iGO Primo Navigacija

Član
Učlanjen(a)
Poruka
to onaj što drži pendrek kao?
ma to ti je skin ili branding.zip šta će ti to. svo to budženje može izazvati nestabilan rad celog programa.

Član
Učlanjen(a)
Poruka
Final mod skin GjAk_ v2.2 _ ARINE - 11 for Primo 2.4 - 08.05.2014 from arimi @ Vamibg.

01.Next street is visible and when turned off the second Turning.
02.Completely redone " The bulk rate "(in both portrait and landscape). Now, depending on the resolution to the same folder in the skin (eg 800_480), "The bulk rate" is slightly different and depends on the screen resolution.
03.Deleted night filter screen in the intro , it just is not needed.
04.In the portrait completely redone Notify list , buttons TMC , 2D/3D and POI .
05.Altered voiceovers radar before seen what that bugs when appearing in front of cameras neskolko.
06.Changed the speed at the end of the route , the route now turns off when the speed is less than 15 km / h
07.Altered DA in both portrait and landscape.
08.Altered JV when the picture on the screen.
09.Redone pointer second maneuver in the portrait.
10.Repairs.

Oгромное спасибо ув. gurjon @ arkoko

Kod:
http://www.tusfiles.net/kph71d9xku3g

Član
Učlanjen(a)
Poruka
Final mod skin GjAk_ v2.2 _ ARINE - 11 for Primo 2.4 - 08.05.2014 from arimi @ Vamibg.

01.Next street is visible and when turned off the second Turning.
02.Completely redone " The bulk rate "(in both portrait and landscape). Now, depending on the resolution to the same folder in the skin (eg 800_480), "The bulk rate" is slightly different and depends on the screen resolution.
03.Deleted night filter screen in the intro , it just is not needed.
04.In the portrait completely redone Notify list , buttons TMC , 2D/3D and POI .
05.Altered voiceovers radar before seen what that bugs when appearing in front of cameras neskolko.
06.Changed the speed at the end of the route , the route now turns off when the speed is less than 15 km / h
07.Altered DA in both portrait and landscape.
08.Altered JV when the picture on the screen.
09.Redone pointer second maneuver in the portrait.
10.Repairs.

Oгромное спасибо ув. gurjon @ arkoko

Kod:
http://www.tusfiles.net/kph71d9xku3g

Učlanjen(a)
Poruka
E ljudi skino sam odavde navigaciju za 320x480 za alcatel , ali imam problem kad udjem u igo primo i kad idem u opciju pronadji/nadji adresu/izaberite zemlju bude mi sve plavo tj. nemogu izabrati a kad nemogu zemlju izabrati znaci da nemogu ni ostalo tj. grad ulicu itd. zato sto mi bude prazno i uvek trazi izaberite prvo zemlju. molim pomoc jel se ovo jos nekom desava. Pozzz.

Član
Učlanjen(a)
Poruka
Nakaci telefon na komp pa udji na memorijsku karticu ako si tamo kopirao folder iGO pa udji na sledecu putanju iGO/content/map Ako u tom folderu map nemas ni jedan fajl, tj. ni jednu mapu, onda ih moras skinuti naknadno i kopirati u taj folder

Učlanjen(a)
Poruka
U tome foldderu mi pise Basemap 83, i imam jos neke text documente navtex , top maps, tom tom maps, ali msm da to nije puno bitno.

Član
Učlanjen(a)
Poruka
U tome foldderu mi pise Basemap 83, i imam jos neke text documente navtex , top maps, tom tom maps, ali msm da to nije puno bitno.

u folderu map možeš imati ili navteq,ili TT,ili top maps
sve tri ne mogu,znači odaberi jednu
ako koristiš program am map changer onda možeš imati navteq i TT

Učlanjen(a)
Poruka
Molim za pomoc oko Igo navigacije.

Naime instalirao sam Primo, verzija 9.6.29.331894 iz 20.09.2013. godine na Samsung s3. Instalacija je prosla ok, ubacio sam mape, glas na srpskom itd.

Medjutim kad mu zadam rutu, sve vreme trazi satelite iako vrlo brzo locira moju trenutnu poziciju, zatim prikaze relaciju od pocetne do krajnje tacke, ali
nece da krene sa samom rutom, takodje ni glas ne radi. Kada ukljucim demo, u meniju help, tu onda sve radi i glas i navigacija. Mozda nisam dobro objasnio,
ali navigacija mi radi kao google maps.

Nemam SD karticu, vec sam instalirao na memoriju telefona

Da li je neko imao slican problem?

Natrag