U RS oko 40 odsto odlikaša
On je naveo da je prosječna ocjena prolaznosti učenika u osnovnim školama na kraju prvog polugodišta bila 3,97, dodajući da je vrlodobar uspjeh imalo 28 060 đaka ili 29,56 odsto.
"Dobar uspjeh na kraju polugodišta imao je 16 771 osnovac, dok je dovoljnih bilo 8 011 đaka. Negativnu ocjenu iz jednog, dva i tri predmeta na kraju polugodišta ove školske godine imalo je 4 648 učenika", rekao je Mutić za "Glas Srpske".
Direktor Pedagoškog zavoda RS Mirko Banjac izjavio je da je analiza prolaznosti učenika u prvom polugodištu pokazala visoke rezultate, te da je nemoguće da su oni stvarni.
"Da li će se ovi rezultati pokazati kao tačni vidjećemo tek krajem ove školske godine kada vrednujemo rad nastavnika i postignuće učenika", rekao je Banjac i dodao da će se ova praksa vrednovanja sprovesti u jednoj četvrtini škola, te da će se tek tada znati kakvo je stvarno znanje osnovaca.
Srna - 23.02.2011 11:46
BANjALUKA - Osnovnu školu u Republici Srpskoj (RS) od drugog do devetog razreda pohađa 94 922 đaka, a njih 37 067 na kraju prvog polugodišta školske 2010/2011. godine imalo je odličan uspjeh, odnosno oko 40 odsto, izjavio je Mirko Mutić, prosvjetni savjetnik za ocjenu i praćenje kvaliteta nastave u predškolskom i osnovnom vaspitanju i obrazovanju u Republičkom pedagoškom zavodu.![676205_36513730.jpg](http://www.skole.hr/upload/new/images/newsimg/267/Image/676205_36513730.jpg)
On je naveo da je prosječna ocjena prolaznosti učenika u osnovnim školama na kraju prvog polugodišta bila 3,97, dodajući da je vrlodobar uspjeh imalo 28 060 đaka ili 29,56 odsto.
"Dobar uspjeh na kraju polugodišta imao je 16 771 osnovac, dok je dovoljnih bilo 8 011 đaka. Negativnu ocjenu iz jednog, dva i tri predmeta na kraju polugodišta ove školske godine imalo je 4 648 učenika", rekao je Mutić za "Glas Srpske".
Direktor Pedagoškog zavoda RS Mirko Banjac izjavio je da je analiza prolaznosti učenika u prvom polugodištu pokazala visoke rezultate, te da je nemoguće da su oni stvarni.
"Da li će se ovi rezultati pokazati kao tačni vidjećemo tek krajem ove školske godine kada vrednujemo rad nastavnika i postignuće učenika", rekao je Banjac i dodao da će se ova praksa vrednovanja sprovesti u jednoj četvrtini škola, te da će se tek tada znati kakvo je stvarno znanje osnovaca.