Šta je novo?

Tri brze popravke za ono što kipi

Član
Učlanjen(a)
30.11.2011
Poruka
1.873
Tri brze popravke za ono što kipi







Svi imamo mekana mesta koja nas muče. Jedna od ovih vežbi će ih učvrstiti.

news_10102.jpg


Evo činjenice o mlitavosti: ona nije rezultat samo nedostatka mišićnog tonusa, već i viška telesne masti. Možete da uradite 1005 trbušnjaka, ali ako ne budete radili dovoljno kardio vežbi imaćete samo vrlo tonirane mišiće ispod ćebeta sala. Neophodno vam je bar 30 minuta kardio vežbi tri puta nedeljno. Zatim probajte ove savete za posebna
mesta.

SALCE ISPOD BRUSA

Da biste se oslobodili male rolne koja se preliva preko vašeg brusa na leđima, pokušajte sledeću vežbu:

Stanite pored stolica sa tegićem u desnoj ruci. Stavite levo koleno i ruku na sedište i istegnite desnu ruku ka podu. Savijajući lakat polako sa strane, polako podižite tegić do
grudi.

Uradite dva seta od 15 ponavljanja sa svake strane.

MLITAVOST NA UNUTRAŠNJOJ I SPOLJAŠNJOJ STRANI BUTINE

Kukovi i butine su prva mesta na kojima se kod većine žena zadržava salce i poslednje
mesto sa kojeg ga izgube. Kao dodatak dosta kardio vežbi, pokušajte iskorak na četiri strane.

Sa rukama na kukovima, zakoračite napred sa desnim stopalom i spustite se (ne dozvolite da vam koleno pređe preko nožnih prstiju). Vratite se na početak. Iskoračite unazad, pa se vratite na početak.

Zakoračite u desno (držite levu nogu ispravljenom), vratite sa na početak. Zatim sa levom nogom iskoračite na levo. Ponovite, počevši sa drugom nogom. Uradite dva seta od 15 ponavljanja sa svake strane.

LABAVOST ISPOD RUKE

Tricepsi reaguju brzo na vežbe i gubitak masti, što znači da ćete ovde videti promenu za samo nekoliko nedelja sa spuštanjem na stolici.

Stavite ruke otpozadi na ivicu sedišta stolice i raširite noge. Polako spuštajte pozadinu ka podu, savijajući laktove do ugla od 90 stepeni, pa se odgurnite nazad. Uradite dva seta po 15 ponavljanja.






Izvor: S media
 
Top