Šta je novo?

Najnoviji fitness trendovi

Always a lady
MODERATOR
Učlanjen(a)
25.08.2009
Poruka
37.556
Najnoviji fitness trendovi: 3 načina kako izgubiti kilograme i ojačati mišiće

Nacional 11.01.2011 20:53



Početak godine najbolje je vrijeme za tjelovježbu. Bez obzira da li je riječ o vožnji bicikla, plivanju ili teretani, svaki pokušaj se računa. Evo i nekoliko alternativnih varijanti, koje su podjednako korisne i zabavne

Zima, praznici i godišnji odmori - tri razloga zbog kojih u ovo doba godine prikupimo višak kilograma. Sigurni smo da ste obećali sebi da ćete nakon Nove godine početi s vježbanjem, ali sjetite se - to ste obećali i prošle godine. Zato, da bi ovaj put stvarno ispunili obećanje - predlažemo tri načina da smršavite

Free-cross

Prvi na listi je 'Free-cross' - sprava koja podsjeća na onu iz teretane, ali ima tri kotača i namjenjena je za vježbanje u prirodi. S Free-crossom pokrećete sve mišiće, i pri tome sagorijevate 25% više kalorija, nego kada vozite običan bicikl. Helmut Reinhardt, fitness trener, objašnjava kako funkcionira:

'Jesu li vam poznati cross-treneri, sprave za vježbanje u teretanama? One su odlične, ali su fiksirane za jedno mjesto. Free-cross funkcionira na isti način, samo što se stvarno kreće od točke A do točke B.'

Kućni bicikl

Prednost ove sprave, međutim, može biti i njezina mana. Naime, vremenske prilike nam u ovo doba godine baš ne idu na ruku. Zbog toga predlažemo nešto drugo - kućni bicikl. S novim dizajnom koji uključuje samo jedan kotač i volan, ne zauzima puno mjesta, međutim njegova je cijena oko 8 tisuća eura.

Kompjuterske igrice kao sportska oprema

Iako većina misli da kompjuterske igrice samo štete zdravlju, naročito fizičkom, nedavno se na tržištu pojavila igra koja to demantira. 'Osobni fitness trener' je naziv kompjuterske igrice koja nam pomaže da ostanemo u formi.



 
Always a lady
MODERATOR
Učlanjen(a)
25.08.2009
Poruka
37.556
Najnoviji fitnes trendovi

Najnoviji fitnes trendovi

Svake sezone proširuje se i osvežava lista vežbi, osmišljavaju se i otkrivaju nove, a evo i najnovijih koje su sve popularnije

1.jpg
Zumba u vodi

Kako se bliži leto i trenutak otkrivanja tela, mnoge dame intenzivnije se bave mišlju da krenu u teretanu ili da se opredele za neku sportsku aktivnost.

Kao i u mnogim segmentima i u fitnesu svake sezone proširuje se i osvežava lista vežbi, osmišljavaju se i otkrivaju nove, a evo i najnovijih koje su sve popularnije u SAD i Evropi, i nema sumnje da će neke od njih uskoro stići i kod nas.

* U - Camp
- Inspirisane vežbama kroz koje prolaze elitne američke vojne jedinice tokom obuke, ove kratke i vrlo intenzivne fizičke vežbe deluju tako da, navikavanjem tela na velike napore, možete da ispitate sopstvene granice izdržljivosti, brzine i snage i postignete maksimalnu čvrstinu mišića i gipkost tela. Vežbe se obavezno izvode u ritmu muzike, traju najviše 30 minuta i sastoje se od podizanja tegova, preskakanja konopca i vežbi sa lastišem.


* Aquafusion
- Spoj četiri izuzetno komplementarne aktivnosti, vožnje bicikla u vodi, plivanja, vežbi sa manjim tegovima i skokovima u vodu. Svaka vežba posebno traje najviše četiri minuta i nakom minuta pauze započinje se nova, dok ceo trening traje 45 minuta. Ove vežbe u vodi vrlo su intenzivne i istovremeno izuzetno efikasne. Već posle nekoliko treninga mišići su idealno zategnuti.

