Šta je novo?
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Turn Me On"

"Turn Me On"


Send on the gyal'em straight immediately
Fi no before the girls'em deh pon me down,
In me brain the seed,
Hey yow,
Seh don't waan deh a later shots
(No no no they want deh nah it... the blow)

No me cyan tell yuh which one me prefa
Teen shots or the leda
Cauh the gyal'em a carry this natural treasua
Dat actual pleasua cyan price nah me measua
To a man, no need better than a woman...
So gimme the gyal'em every minute every hour
Cauh the gyal'em waan den fi climb up me tower
Phat gyal slim gal all of dem get me power
Cause then, I need a strengh of a woman

Me turn on the fire, me blaze it up hiya
Have ten million gyal nah stop press payah
I'm the greatest desire, before me expire
Me build me catalog, fill me empire
Cauh

Mi get nuff gyal from di day me born
Hot girls dem juss a turn me on
Black, white an' china gal me nah lef out di indian
Mi tell yuh dis
Ah only me girls dem keep mi calm
Yuh fi now di girls dem betta yuh gwaan
Austrilian and japan, me nah lef out me jamaican

Me nah define the gyal'em, bring dem, comin' a bungle
Put dem inna me yard, I make it turn inna jungle
Swing come lime to lime with the gyal'em a tumble
Hardcore cauh none badda than a woman
Fi put on the tackle an' turn on the chuckle
Jah now me nah gackle inna the bedroom buckle
The gyal'em love it when dem need den start fi knockle
Inna bed ain't none bad than a woman

Me turn on the fire, me blaze it up hiya
Have ten million gyal nah stop press payah
I'm the greatest desiya, before me expiya
Me build me catalog, fill me empiya
Cauh

Mi get nuff gyal from di day me born
Hot girls dem juss a turn me on
Black, white an' china gal me nah lef out di indian
Mi tell yuh dis
Ah only me girls dem keep mi calm
Yuh fi now di girls dem betta yuh gwaan
Austrilian and japan, me nah lef out me jamaican

No me cyan tell yuh which one me prefa
Teen shorts or the leda
Cauh the gyal'em a carry this natural treasua
Dat actual pleasua cyan price nah me measua
To a man, no need better than a woman
So gimme the gyal'em every minute every hour
Cauh the gyal'em waan den fi climb up me towa
Phat gyal slim gal all of dem get me powa
Cause den I need a strengh of a woman

Me turn on the fire, me blaze it up hiya
Have ten million gyal nah stop press payah
I'm the greatest desiya, before me expiya
Me build me catalog, fill me empiya
Cauh
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"U Ain't Know"
(feat. T-Pain)

"U Ain't Know"
(feat. T-Pain)



Yeah Aha Yeah Aha

[Chorus:]
If You Knew
What I Knew You
Would Get Right Back
And Don't Call
And If You Knew
What I Knew Then You
Would Understand Im a Superstar

Cause I Got that Ice on my Chain
Drank in My Cup
In the middle of the club
Got my middle fanga up
Like aaaa You ain't know
Aaaa You ain't know
Aaaa You ain't know
Aaaaa

[Verse:]
Ice In My Chain
Drank in my Cup
If you don't give a damn
I don't give a fuck
Big Boy Truck
Thats How we showin Up
I'm a real patron sippa
Thats what we pourin up
Big Bang flippin
I got a million walkin bucks
Betta herd her up
Before the bottom bottoms up
Holdin my nuts
With a boy like what
I'm in here by myself
Nigga gone get drunk
We the reason why
You can't park out front
Betta shut it down
When the boy pull up
Everybody holdin man
We ain't get touched
Two trailer park girls go round
And round the outside
Cause i'm eminem
Chika chika slim
Slima slima slim a
Slim yeah
A roll on dubs
Every body run
I run like king kong
Because i'm really really slow
I like watchin barney
And the teletubs
I got my nigga
Spongebob
And fat al bert

If you knew what I doo doo
I use it on the toilet
If you smelt what I blew
Blew
You'd probably speed off in your car
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Uptown Haters (Skit)"

