Šta je novo?
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Drift Away"

"Drift Away"


[Intro:]
Yeah
Uh
One Time 4 Your Mind
Uh
Hah (Yeah)
Let's...
Drift away baby (baby)
Yes
Uh

[Verse 1:]
I seen mama make a left on main street
Had to flag her fine ass down off instinct
I'm in the Mitsubishi Mirage in dire need of a car wash indeed
She in the lil' clean Camry
I'm hoping she'll look closer than what she can see
About me, I caught her at a red light
She rolled her window down and greeted me with a smile, Sunny Delight
I'd drink a whole glass of her ass
(Gotta get the number Ab, don't let your chance pass)
That's what my conscious told me, So I said boldly:
"What's up with you and me?"
(Hahahaha) She laughed to herself and the light turned green (green, green, green)

[Hook 1:]
No my car ain't new!
But if you gimme your number baby
I'll get back at you
And we can drift away
We can drift away
Drift a-way baby, baby, baby
We can drift away

[Verse 2:]
I was tryna brush up on a honey at this kickback
Drunk throwing shots back, pretty face, ass fat (ass fat, ass fat, ass fat)
So I got behind that (behind that, behind that)
She didn't mind that
She slow whining, I'm co-signing
I said, "I hope they play Birthday Sex"
She said, "It ain't my birthday yet!"
I said, "I don't give a fuck about that"
(Gotta get the number Ab, don't let your chance pass)
And then my spoke conscious spoke free
I grabbed my Motorola Razr and said, "Lemme get your math, ma?"
(Hahahaha) She laughed to herself and pulled out her 3G
Ahhh

[Hook 2:]
No my phone ain't new!
But if you gimme your number baby
I'll get back at you
And we can drift away
We can drift away
Drift a-way baby, baby, baby
We can drift away

[Verse 3: Not In Music Video]
We had a performance at the club
I'm hype man, I figure I'd get some love
I'm off the orange juice with the Goose
Spotted a hottie on the dance floor getting loose
Approached her like, "You just my type
I had to holler before I hop on the mic"
She said, "Is that so?"
And I said, "Fo sho
I know I got shades on but I can see your glow"
I felt a connection cause baby got close
(Gotta get the number Ab, don't let your chance pass)
My conscious talked to me and laughed
So I said, "After the show you tryna come to the spot?"
(Hahahaha) She laughed to herself and said:
"You know Jay Rock? Oh..."

[Hook 3:]
No I ain't that dude!
But if you gimme your number baby
I'll get back at you
And we can drift away
We can drift away
Drift a-way baby, baby, baby
We can drift away

[Outro:]
Yeah I know Jay Rock, yeah, yeah
Yeah, we- yeah, yeah I'm his hype man
(Man?) Yeah, I'm his- you know what I'm saying though
Is you know... Uh, uh, yeah, Oh, I...
Have a good night
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Dub Sac"

"Dub Sac"


[Hook:]
I had a dub sack in my bucket
Rolling around like "fuck it"
Now I got a OZ in this Benz, still rolling around like "fuck it"
OZ in this Benzo, rolling around like "fuck it"
Rolling around like "fuck it", rolling around like "fuck it"

[Verse 1:]
That shit weak, your bitch weak that's too bad, my bitch bad
Smoke weed, I got plenty, take your quarter back like McNabb
Sip lean, I got plenty, I drop a ace in a liter now I got a quinceañera
Ever had a chick to do it on the dick to capoeira
Kick game like Martial Arts kick game like Marshall Law
On Tekken the homies got weapons Martial Law could happen any second
Getting money, blowing digits only sexing sexy women
Only sexin' sexy women only sex is sexy women
That like to do them nasty things you know I like them nasty things
Can't fuck with them whips and chains I got a bitch that do, but I ain't got no gavel
Baby wanna know what's under my belt maybe cause I paid so much for the belt
Call the car service, get your ass home, but just yesterday me and Agent J

[Hook]

[Post-Hook:]
What's happenin'? [x8]
OZ in this Benzo
OZ in this Benzo
Just a lil' Carson, nigga [x8]

[Verse 2:]
You're so weak, you don't know me
Soulo so lowkey in Lord, legends, infinity
Oh God showed off inventing me
Me and K with the promoter
Drop the fo' up in the soder
I'm unraveling backwoods
And he's bending corners, just thought I'd warn ya
Whats happening?
I've been gone too long, but bitch I'm back again
Except this time I'm old
Had that Chevy celebrity the same age as me
With that gram in the glove-box, that's a 2 for 15
I mean

