get here, roll a blunt, take it to the head, got your girl in the kitchen, we ain't make it to the bed
Now she making me some eggs I'm a play up to the den
Got a bunch a weed and a baker made bread
And we baked out, I throw a party at the lake house
With them girls making out I deposit this dick in their bank account
And I pour, roll up, let's get faded, they ain't make it so they hate it
They just jaded, we just drinking, we just smoking, we just wasted
I'm hardly active on that Activist
Actually I've been actively passive with the baddest bitch

[Hook:]
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch
I'm drinking on some Activist, I'm drinking on some Activist
Smoking on exotic shit, you've never seen a better bitch

[Bridge:]
I'm fucked up, I'm fucked up
I said I'm fucked up, I'm fucked up
I'm fucked up
 
Top