VW RNS 510 navigacija

Član
Učlanjen(a)
Poruka
Pozdrav kolege.

Da li neko mozda zna gde se mogu skinuti mape za VW RNS 510 navigaciju?
Ja imam, ali samo zapadnu Evropu, a trea mi za prijatelja deo EU gde smo mi :)

VIP
Učlanjen(a)
Poruka
Na internetu, naravno :)

CY Europa East v17 - maps for 2020 (CD_8555)
kompatibilno sa RNS-510, RNS-810, Škoda Columbus
Nažalost, i dalje važi priča da im nismo preterano zanimljivi i da nisu ažurni (nedostaju neki noviji delovi autoputeva, pokrivenost diskutabilna), ali bolje i ovoliko nego ništa

P.S. Postoji i "SD to HDD" izdanje, valjda ti nije ono potrebno

Poslednja izmena:
Član
Učlanjen(a)
Poruka
Hvala puno kolega. Reci mi da li su ove mape za memorijsku karticu posto njemu treba za memorijsku karticu?

VIP
Učlanjen(a)
Poruka
To si prvo trebao da kažeš :d Ono prethodno je ISO
Ako su ti potrebni Maps-Tool
After downloading we have the following files:
(a) MAPS folder
(b) MAPSDVD folder
(c) sd_to_hdd_fw.iso
(d) welcome.mp3

(a), (b), and (d) are copied to the SD card
We record an iso (c) image on a DVD + R using the slowest recording method and the Track-at-Once method.

Turn on the RNS-510 and insert the SD card. The welcome.mp3 file should start playing automatically, which means that the SD card is well prepared.

Press the SETUP + EJECT + MIC (INFO) buttons simultaneously to restart the receiver in Software Upgrade Mode.

After about 20 seconds, insert the recorded DVD into the receiver (sd_to_hdd_fw.iso).

The system will start and you will be asked whether to run the update - press OK

The files will be copied from the SD card to the hard disk built into RNS-510. The operation takes about 30 minutes, and during it the message 31% complete is displayed all the time - don't panic, just wait.

After copying, the receiver will restart and updated maps will be available.
Help priložen

Prilozi

• help.zip
    4,6 KB · Pregleda: 18
Poslednja izmena:
Član
Učlanjen(a)
Poruka
Izvinjavam se prijatelju.

Hvala puno na pomoći po ko zna koji put ;)

Veliki pozdrav!

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Član
Učlanjen(a)
Poruka
To si prvo trebao da kažeš :d Ono prethodno je ISO
link1

Ako su ti potrebni Maps-Tool
After downloading we have the following files:
(a) MAPS folder
(b) MAPSDVD folder
(c) sd_to_hdd_fw.iso
(d) welcome.mp3

(a), (b), and (d) are copied to the SD card
We record an iso (c) image on a DVD + R using the slowest recording method and the Track-at-Once method.

Turn on the RNS-510 and insert the SD card. The welcome.mp3 file should start playing automatically, which means that the SD card is well prepared.

Press the SETUP + EJECT + MIC (INFO) buttons simultaneously to restart the receiver in Software Upgrade Mode.

After about 20 seconds, insert the recorded DVD into the receiver (sd_to_hdd_fw.iso).

The system will start and you will be asked whether to run the update - press OK

The files will be copied from the SD card to the hard disk built into RNS-510. The operation takes about 30 minutes, and during it the message 31% complete is displayed all the time - don't panic, just wait.

After copying, the receiver will restart and updated maps will be available.
Help priložen
Majstore, ne radi ovaj prvi mega link za mape. Da li mozda imas neki drugi? Izvini sto te ovoliko maltretiram

Član
Učlanjen(a)
Poruka
UH kad prije izađe link sad sam tek vidio i meni treba za golfa na SD kartici ako nije problem obnoviti link

VIP
Učlanjen(a)
Poruka
Uh, kad pre

Dok ne aploaduju single paket evo multiarhiva na
folder link
pass:
For#All#Of#You
Postoje premium daunloaderi za ovaj host, gomila njih, tako da preuzimanje nije problem

Poslednja izmena:
Član
Učlanjen(a)
Poruka
Hvala puno

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Natrag