[Hook]

[Post-Hook]

[Verse 3:]
You still weak, you last week
I'm next month, twist the next blunt
The homie got his chain took at the Mixed Nuts
Now we blowing big weed, lean mixed up
Nigga, don't get shit misconstrued
We gave y'all plenty time to dig our stuff
Getting women in the mood
We tell the truth up in the nude
Breaking news, breaking news
I'm enlightening like Pikachu
All I do is what you wouldn't think to do
Silk, don't you remember that [?]
South Pole Jeans, fat laces in all our shoes
A nigga turned into an oracle
Treat the damn booth like a urinal
Smoking a stogie in a terminal
I had a dub sack in my bucket
Rolling around like "fuck it"
Paul Jeremy, Doe and me trying to match a nugget
Pass the blunt to BC, AR, and AJ
King Rich, YM, Python P, I put that on me
I had a dub sack in my bucket
Capital C

[Ab-Soul & A-Mack:]
I just might be in yo hood
(Fuck outta here man, you dumb ass niggas!
You niggas are silly out here tryin' to look cute and shit man)
I just might be in yo hood
(Quit playing. This is serious bruh, niggas wanna come talk to me about all this dumb shit; a nigga ain't tryna hear that man
I'ma come clean bruh, go sit down with all that my nigga)
This shits over here from the grass... [?]
I just might be in yo hood
(We gon' handle it, how handle it my nigga straight like that, bruh)
(Eh niggas out here look silly, my nigga
Like bruh, if you don't know me look at my fucking Twitter, my nigga)
I just might be in yo hood
(It's your boy A-Mack out here man, Zanzilla, slapping niggas and bitches for fun, straight like that)

[Verse 4 - Punch:]
Niggas chased my uncle there, through God's grace the gun jammed
I found comfort in this pleasure, meaning I slept the best through gun sounds
These Days it's a little different, between me and my past I put a little distance
Egyptian cotton, thread count vicious
Started as a dream, manifested into little Kendrick
Now everybody feel it, even niggas who didn't know, they try to forget it!
Selective Amnesia, that's an Oxymoron, These Days
Niggas ask about pressure I grew up watching free base
Literally the face of my hood...
So basically I beat the case
I vanished but left a trace, just in-case a nigga gotta go back
Yeah, it's not for games if I say that

[Hook - Ab-Soul & SZA:]
I just might be in yo hood
I just might be in yo hood
I just might be in yo hood
I just might be in yo hood
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Empathy"
(feat. Alori Joh & Ja Vonte')

"Empathy"
(feat. Alori Joh & Ja Vonte')



[Verse 1: Ab-Soul]
I got seven hundred dollars from my last show
And I would spend it all on you
So baby won't you fall on through
Empathy... Empathy...
Empathy... Empathy...
It's been a little while since the last time I saw you
What's up with you and ol' dude
I hope everything is all cool
Empathy... Empathy...
Empathy... Empathy...

[Alori Joh:]
Can you feel, what I feel
When I feel, What I feel
Empathy... Empathy...

[Verse 2: Ab-Soul]
Lady if you would just give me the time
You could just leave all your problems behind
You got a past, but that's in the past
And we all know that, you can't press rewind
I understand, where are you and
I lend you a hand, if you wanted mine
Pamper you and stand for you
The man to, make everything right

[Verse 3: Javonte & Absoul]
I guess things ain't going as well as you expected
But baby don't stress it, I hope you learned a lesson
Empathy... Empathy...
Empathy... Empathy...
I tell you I've been down that road before
If anyone can feel you then it's me
So won't you let you garments hit the floor
And let me let you feel me
Lights please, lights please
Light-skinned, mighty fiesty
Oh oh, I see, I see
You like me too

[Hook: Alori Joh & Ab-Soul]
Can you feel, I feel, I feel
Empathy
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Evil Genius"
(feat. Teedra Moses & JaVonté)

"Evil Genius"
(feat. Teedra Moses & JaVonté)



That's just a snare; don't be afraid of the snare

I'm an evil genius, disobedient, villain you hate to love
Mischievous, mysterious, miscellaneous
Used to make love to complex simplicity all the time
Now she my star and I'm her sky and I ain't afraid to die
I don't give a fuck!
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)