"Uptown Haters (Skit)"


hmmmm.. hmmm hmm hmm hmmm.. [hmming continues]
[phone rings]

hello
hey wats up man?
big rave goin on tonight and u rollin wit me?
matthew?
there are no raves in jamaica matthew, what are u talkin about?
naa they carrying dis guy from a biza, man
a guy from a biza?
yea, it gonna be it gonn be off da hook
matthew... [laughs] the last time u guys try to get me to a to a rave, i ended up at some (dancehall event)
no this time.. theres glowsticks, it gonn be off the hook, the works
uhhh...matthew matthew, the last time u spoke to me about a rave it was dancehall it was sean paul
no, theres very hot girls in cages though u no, but its not
dutty?, dutty eh
some rubbish on the stage, jumpin up and down.
and it was total foolishness
its not wat u thinkin sharky
u kno i'm not into dancehall
no, but sharky, this time..
i really... i really wish u would not try to trick me to goin to dese dancehall events wit u guys
i'm not tryin to trick you.. sh-- its
cause i'm not into de dance hall
its
and u kno i believe dance hall is rubbish right?
its n-- its a rave
rubbish
i'm not going to allow u to fool me
shark, ur not hearing me, its rave!
into gettin me to go to a dancehall event
no.. [sighs]
there's no more of me going to dancehall events!
this is every-- everyting u..
there are no raves, u're not going to fool me
this is everything u like
again, ever all right? no more! it's rubbish!
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Volcano"
(remix of "Mi Gente" by J Balvin)

"Volcano"
(remix of "Mi Gente" by J Balvin)



Baby girl cau mi lovin how you wine that waist to the baseline, girl when you wine it slow
Check out you shape, no shame inna that my girl I gotta let you know
Anytime when you pass and mi see di top class, my girl my lovin it grow
When you tip pon your toe and you take it low, gyal you causing a volcano

[Chorus:]
Oh... gyal your body hot like a wah
Oh... body hot like a lava
Oh... gyal your body hot like fire
Oh... causing a volcano
Oh... gyal your body hot like a wah
Oh... body hot like a lava
Oh... gyal your body hot like fire
Oh... causing a volcano

Love a love di way that you movin girl
A love a love di way how we grooving
Show mi you ready fi di cursing
Good lovin we ain't loosing
A wah you do di tings weh mi tell you right now
Split pon floor and show dem how
U technique is outstanding di way how you hot
Gyal you causing a volcano
Bedroom movie you star nah mi show
Me a di director you know dat go
When u get di good things from me gyal watch out
Because you causing a volcano

[Chorus]

She brace it time mi no waste it thy dem tick and it a show
Henny we no chase it time fi we lace it cau you done know we a pro
Anytime when you pass and mi see di phat ass and girl my lovin it grow
When you tip pon your toe and you take it low, my girl is a volcano

[Chorus]

Love a love di way that you movin girl
A love a love di way how we grooving
Show mi you ready fi di cursing
Good lovin we ain't loosing
A wah you do di tings weh mi tell you right now
Split pon floor and show dem how
U technique is outstanding di way how you hot
Gyal you causing a volcano
Bedroom movie you star nah mi show
Me a di director you know dat go
When u get di good things from me gyal watch out
Because you causing a volcano

[Chorus]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Want Dem All"
(feat. Konshens)

"Want Dem All"
(feat. Konshens)



[Chorus:]
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi work it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi twerk it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di

[Konshens:]
Okay, here we go
Ladies in the back come up to the front row
Hello, welcome to the show
Let me introduce you to the way, let's flow

[Sean Paul:]
Steady my flow, my flow so steady
So ready set go, come on never get headed
Just give me any girl, but you still my lady
My credibility, my stampability

Some ice so gimme that booty pretty jamin
In the worldwide with me, my world could get up in it
Whether Jamaican coulda even a Trini
Gimme the gyal and let me score dem just like a

Timi nimi nimi, the light man I dim it
Well bright up so de Angel see me
All of the girls on de earth dem a fi me

So shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
All of the girls on de earth dem a fi me
So Shake that girl and den start shimmy

[Chorus:]
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi work it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi twerk it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di

[Konshens:]
Ladies does it feel good? Hands in the air
Wave em around like you just don't care
Alcohol make your problem disappear
Bounce that booty like a bag full of air

Mi wah see, every gyal ah get crazy
You nuh lazy, wine for mi pretty baby
Mek u body boom boom boom like a cannon
Go in a hand stand and balance pon one hand

Every gyal in ah de party look
You bring that down so cruise to the cold so you forgot and come around
Then it shake like a earthquake
They drop it, drop it, let the earth shake

So shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
All of the girls on de earth dem a fi me
So Shake that girl and den start shimmy

[Chorus:]
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi work it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi twerk it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di

[Sean Paul:]
Seh di gyal, dem really look fat inno
Seh di gyal dem sexy and hot inno
Wild up, baby girl, don't stop, inno wha?
I want dem all

