Šta je novo?
SerbianForum

Dobrodošli na SerbianForum.org, mjesto na kojem možete pronaći apsolutno sve, mjesto druženja i odlične zabave!

"Srbi pre biskupovog Adama"

• Začetnik teme vucijak88
  • Datum pokretanja
V

vucijak88

Treba mi knjiga...da li neko ima ili zna gdje mogu da skinem?? Hvala...

V

vucijak88

Znam care, ta je odlicna...imao sam cast da mi profesor Radic predaje i da izlazim na ispit kod njega...ali, zivo me zanima sta li je lupao Jaricevic u svojoj knjizi... :)

Bazlik

Bazlik

Naravno da ima ,ali posto kazes da je pisac u knjizi lupao ne vredi da postavljamo link,stvarno bi bilo neumesno da se suprotstavljamo tvom Radicu i njegovim tezama,po mom iskrenom misljenju on bi bio u Istoriji nesto slicno ko sto je Bata Zivojinovic u skupstini,odnosno htedoh reci Bata u recimo filmu Dobrovoljci ili nekoj slicnoj sali...po ovome sto sam zakljucio na svake 100 godine se rodi po jedan Radic koji ce da tvrdi nesto slicno,a vec u skolskim klupama imamo nekolko Radica koji gle cuda posrcu na prvom testu,ne znaju da su na Kosovu ziveli Srbi...naravno da ce buduci Radici i za ovu stavku da se drze ko pijanice za bandere,jer gle cuda neko po Kosovu utabuje s buldozer grobovi od ljudi,crkve misteriozno nestaju,dok se okrenusmo ,ovamo ,onamo neko nam prepravi i istorijske knjige...a kad pogledas malo bolje eto ih i Radici u blizini ,pazi stvarno...knjigu sam poceo da citam i jos me drzi,a kad je budem procitao ,procitacu je jos jedanput ,jer kao sto je i on sam naglasio da je uzivao dok je pisao ,ja uzivam dok citam ono i smejem se,ponekad se u nekom trenutku setim onih reci i pocnem da se smejem iz cista mira,jel onakav nacin izrazavanja i zabavljanja publike nisam video ni u rangiranim humor romanima ,a sve napravljeno tako i sklop reci tako doteran do svrsenstva ,da mu se mora skinuti kapa...bravo napred...

M

mvojnovic

Član