Indecisive, enlightening, frightening idol with the light
Sensitive Eye of the Tiger, fire flame
Dylan times 5 by the way
Skydiving tidal waves
Writing rhymes and oxygen
Scribing sonnets silently
That inspire men and brightening environments
That I have not been in
Obviously opting not to sing songs in sobriety
Subsiding the poison imploding our society
Functioning addict with clammy hands
Leaking my paraphernalia everywhere
Told Lori I'll never do coke again, but she did what she did
And I'm here again, I ain't pointing no fingers
I'm still a man
No, I'm more than that
You would know if you scrolled through my older tracks
I'm just a Romeo mourning his Juliet
Hadit incomplete without Nuit
And do me a favor and save all that satanist shit
You pagans gone pay for this shit
I study theology, ancient philosophy, astronomy, astrology
The current state of the economy
Washington D.C, fossils and dinosaurs
The origin of our species
Monatomic gold
Flowers grown in feces
Christ Conscious, Pishon, mocking Jesus
The chicken came before the eggs, the thesis
I bet she's an evil genius

Disobedient, villain you hate to love
Mischievous, mysterious, miscellaneous
Used to make love to complex simplicity all the time
Now she my star and I'm her sky and I ain't afraid to die
I don't give a fuck!
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind (I don't give a fuck)
I'm young mind fuck
I'm young mind fuck
I'm young mind fuck
I'm young mind fuck

Heaven is missing its angel of fire
Your passion is needed right here on this earth
When the Lord calls for you after you die
I'll wait past my lifetime for you to return
You be my star
I'll be your sky
You can hide underneath me and come out at night
And when I turn jet black and you show off your light
I live to let you shine
I live to let you shine
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Fame"

"Fame"


[Intro: Ab-Soul]
The fame
The fortune
The need to be important
Will exist as long as the Earth is in orbit

[Verse 1: Ab-Soul]
Far from a Frankie Lymon but I'm feelin' the scrutiny
The fame
The bitches in they visions is screwin' me
Cause they don't see Soul
They see commerce
{Boy you finna be the biggest}
Get her a pre-sale ticket
I used to sit and stare at my phone and wait for rings
Like professional athletes or any wife to be
Now it's ringin' off the hook cause I wrote a tight hook
The list goes on man
I could write a book
But you know the popular sayin'
"Be careful what you wish for"
I just wanted to move people
I didn't know it'd come with this whore
Got me steppin' outside like menthols
Well sellin' your soul's the end all be all
I'm just tellin' the truth people
But you could prolly only feel me if you're involved
Just know what you in for

[Hook: Ab-Soul]
Some people wonder why I wear shades at night
I say "Cause in the dark, they're still that bright."
I see my enemies
They see me too
You wish you was me like something's wrong with you
They say I'm becomin' such a household name
That everywhere I go I'm sure to feel the
{Fame}
Some people wonder why I wear shades at night

[Verse 2: Ab-Soul]
Tell me how you supposed to feel when you walk in a room
Everybody swellin' your head 'til it's as big as the room
You still ain't made it
But it appears to be comin' true
At a time you tryna find what the world is comin' to
And don't forget about your family
You would think it was all love
They waitin' for you to fuck up to blame it on your moms
Like "She did a horrible job
He don't look too good in the eyes of God."
But you know the popular sayin' "Be careful what you wish for."
It just might happen
I never thought I'd make it this far
When I was young I used to wanna ball like Chris Paul
Hoop dreams converted to writin' hit songs
To some of y'all it's just rappin'
And I wrote this over the toilet cause I was pissed off
No shit...

[Hook: Ab-Soul]
Some people wonder why I wear shades at night
I say "Cause in the dark, they're still that bright."
I see my enemies
They see me too
You wish you was me like something's wrong with you
They say I'm becomin' such a household name
That everywhere I go I'm sure to feel the
{Fame}
Some people wonder why I wear shades at night

[Verse 3: Ab-Soul]
The fame
The fortune
The need to feel important
Will exist as long as the Earth is in orbit
Michael Jackson died just a few days ago
Some people say "Malpractice"
But just imagine
Sellin' a hundred million plus copies off of one project
Grown men fallin' out just to touch your fashion
You become an object
With or without an objective of your very own
That type of attention can drive a man mad
So be careful what you wish for
This music is what I do
'Til I die it's what I live for
So if you do it for the jewels
Or the new tennis shoes
And not to be mentioned with Pac, Biggie, and Nas
Then you do it to pollute
I'm Captain Planet with my pants saggin'
Tell the truth
Rewrite it, define it, and spell it too
Make sure you shake every hand
And take a picture with every fan
And do whatever you can do