Tic Toc three o'clock in da morning
People out partying in the parking
Police siren without warning
Gimme dem all

Come and strip it, the girls I get pretty
'Cause they love my style and seh mi prolific
When you flip and dip it, baby girl strip it
Sean Paul, you don't know where to dip it
'Cause I bartend, just sound sexy when we dip it
Any supply, you don't know we a sip it
Tell the haters and then we have a ticket
Don't know Sean Paul? That boy wicked

So shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
Shake that girl and den start shimmy
All of the girls on de earth dem a fi me
So Shake that girl and den start shimmy

Follow me baby, I'm taking you for a ride
It's just me and you, we party in the whole night
Follow me girl, I wanna make you feel right
You got nothing to lose, I wanna make you feel high

[Chorus:]
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi work it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di
I want dem all
Gimmie the gyal, dem wey know how fi twerk it
Gimme dem all
Jump up up up and move your body di di
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Watch Dem Roll"

"Watch Dem Roll"


Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Watch di gal dem roll, watch di, watch di
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
All ladies, all ladies, all ladies
Watch di, watch di, watch di gal dem roll

Report to di dance floor
Tic toc, tic toc, jus bounce it, bounce it
Gyal don't stop, jus bounce it, bounce it
Break dat back, jus bounce it, bounce it

Bruk out, get hardcore
Tic toc, tic toc, jus spin it and wine it
Ten man a watch to goin' blind
Tru dem nah stop look pon how yuh a time it

Shake dat booty, baby, turn it round and round
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Such a cutie, baby, lemme see yuh roll
Spin it, win it, girl and make mi wan tek you home

Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, girl and mek mi wanna tek yuh home

Just move that body, ody, ody
Dance and mek man, maddy, baddy, baddy
From old grand daddy, right back to the laddie
Five star general right back to the squaddy

Any path weh you wan dem traddie [?]
Follow back a yuh like dem name Caddy
Wanna be yuh fren, dem wan be yuh
Buddy any ting, yuh wan dem, pull out, yuh hand so

Shake dat booty, baby, turn it round and round
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Such a cutie, baby, lemme see yuh roll
Spin it, win it, girl and make mi wan tek you home

Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, girl and mek mi wanna tek yuh home

Full time fi yuh wild out
Bruk out, bruk out and just trample di style out
Jump up, jump up, clear out, yuh mind out
When we a pass, we dun kno di [?] out

A time fi we blaze it
Don't stop from move gyal man a crave it
Put unnu hand up in di air and wave it
Gyal don't stop from misbehave it

Shake dat booty, baby, turn it round and round
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Such a cutie, baby, lemme see yuh roll
Spin it, win it, girl and make mi wan tek you home

Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, girl and mek mi wanna tek yuh home

Tru fi kno SP a di dadda
Gyal yuh fi kno mi big world tradda [?]
If yuh don't come home tonite gyal dont badda
Cah nuff gyal wanna be di I baby madda

Aye gyal just wan get wid it
Wine up yuh body and take it to di limit
Roll up yuh big fat spliff and lit it all nite long
Girl cah yuh kno mi nah quit it and

Shake dat booty baby, turn it round and round
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Such a cutie baby lemme see yuh roll
Spin it, win it, girl and make mi wan tek you home

Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, tek it low and mek it touch di ground
Watch di gal dem roll, watch di gal dem roll
Spin it, win it, girl and mek me wanna tek yuh home
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Waya Waya"
(feat. Tal)

"Waya Waya"
(feat. Tal)



Ayo! (Waya Waya)
Music is freedom (Waya Waya)
Sean Paul 'longside Tal

Dans tous les pays du monde
Même quand la colère gronde
Il y a toujours des gens qui s'élèvent
Dans les tribus, les capitales
Que le tempo soit pop ou tribal
Il n'y a jamais de différence
On dit ce que l'on pense

Take your time, close your eyes
Better keep the song as your friend
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up
Près d'ici, loin de là
Il y a des gens qui portent nos joies
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up

Tell them say music is life
Remember life is music
Mad people vibes
And we chant we us it
To build connection
And we never will lose it
Even in yard
'Nuff love we're bootsin'
Inna this life
Trouble ever be looming
If you face it alone it
It can seem so dooming
Jammin' and we come
Together we grooving
Keep positivity flowers them blooming!