2.jpg

* Bikini vežbe - U teretanama širom Amerike i Evrope u ovo doba godine ove vežbe su po pravilu najpopularnije među damama. Jer, sve one žele ravan i zategnut stomak, čvrste butine bez celulita i savršeno oblikovane noge.
Trening je veoma dinamičan i zabavan, a vežbe se izvode uz pomoć lopti, kanapa za preskakanje, lakših tegova i elastične trake.
Vežbe traju od 30 do 60 minuta i ciljane su, odnosno posvećene isključivo zatezanju butina, zadnjice i stomačnih mišića da bi se redefinisale one zone na telu koje su najviše izložene pogledima kada obučete kupaći kostim.

3.jpg

* Ples sa hula-hopom - Hula-hop se nedavno ponovo pojavio u školskim dvorištima širom SAD i Japana i ubrzo postao nova hit fitnes vežba u tim zemljama.
Prvo treba da naučite da obruč vešto vrtite oko struka, zadnjice, butina ili ruku. A onda na red dolazi i ples sa obručem, neka vrsta spoja modernog plesa i cirkuske gimnastike.
Ipak, vredi pokušati da uz muziku i zabavu efikasno i brzo popravite celokupnu fleksibilnost i držanje tela, savršeno izvajate struk i maksimalno zategnete trbušne mišiće.

* Zumba u vodi i u mraku
- Zumba je postala nezaobilazan oblik redovne fizičke aktivnosti u teretanama širom sveta, pa i kod nas, ali u Kaliforniji je izmišljena nova, "noćna" varijanta tog zaraznog latinoameričkog plesa. Zumba u mraku idealan je izbor za mlade osobe koje vole klupsku atmosferu i dobar provod. Budući da se sve vežbe izvode u potpunom mraku, preporučuje se upotreba fluorescentne šminke ili sportske odeće i obuće. Ali, ove godine neće ostati razočarani ni oni koji vole zumbu, ali i svaku vrstu vodenih aktivnosti. Za njih je osmišljen poseban spoj opuštajućih vežbi u vodi uz ludi ritam latinoameričke muzike koji angažuje sve mišiće.

4.jpg

* Body Ballet (balet za oblikovanje tela)- To je niz vežbi sa šipkom i na parketu, u kombinaciji sa posebnim vežbama istezanja, a inspirisane su vežbama koje oduvek izvode plesači klasičnog baleta kako bi očvrsnuli sve mišiće tela.
Trening je izuzetno naporan i zahteva veliku koncentraciju, ali krajnji rezultat će vas svakako oduševiti: silueta će vam ubrzo postati tanana, telo mnogo izdržljivije i fleksibilnije, značajno ćete popraviti držanje i koordinaciju pokreta.

5.jpg

* Leteća joga na otvorenom - Nastala u Japanu pre desetak godina leteća joga se, uz pomoć elastičnih traka, do sada izvodila isključivo u zatvorenom prostoru teretana, ali popularni instruktori joge u Los Anđelesu osmislili su i vežbe na otvorenom.
To je neka vrsta plesa koji se po uzoru na cirkuske akrobate izvodi u vazduhu i ljubiteljima joge omogućava da, suprotstavljajući se zakonima gravitacije, uz pomoć elastičnih traka sa lakoćom postižu najneverovatnije poze.

* Gradski kros - Sa ovom vrstom vežbi ne samo da stičete savršenu opštu kondiciju nego i razvijate timski duh. Naime, vežbe se izvode u manjim grupama i pod nadzorom trenera koji učesnicima postavlja različite zadatke i izazove, osmišljene tako da se razvije izdržljivost, gipkost i snalažljivost. Trening traje 30 minuta i predviđa trčanje, preskakanje, penjanje i vežbe na različitim spravama za oblikovanje tela.

* Biciklizam za oblikovanje tela
- To je kurs biciklizma u kombinaciji sa kardio vežbama i izvodi se u teretani, na sobnom biciklu sa elastičnim trakama. Naime, dok nogama okrećete pedale i razvijate donji deo tela, rukama se hvatate za elastične trake i izvodite vežbe za jačanje mišićne mase grudnog koša, ramena, ruku i leđa.

Izvor: Večernje novosti
 
Top