[Bridge: Ab-Soul]
The fame'll consume you
The fame'll confuse you
Make it look like everything is an optical illusion
The fame will haunt you
Listen what I taught you
Even on your day off
The fame is on you
The fame ain't expensive
But the fame will cost you
The fame is your friend
But the fame will cross you
Take what I say as a warning
Precaution
From the captain blockin' moonlight with my sunglasses
Bastards...

[Outro: Ab-Soul]
Yeah
Yeah
Be careful what you wish for
It just might happen...

They say I'm becomin' such a household name
I'm tryna feel the...

Some people wonder why I wear shades at night...
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Feelin' Us"
(feat. Jay Rock & RaVaughn)

"Feelin' Us"
(feat. Jay Rock & RaVaughn)



[Intro:]
6:19 in the morning nigga

[Verse 1 - Ab-Soul:]
Let me start off with this statement
I'm the motherfucking greatest
I ain't even have too many haters
All my niggas knew I was gon' make it
From performing at Pep Rallys, showcases, talent shows
That I had to sell tickets for, just to get up in that ho

Now raise your hand say Soulo Ho!
Raise your hand say Soulo Ho!
Raise your hand say Soulo Ho!
Raise your hand say Soulo Ho!

I'm rolling up in the tour bus
Just rolling up in the tour bus
Free said put the weed out they don't play that in Virginia
But I'm finna continue, pass the fire to my nigga Tone
Couldn't find a fire but this far from home
But we still trying, I mean we still chiefing
She thinks it's cool, she took a puff, she still freaking
I popped a bean, fell asleep, woke up, and started thinking

[Hook - Ab-Soul:]
Man this shit pays hanging in the House of Pain
Now we sipping champagne on the motherfucking plane
Cause they Feeling Us, they Feeling Us, They Feeling Us
Are you Feeling us?
They Feeling Us, they Feeling Us, they Feeling Us
Are you Feeling Us?

Cause everywhere I go, man I swear they know my name
Make your girlfriend cry when she see me walk by
Cause they Feeling Us, they Feeling Us, they Feeling Us
Are you Feeling Us?
They Feeling Us, they Feeling Us, they Feeling Us
I know you feeling this shit!
I know you feeling this shit!
I know you feeling this shit!
They Feeling Us, they Feeling Us, they Feeling Us
I know you feeling this shit!
I know you feeling this shit!
I know you feeling this shit!
They Feeling Us, they Feeling Us, they Feeling Us
Are you Feeling Us?

[Verse 2 - Jay Rock:]
Yeah I'm liquored up, this a celebration
TDE the shit... thanks to all you haters!
I'm Jay Rock, yeah the OG, me and Soulo blowing OG
Hit the stage, then beat the case, then get the cake, then burn trees
Shake hands, kiss babies, show love, throw 3s
I was on the block with a quarter key, like what the fuck is a 16?
I was so anti-social, nigga wasn't outspoken
Till I picked up a mic, story of my life!
Uh, came with the piece so keep the peace
Uh, I ain't tryna hurt nobody
I ain't sweating no vendetta, champagne on my breath in the hotel lobby
You feel me? Damn right you feel me!
Got them sigh, she feel me and them paparazzi feel me

[Hook]

[Verse 3 - Ab-Soul:]

I'm feeling fine and dandy
Staying awake off this Xanny
Knock knock off this weed can one of yall find another Backwood please?
I just know that I can be, an example of what you can be
Making a way for my homies, making it easy for my family
So mama don't frown no more, mama don't frown no more
No mama don't frown no more, mama don't frown no more
Told me I'm smarter than you, you just gotta trust me yo
I stole from the record store, still selling, records though
Yeah...
(Love you Grandma!)
Ain't no shame, in my game
They know my name in Montreal, they sing my songs cause they relate
They Feelin Us, cause we can't be touched, thank God for Top and Punch
Ho-Ho-Hold on... Drop the drums
These bitches love Soulo, Del Amo to Soho
Fucking with them TopDawgs, you'll just look like toto
Do it all for Soulo, I don't even know them
Hol Up here we go again... Justin bring the chorus in!

