device driver software was not successfully installed PROBLEM ?!

Učlanjen(a)
Poruka
Resio sam sve osim dvd citaca , prebacio sam sve drajvere sa diska na usb (posto nece citac da mi ucitava diskove) .... povratio sam usb3 port ,medjutim i dalje dvd citac zeza,nisam uspeo da nadjem drajvere za citac ... pomagajte ljudi , gde da nadjem drajver za dvd citac ?

evo sta pise kad udjem u propertis .... Windows cannot verify the digital signature for the drivers required for this device. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source. (Code 52)

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
Probao sam sad brate moj ,ne vredi .... opet izbacuje ovu poruku "device driver software was not successfully installed" .... a pazi ovo kad idem update driver ,automatski .... pise sl. " the best driver software for your device is alredy installed "

Poslednja izmena:
Učlanjen(a)
Poruka
revo odlican za brisanje. Idi uninstall device, cancel ako automatski krene da instalira, pokreni ccleaner, registry, scan for issues, sacekas da skenira, fix issues. Ako i to ne pomogne idi u device manager, uninstall device, cancel kada pocne automatski da trazi, pa sam instaliraj drivere na add hardware drivere imas u samom windowsu, ne treba ti nista vise. Problem je u registry, jer ti je zapamtilo da su ti trenutni driveri odgovarajuci za taj cdrom. Mozes i manuelno da uradis, kucas regedit u run, a na google pogledaj sta treba da resetujes i gde... Obavezno ocisti registry posle uninstalla.

Učlanjen(a)
Poruka
ne vredi , ovo prvo sto si rekao,probao ,nece opet.... ovo drugo probao , trazi mi neki cd .... prebacio sam sve drajvere sa cd-a na flas ,posto dvd rom nece da ucitava ,probao sa flesom ,nece ..kaze nema odgovarajucih drajvera .... ja ne znam sta da radim vise .

Učlanjen(a)
Poruka
Kada ides na update driver ali ne automatski, install from a list or specific location, don't search I'll choose driver pa izaberes driver. Ponudi ti tamo listu drivera iz windowsa za dvd/cdrom. Mozes i ovo da probas:

1. Press Windows R, type regedit and press enter.
2. Open the Registry key
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlClass{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. In the right pane, right-click UpperFilters, and then click Delete.
4. Click Yes to confirm the removal of the UpperFilters registry entry.
5. In the right pane, right-click LowerFilters, and then click Delete.
6. Click Yes to confirm the removal of the LowerFilters registry entry.
7. Exit Registry Editor, and then restart the computer.

It could be a bugged upper/lower filter set by a DVD/CD-rom application:
  1. Go to run (or hit Win+R), type Regedit and click OK.
  2. Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
  3. Right-click the key and Export it before making any changes
  4. In the details pane of Registry Editor, on the right side, delete UpperFilters and also LowerFilters.
  5. Restart your computer

• Use deviceremover to remove the culprit driver (and reinstall a good one). But be carefull with this advanced tool, it could damage your system

Poslednja izmena od urednika:
Član
Učlanjen(a)
Poruka
pazi sad šta si napisao pd 11#:

"Windows cannot verify the digital signature for the drivers required for this device. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source. (Code 52)"

care moj da ti nisi pokupio nešto zloćudno? probaj ti njega butati preko nekog od sigurnosnih diskova (ima linkova ovde na forumu) koji imaju antivirus pa onda vidi šta dalje!

pozz!

Učlanjen(a)
Poruka
Kada ides na update driver ali ne automatski, install from a list or specific location, don't search I'll choose driver pa izaberes driver. Ponudi ti tamo listu drivera iz windowsa za dvd/cdrom. Mozes i ovo da probas:

1. Press Windows R, type regedit and press enter.
2. Open the Registry key
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlClass{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. In the right pane, right-click UpperFilters, and then click Delete.
4. Click Yes to confirm the removal of the UpperFilters registry entry.
5. In the right pane, right-click LowerFilters, and then click Delete.
6. Click Yes to confirm the removal of the LowerFilters registry entry.
7. Exit Registry Editor, and then restart the computer.

It could be a bugged upper/lower filter set by a DVD/CD-rom application:
  1. Go to run (or hit Win+R), type Regedit and click OK.
  2. Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
  3. Right-click the key and Export it before making any changes
  4. In the details pane of Registry Editor, on the right side, delete UpperFilters and also LowerFilters.
  5. Restart your computer

• Use deviceremover to remove the culprit driver (and reinstall a good one). But be carefull with this advanced tool, it could damage your system

Resio sam brate moj , nas'o na you tubu :p A i ti si lepo napisao sad u ovom poslednjem postu ,fora je bila da se obrise taj lower filters .... auu, pomucih se .... :D Hvala ti !

Učlanjen(a)
Poruka
pazi sad šta si napisao pd 11#:

"Windows cannot verify the digital signature for the drivers required for this device. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source. (Code 52)"

care moj da ti nisi pokupio nešto zloćudno? probaj ti njega butati preko nekog od sigurnosnih diskova (ima linkova ovde na forumu) koji imaju antivirus pa onda vidi šta dalje!

pozz!

Nije to bilo care , to sam prvo proverio xD

Natrag