Ž. P. | 01. novembar 2010. novosti zivot plus
Studija obavljena na Univerzitetu u Ročesteru pokazala je da je igranje video-igrica dobro za razvoj moždanih sposobnosti
Kada sledeći put budete kritikovali vaše dete što previše vremena provodi "družeći" se sa video-igricama, treba da znate da u tome ima i nečeg dobrog. Naime, studija obavljena na Univerzitetu u Ročesteru pokazala je da je igranje video-igrica dobro za razvoj moždanih sposobnosti. Akcione igrice i one u kojima "vozimo" naročito su dobre za razvoj umnih sposobnosti, jer povećavaju brzinu donošenja odluka. Takođe, povećavaju i preciznost.
"Dok igrate, mozak uvek kalkuliše o različitim mogućnostima. Tako je i kada vozite i primetite neki pokret sa strane, pa morate da proceniti da li ćete se sudariti i da li da odmah kočite ili ne. Video-igre funkcionišu po istom principu", tvrdi autorka studije Dafne Bavalije.
Studija obavljena na Univerzitetu u Ročesteru pokazala je da je igranje video-igrica dobro za razvoj moždanih sposobnosti
Kada sledeći put budete kritikovali vaše dete što previše vremena provodi "družeći" se sa video-igricama, treba da znate da u tome ima i nečeg dobrog. Naime, studija obavljena na Univerzitetu u Ročesteru pokazala je da je igranje video-igrica dobro za razvoj moždanih sposobnosti. Akcione igrice i one u kojima "vozimo" naročito su dobre za razvoj umnih sposobnosti, jer povećavaju brzinu donošenja odluka. Takođe, povećavaju i preciznost.
"Dok igrate, mozak uvek kalkuliše o različitim mogućnostima. Tako je i kada vozite i primetite neki pokret sa strane, pa morate da proceniti da li ćete se sudariti i da li da odmah kočite ili ne. Video-igre funkcionišu po istom principu", tvrdi autorka studije Dafne Bavalije.