[Hook]
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"God's A Girl?"

"God's A Girl?"


"Hey Soul"
"Wassup G G"
"I finally figured out..."
"Thank God for girls"
"God's a girl"

(God's a girl, God's a girl, God's)
I ain't gon' lie, you got me cryin' with a hard dick (amen)
How I love you so much that I hate this shit?
I get it get it, I (don't stop)
You ain't doin' your job if you don't say (oh, my god)
Come have sex with Jesus
Come have sex with Jesus (Soulo)
Come have sex with Jesus
You ain't doin' your job if you don't say (oh, my god)

Every single time, yeah
And all I got is goddesses, I'm a heroine addict..
That's it, that's it
Yeah cause I.. I really wanted to talk about like
You know, it's crazy how you know like you know, how Jesus is in the bible and he don't get no pussy at all
A 33 year old virgin
Yeah it's crazy
Like all the drugs are girls
Mary, Molly
Yeah for real, they're all named after girls
And they're really like female plants and shit

Yes Lord (Black Lip Pastor)
We in Frankies castle with the pack though
Motherfucking pack
Top want me to go to rehab
Told him I would go too
Probably just relapse
Cause that's what ill niggas do
Won't even pop a bottle without poppin a pill
Can't have a meal without picking up the bill
Should be more concerned with my health
But I'm gonna die trying to get this wealth
Pay attention nigga
I've been going platinum, they just trying to take it
Fuck boys acting up, like an adult film audition
I'm just eating these rappers up
Sending artists to the mortician
I'm just with my niggas hanging, case of champagne
Need some water but I'd rather me a martyr for the cause
Nigga y'all niggas still don't get it
Juvenile never went to juvenile hall
It was 400 degrees on terminals
The homies playing with the strap off safety
And my lady at the time she stayed on gun lock
The irony in that alone is crazy
I come up with shit like that that's why they say I'm crazy
Maybe
I'm with the shits, I'm off the shits
(YMF)
Rockstar lifestyle might not make it
But I guarantee she make it to the penthouse naked
You niggas been outdated
Like the bitches I dated way way way way back when
Now I'm getting brain in the tenant's Maybach Benz
It's rented but I'm in it nigga
I didn't pay back
More insufficient funds in the last 5 months than you gonna make in this whole year
On the mountain top about to cry cause it gets so lonely up here
Is anybody out there?
Can anybody hear me?
In this jaded generation of complacency siri don't even take us seriously
But that's some other shit just being honest with you
Right hand on the bible with you
My ancestors came on the mothership
So I got to take it farther nigga that makes sense

My head in the clouds
Getting head in the clouds
By an angel in disguise
She an angel in disguise
D'evils gonna be my demise
I swear that God's a girl, bitch
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"God's Reign"
(feat. SZA)

"God's Reign"
(feat. SZA)



[Intro - Ab-Soul:]
Hey Ali? Yeah that's right
I can hear myself good now, finally

[Hook - SZA:]
Is this how it is These Days?
You even lose when you win These Days
These Days... God's Reign
Scared to live, scared to move These Days

[Verse 1 - Ab-Soul:]
Your soul sits on your third eye, Soul sits on the throne
Told you I was the third wheel, that's three wheel motion on chrome
Three's up, three's up, all around the world
We ain't shooting no jumpshots, but we balling, we balling
I'm from where they get jumped or shot 'til they falling, they falling
They ain't heard one word from God but he calling, he calling
I ain't never had a whole rack, til' I was 24 years old
At 25 I spent a hunnid' of those and still ain't got nothing to show
Uh, I guess that's how it is These Days...
Uh, I guess that's how it goes
Cause this world is dark and my Locs is on but I ain't afraid
ABC everythang, every M you end up with is owed
And that's simple math, I had to balance the good and bad
No masters but a mastermind, Master Kush up in my bag
Soulo in the backseat, in a thing with some tints on it
With a thing with some tits on her, and every nigga in this bitch own her
Soul!

