Šta je novo?

Koje sve tegobe možete da rešite vežbanjem?

ADMINISTRATOR
Učlanjen(a)
11.10.2009
Poruka
60.333
Stres, bolovi u leđima, pospanost ili smanjena seksualna želja problemi su koje ćete za tili čas rešiti vežbanjem.

20184_vezbe-shutterstock_41883142_if.jpg

Dok se borite sa željom da pojedete nešto slasno, mozak zapravo traži dopamin. On je u mozgu zadužen za osećaj ugode i dobra raspoloženja. Umesto hrane, dopamin možete proizvesti i vežbanjem
- Osim održavanja linije i pokretljivosti, vežbanje ima i medicinski efekat na određene zdravstvene tegobe - kaže Jessica Girdwain.



ANKSIOZNOST

Dokazan način za ublažavanje anksioznosti je kardio trening. Takve vežbe povećavaju oslobađanje neurotransmitera za stabilizaciju raspoloženja i dok vežbate znojenjem izbacujete stres. Za svega 30 minuta svakodnevnog laganog trčanja kasnije ćete se satima lakše nositi sa stresom i opterećenjima.

POSPANOST

Čak 65 odsto ispitanika koji vežbaju 150 minuta nedeljno imaju manje problema s pospanošću i umorom. Naime, posle vežbanja ćete bolje spavati i imati više energije kada se probudite. Neka vaš izbor bude joga ako imate ovih zdravstvenih problema.

BOL U LEĐIMA

Mišići oko karlice s godinama slabe jer se manje krećemo, a više sedimo. Da biste se izborili sa ovim problemima i smanjili bol vežbajte stomačne mišiće. Radite u manjim serijama, ali ponavljajte više puta.


JAČANJE LIBIDA

Ako imate ovaj problem, dovoljno je da se pošteno oznojite u teretani. Magazin "Journal Of Sexual Medicine" objavio je studiju koja kaže da se žene koje vežbaju 20 minuta dnevno brže uzbuđuju. Vežbajte zumbu ili ples.


OSNAŽIVANJE IMUNITETA

Aerobne vežbe prirodni su borac protiv virusa i prehlada. Za jačanje imuniteta pomažu vežbe koje podižu broj otkucaja srca, zato trčate, plešite ili idite na aerobik.


Izvor:zena.blis.rs
 
Top