Take your time, close your eyes
Better keep the song as your friend
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up
Près d'ici, loin de là
Il y a des gens qui portent nos joies
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up

Là-bas, là-bas
De l'Afrique aux Amériques
Tout près de là
Il y a toujours de la musique

Every corner we a take it to the world
Take it and spread it to the world

Là-bas, là-bas
Il n'y a pas de silence
On a le droit
De chanter nos différences

Every corner we a take it to the world
Take it and spread it to the world

Take your time, close your eyes
Better keep the song as your friend
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up
Près d'ici, loin de là
Il y a des gens qui portent nos joies
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up

Take your time, close your eyes
Better keep the song as your friend
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up
Près d'ici, loin de là
Il y a des gens qui portent nos joies
We livin' it up we not slippiin' it up
We livin' it up we not givin' it up
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"We Be Burnin'"

"We Be Burnin'"


[Intro:]
[Radio version:]

Just gimme the gees an we be clubbing yow.
Gal a make we please and we be thuggin' now.
Sippin' Hennesy an we'll be bubblin' yow.
Set we mind at ease we got to take it slow.
[Club version:]
Just gimme the trees an mek we smoke it yo.
It a mek we please so don't provoke it yo.
We don't need no speed so we going to coke it yo.
Set we mind at ease we got to take it slow.

[Verse 1:]
So when you see the S.P. floating don't provoke him
Cause the girls we be poking have to smoking.
Best thing fi the recreation a fi get the best girls inna every nation.
All Topper girls we promotin' and suportin'
And dem love how we flow king here them shouting
First class ticket invitation girls from New York, England and Jamaican.

Everyday...

[Chorus:]
We be burnin' not concernin' what nobody wanna say.
We be earnin' dollars turning 'cause we mind de pon we pay.
More than gold and oil and diamonds - girls, we need dem everyday [ - radio version]
Some got gold and oil and diamonds - all we got is Mary J [ - club version]
Recognize it, we pimpin' as we riding [ - radio version]
Legalize it, time to recognise it [ - club version]

[Verse 2:]

Girls them a page me waan fi raise me
True me write nuff tune and drive them crazy.
Well I man a true born Jamaican
Ready fi the girls them inna every situation.

We a the gal dem pro, them know we flow
With the lyrical content that make them dip low and
Make the club keep jumpin'
Turn up the bass make we here when it pumpin'.

Summertime bounce to the music people choose it
Sean da P gal a cruise with... well reputed cause.
We a the girls them champion,
Have nuff a them like the great king Solomon.

Many girls inna wi eye sight sexy dress type
Se them ready fi a hype night
Just gimme di light
An make we blaze it the roof we haffi raise it again

[Chorus]

[Intro]

[Repeat Verse 1]


Everyday...

[Chorus:]

Again...

[Chorus x2]

[Intro]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"We Party"

"We Party"


[Intro:]
Girl...
Sun up to sun down
And we run the town
Yea we wear the crown
And yuh dun know how we do dis
Sean-ah Peezy the girls overall weh mi tell dem (oh gosh man the odyssey)
As the kings fire, we only need one ting... Alot ah ladies
Yuh zeet (budda bang bang bang bang)

[Chorus:]
Yow
Girl ah juss so, role weh mi tek yuh ah d club
Watch all d gyul dem ah bubble an tug
Hennessey, weed, all the bottle ah d bub
Girl we party, we party
Everynight, every freakin' day
Tell d DJ mek the sound play
Sunday to Sunday tis ah holiday
Girl we party, we party
Girl you been on my mind
From last week girl me see you ah whine
You an yuh fren dem come dis time
Girl we party, we party
Girl doh let mi join di line
Step inna d club, gyul ah time we fi grind
You go the ting where mi well wah fi prime
We party, we party

[Verse 1:]
Girl, cauh yuh kno when yuh step tuh d club
With the S to the P girl yuh know what is up
If yuh wah gimme something
Den come gimme love
Cauh S to the P girl yuh kno we doh bluff
Gyal, stop stressin'
Press it pon me
Gyal come cauh mi wuh yuh fly inna glee
Cauh mi kno yuh all lean n' jah jah bless you pon me
Yuh sistrin done gimme d pree
Yow, aye
C'mon baby c'mon put it on me
Bring all yuh girl dem fi all mi G's
Gimme my treasure, yuh fi gimme nanny
Girl juss set me free

[Chorus:]
Girl ah juss so we role when we tek it to d club
Watch all d gyul dem ah bubble an tug
Hennessey, weed, all the bottle ah d bub
Girl we party, we party
Everynight, every freakin' day
Tell d DJ mek the sound play
Sunday to Sunday tis ah holiday
Girl we party, we party
Girl you been on my mind
From last week weh me see you ah whine
You an yuh fren dem come dis time
Girl we party, we party
Girl doh let mi join di line
Step inna d club, gyul ah time we fi grind
You got the ting where mi well wah fi prime
We party, we party