[Hook - SZA]

[Bridge - SZA:]

These Days, in chains
You even lose when you win These Days
These Days... God's Reign
Scared to live, scared to live these days

[Verse 2 - Ab-Soul:]
Fuck
My girl died and I lost my mind, I'm off everything except Heroin
Blame God, don't blame her. All I did was take gangsters to church
Got your lady with literature under her Louis bag
Got your kid studying outside of class
Every project that I dropped she bought em, so now she read more than she Red Bottom
Ab-Soul, Abstract, Asshole I'm with the shit
I say cuz around Bloods and I say Blood around Crips, I'm twisted
Got Mary, got Lucy, got Molly, that's wifey, girlfriend and mistress
Ain't no going against me man make another plan, pop a Xan
Forget it
Hahaha, that's how it is These Days
Yeah that's how it goes
Cause we ain't choose this life it chose us, so don't show hate cause she chose us
I'm just stacking paper, get yours up
Lil' nigga finish your chores up
That's my word I got shows booked
Got that Purp I pour fo's up, stole the show this a hold up
Ho-Hol up, Soulo Ho, there is only uno
Puto uh, Top Dawg out of this world pluto on pluto, you know

[Hook - SZA]

[Bridge - SZA:]

These Days, in chains
You even lose when you win These Days
These Days... God's Reign
Scared to live, scared to live these days

[Outro - Isaiah Rashad:]
God's Reign
These Days...
Yo, y'all got some more trees?
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Gone Insane"

"Gone Insane"


[Verse 1:]
I feel like, I'm affiliated with, the illuminati, bitch
All seein' fuckin eye (I), this is your enlightenment
I'm lightin' this, fire my supplier always like to give
Higher than I've ever been these heights are mighty frightening
Throw ya hands up as if you wanna strike like lightening
Don't shoot, you can't fight a viking on vicodin
Can you? Hmmmm I would like to see you try it then
I be eatin' rappers that's the only way I'm bitin' them
That was yummy yummy, dummy dummy, nothing's funny funny
Give a bitch a sippy sippy, then I get some sucky sucky
Sucky sucky now, think the nigga must be lucky lucky
She's such a doll, I guess that makes me Chucky
Wassup with ya'll other than nothing at all?
Bitches lickin' my balls, you ain't nuttin' at all!
You ain't nuttin' at all
Neither am I
Heaven's a better place, I hope you all die!

I think I'm Jimi Hendrix, I think I'm Kurt Cobain
I think I'm John Lennon, gone insane
Someone take this gun, before I blow out my brains (BANG)
Ab-Soul, and A-Y-I-R-O

[Chorus:]
Grab a bitch then grab ya dick
Pop a fifth and have a sip
Smoke a blunt, pop a pill
Fly nigga, fly nigga
Party every single night
Mingle with a nigga wife
Doggone, we all gone
Die nigga, die nigga

[Verse 2:]
Life's a bitch, but she won't let me hit
So I just masturbate to her naked flicks
I ain't got change for a dolla, but I think I'm making sense
I do resemble my father, but do I really know I'm his?
Sometimes I like to go on a tangent of random shit
Stay with her Black n Mild out with a handful of acid tips
Skywalker in the blunt, Darth Vader in the cup
You don't get lifted with us, your elevators stuck
I never gave a fuck, my name never came up
But now that I done came up, I think I'm King Tut
I told Punch I'd probably get assassinated by the government
He probably think I'm sniffin' cocaine and some other shit
I'm on some other shit, Black Hippie ho!
Yippy ka yeee, Yippy ka yoo
Tilt ya head you see me in the sky
Heaven's a better place, I hope you all die!

I think I'm Jimi Hendrix, I think I'm Kurt Cobain
I think I'm John Lennon, gone insane
Someone take this gun, before I blow out my brains (BANG)
Ab-Soul, and A-Y-I-R-O

[Chorus:]
Grab a bitch then grab ya dick
Pop a fifth and have a sip
Smoke a blunt, pop a pill
Fly nigga, fly nigga
Party every single night
Mingle with a nigga wife
Doggone, we all gone
Die nigga, die nigga

[Verse 3:]
Drownin' in Moscato, popular pothead
Feel like I hit the lotto, and I just got head
From a famous model (who?), Gloria Velez
Lusting for Cubana's culo you know what it is
I think I'm Jimi Hendrix, experience my fate
All I'm missin' is a band of gypsies and some purple haze
But now it's OG Kush and aeroinstrumentals
No need to insinuate, miss me with the innuendo
Ya outlooks lousy someone needs a new window
I'm a win I just don't know when though you bimbos know what you in for some info to make you exercise your mental
A seed small as my pinkie can be your weeping willow
I'm so I'll I'm held hostage at a hospital
Doin' it big like not little
Tivo the revolution when it's televised
Heaven's a better place, I hope you all die!

