Šta je novo?

Kako da brže sagorite kalorije: 30 minuta do tanje figure

ADMINISTRATOR
Učlanjen(a)
11.10.2009
Poruka
60.362
Ovom rutinom hodanja uključuju se pokreti iz Tabate, koji podrazumevaju kratke intervale visoko intenzivnih vežbi otpora koji će vam pomoći da brže sagorite kalorije. Ako se jednostavno šetate pola sata brzim hodom, sagorećete 170 kalorija, ali sa ovim jednostavnim planom, sagorećete čak 245.


8487_guza-shutterstock_49300321_300x0.jpg


1. Hodajte lagano 13 minuta

2. Potom, odradite ovu dvominutnu Tabata vežbu:

Stojite sa stopalima u širini ramena i rukama savijenim ispred vas, tako da vam pesnice budu u liniji sa ramenima. Čučnite kao da sedate na stolicu, potom se uspravite na prstima i ispružite ruke iznad glave. Ponavljajte ovaj pokret 20 sekundi, pa odmorite 10 sekundi. Uradite jedan set.

3. Skačite kao da preskačete vijaču 20 sekundi, pa potom odmorite 10 i uradite još jedan set.

4. Hodajte brzim hodom još 13 minuta

5. Za kraj, odradite još ove dve dvominutne Tabata poteze:

Marširajte u mestu i podižite kolena što više možete 20 sekundi. Odmorite 10 sekundi i odradite još jedan set.

Potom, stojite tako da vam se stopala dodiruju, a ruke ispružite pored tela. Čučnite i skočite na jednu stranu, pa onda opet na drugu stranu. Ponavljajte ovo 20 sekundi, pa potom odmorite 10 sekundi i odradite još jedan set.

Izaberite odgovarajuću obuću

Patike u kojima hodate moraju da imaju fleksibilni đon koji će omogućiti vašem stopalu da se kreće prirodno. Siguran način da proverite koliko su dobre patike je sledeći: savijte patiku na pola, pa je uvrćite sa jedne na drugu stranu. Ako je đon previše krut i ne savija se uopšte, ne kupujte ih. Da biste olakšali i sebi učinili vežbanje mnogo prijatnijim, osim patika bitno je da imate sat sa štopericom i traku za kosu.



Popravite držanje

Ove vežbe za poboljšanje držanja će vam pomoći da povećate sagorevanje kalorija i da smanjite rizik od povreda.

1. Za glavu: gledajte ispred sebe i probajte da se fokusirate na razdaljini od 3 do 6 metara pred vama. Ova vežba će vam prirodno pomoći da vam glava ostane tamo gde bi trebalo, a ne da se savija ka napred.

2. Za ramena: spustite ramena ka dole, tako da budu što dalje od ušiju.

3. Za ruke: savijte laktove pod uglom od 90 stepeni uz telo. Blago stegnite šake u pesnicu, kao da držite u rukama nešto lagano poput čipsa. Ako previše stegnete ruku, šaka i prsti mogu da počnu da vam trnu.

4. Za kukove: pokušajte da prilikom hodanja gurate kukovima ka napred, a ne gornjim delom tela.

5. Za stopala: Mislite o svakom koraku dok hodate. Krenite sa petom, pa savijte kad središnjem delu stopala i odgurnite se na prstima. Kada naučite da savijate stopala da hodate, a ne da spuštate stopalo ravno na zemlju, sprečićete bolove u kolenima i potkolenicama.


Izvor:Zena.blic.rs
 
Top