[Verse 2:]
Yow
We set the trend, we set the pace
We tek d club, we rock, we done d place
Doh bother fret, doh worry yuh pretty face
Just get busy girl n' cause ah craze
It's all good gyal ah she we live with dis
Life is short we must alleviate
Tall ah dis stress, cause crazy people hate
And we doh give ah fuk bout reprimands
Yow, aye
Me keep banging
Girls keep swinging
When mi song play in d club they singing
Sean-ah-Paul with the good vibe bringing
So we stunnin' and we keep stinging

[Chorus:]
Just so we role inna d club
Watch all d gyul dem ah bubble an tug
Hennessey, weed, all the bottle ah d bub
Girl we party, we party
Everynight, every freakin' day
Tell d DJ mek the sound play
Sunday to Sunday tis ah holiday
Girl we party, we party
Girl you been on my mind
From last week weh me see you ah whine
You an yuh fren dem come dis time
Girl we party, we party
Girl doh let mi join di line
Step inna d club, gyul ah time we fi grind
You got the ting where mi well wah fi prime
Girl we party, we party
We partyyy
Every single day, Every night an we doing alright
We partyyy
Girls keep showing us love dem moving up dem bodayyy
An yuh dun know say dat baby girl, I really love you bodayyy
An mi need it badlayyyy
Come gimme that ting, when we tek it to the club
While all d gyul dem ah bubble an tug
Hennessey, weed, all the bottle ah d bub
Girl we party, we party
Everynight, every freakin' day
Tell d DJ mek the sound play
Sunday to Sunday tis ah holiday
We party, we party
Girl you been on my mind
From last week weh me see you ah whine
You ah yuh fren dem come dis time
Girl we party, we party
Girl doh let mi join di line
Step inna d club, gyul ah time we fi grind
You got the ting where mi well wah fi prime
Girl we party, we party
We partyyy
Yeh we partyyy, ay ay partyyy
Yeh keep doing it, doing it nun stop
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.698
"Weak Inna Knees"

"Weak Inna Knees"


[Intro:]
Wi mek dem gal a getta
Wi mek dem gal a getta
Wi mek dem gal a getta

[Chorus:]
Weak inna di knees when di Dutty deyah pon it
Cau wi booom it n bam it n mek dem reach a neks planet
[?] inna di breeze, like I stun it
When di man a need mi guiness and I'm blazin up mi chronic
She get weak inna di knees when I'm all upon it
Cau wi booom it n bam it n mek she reach a neks planet
[?] inna di breeze, like I stun it
When I'm out to get mi guiness and I'm blazin up mi chronic

[Verse 1:]
An wi nuh really watch it
Whether dem slim or whether dem fat fat fat
Cau when we deh pon di track
Di gal dem a bounce it pon di spot pot pot
Drop it like its hot hot hot
Non stop till di mornin afta part [?]
Dats why any pre-set time
Mek di gal gwaan gi me some a dat what dem got
Holla whether dem [?]
Wi love all a di gal dem, wi a di king of di pack
Wi a di gal dem Johncrows
Mek di gal dem need di man knock, nock nock nock
Mek dem (censored) "pop pop pop"
Cah wi a di dap dap dap dap dap
Mek mi tell dem dis a di natural phat
Dem get...

[Chorus]

[Verse 2:]
An wi nuh really watch it
Whether dem white or whether dem chocolate
Or dem brown an dem "COOLY"
Mi give it to dem and RUUULE IT
Trully wi a di gal dem "boo" dem eva LOOOVE WIII
Any bwoy diss wi gal [?] set yuh free
Cah wi lock and stock it yo
Whether dem white or whether dem chocolate
Or dem brown an dem "COOLY"
Wi give it to dem and RUUULE IT
Trully wi a di gal dem flavour with dem [?]
Kitty controller wi a di gal dem governer
Wi mek dem...

[Chorus]

[Verse 3:]
Dedicated to di ladies inna di [?]
And di gal dem outta street wi kno seh dem a block traffic
Tru di girl dem inna di club a rubba dubba tic-toc-it
SEXY girl dem a dat a my topic
Seh di gal dem gwaan fi clean mi like an anti-bacterial
Dem seh dem gwaan di Dutty cereal
Dem watch Sean-A-Paul, di imperial... erial... erial

Wi mek dem gal a getta
Wi mek dem gal a getta

[Chorus]

[Verse 1]
 
Top