I think I'm Jimi Hendrix, I think I'm Kurt Cobain
I think I'm John Lennon, gone insane
Someone take this gun, before I blow out my brains (BANG)
Ab-Soul, and A-Y-I-R-O

[Chorus:]
Grab a bitch then grab ya dick
Pop a fifth and have a sip
Smoke a blunt, pop a pill
Fly nigga, fly nigga
Party every single night
Mingle with a nigga wife
Doggone, we all gone
Die nigga, die nigga
 
fox69

fox69

MODERATOR
Učlanjen(a)
06.07.2010
Poruka
29.829
"Gutter"
(feat. Jay Rock)

"Gutter"
(feat. Jay Rock)



[Ab-Soul:]
Rude boy Ab-Soul
Top Dawg rottweiler
Just fall in this motherfucker like

[Verse 1 - Ab-Soul:]
Just tell me when, I'm ready baby
I been ready baby, since 1987 sometime late February
I'm a boss I need an office and a secretary
Numero uno, you know, never secondary
And I'mma stunt even if a nigga never dare me
They say I'm legendary, but I ain't done much
Never heard of a knife, right, I'm uncut
That's raw footage, don't get it fucked up
And you ain't shot shit, that was Duck Hunt
I scare 'em, you saw me and thought you saw three
Cause I could put your life on pause like dogs feet
And you don't wanna Top Notch dot com-pete
Cause like this track, I got y'all beat
By like a hundred fuckin' points
I'mma have to celebrate and smoke a hundred fuckin' joints, light up
I feel like smokin' a nigga
Summer day supersoakin' a nigga, yeah him and both of his niggas
Can get it fresh out of the clip and a surgeon could stitch him up
Affirmative, permanent rest, but

[Hook - Ab-Soul:]
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
Say
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
No

[Verse 2 - Ab-Soul:]
I get this funny feelin' around wannabe killers
Who supposed to move in silence, but be loud as sirens
And when it go down, they known to back down like, "Stop the violence"
And will probably cry if ever locked in a cage like Biron
I'm crucifying liars like Pontius Pilate
Whoever try'll vanish
I'm on a wack rapper diet and I'm famished
Hi, I'm so high I could kick the planet
Watch your world shift and then fix the damage
I talk bread like every second, I been a sandwich
And you're in the wrong profession, you're like a deaf pianist
And you could use a pill like fresh bananas
I do this in my sleep, smooth like silk pajamas
But you don't wanna Top Notch dot com-pete
Cause like this track, I got y'all beat
By like a hundred fuckin' points
I'mma have to celebrate and smoke a hundred fuckin' joints, light up
I feel like smokin' a nigga
Summer day supersoakin' a nigga, yeah him and both of his niggas
Can get it fresh out of the clip and a surgeon could stitch him up
Affirmative, permanent rest, but

[Hook - Ab-Soul:]
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
Say
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
No

[Verse 3 - Jay Rock:]
I swear it's days I feel like bustin' my gun
Niggas be pushin' me thinkin' I'm pussy
Until I clap, leave him on his back, from the mac
Empty the clip leave him stiff as a spliff, y'all don't hear me though
38s we don't play with those
AR hit your arm, have your homies like, "Where'd it go?"
I hate them fake rappers, better calm it down
Come to my town, I'mma show you how this llama sound
[?] holdin' my waste, Gucci belt buckle
Big ass [?] in my pocket, a couple of gs
In the club with Soul, yeah we puffin' the weed
Makin' it rain, money's nothin' to me
But niggas envy us, come and test us
Hot bullets hit your chest, fuck your flesh up
Duck, I don't wanna leave a body on my gat
Fuck around and leave a fuckin' dead body on the track
Damn, you don't wanna Top Dawg dot com-pete
I put a cease and desist on your heartbeat
Why? Because I'm motherfuckin' nuts
Me and Soul go celebrate and smoke a hundred fuckin' blunts
I feel like smokin' a nigga
Summer day supersoakin' a nigga, yeah him and both of his niggas
Can get it fresh out of the clip and a surgeon could stitch him up
Affirmative, permanent rest, what

[Hook x2 - Ab-Soul:]
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
Say
Me no want nobody body on my guns
Me no want nobody body on my guns
No
 
Top