Saznajte vasu IP adresu

ADMINISTRATOR
Učlanjen(a)
Poruka
Najjednostavnije i najbrze mozete saznati koja vam je IPadresa tako sto cete otici na

Kod:
http://www.ip-adress.com/

qfK8Bn.jpg

Ako zelite nesto vise saznati o vasem operateru i jos puno podataka mozete videti ovde.....

Kod:
http://www.ip-adress.com/what_is_my_ip/

gWrVND9zi.jpg

Član
Učlanjen(a)
Poruka
za ip adresu može i...

kliknite na start, zatim kliknite na run, ukucajte cmd, zatim ukucajte netstat -n

i videćete

180px-Netstat.jpg

ADMINISTRATOR
Učlanjen(a)
Poruka
Moze ali netstat je nesto drugo......u sustini to je netvork statistika......i sam netstat ima vise komandi....pa evo na engleskom sta koja znaci.....

Syntax

netstat [-a] [-e] [-n] [-o] [-p Protocol] [-r] [-s] [Interval]

Parameters

-a: Displays all active TCP connections and the TCP and UDP ports on which the computer is listening.
-e: Displays Ethernet statistics, such as the number of bytes and packets sent and received. This parameter can be combined with -s.
-n: Displays active TCP connections, however, addresses and port numbers are expressed numerically and no attempt is made to determine names.
-o: Displays active TCP connections and includes the process ID (PID) for each connection. You can find the application based on the PID on the Processes tab in Windows Task Manager. This parameter can be combined with -a, -n, and -p.
-pProtocol: Shows connections for the protocol specified by Protocol. In this case, the Protocol can be tcp, udp, tcpv6, or udpv6. If this parameter is used with -s to display statistics by protocol, Protocol can be tcp, udp, icmp, ip, tcpv6, udpv6, icmpv6, or ipv6.
-s: Displays statistics by protocol. By default, statistics are shown for the TCP, UDP, ICMP, and IP protocols. If the IPv6 protocol for Windows XP is installed, statistics are shown for the TCP over IPv6, UDP over IPv6, ICMPv6, and IPv6 protocols. The -p parameter can be used to specify a set of protocols.
-r: Displays the contents of the IP routing table. This is equivalent to the route print command.
Interval: Redisplays the selected information every Interval seconds. Press CTRL+C to stop the redisplay. If this parameter is omitted, netstat prints the selected information only once.
/?: Displays help at the command prompt.

jer tesko da ce se obican korisnik snaci u njemu tako jednostavno pogotovu ako mu je promenljiv IP i cesto ga menja.......

Član
Učlanjen(a)
Poruka
hm, u pravu si. Možda eventualno može umesto nestat da se ukuca ipconfig /all

dobije se ovo:

ipconfigall.png

Poslednja izmena:
ADMINISTRATOR
Učlanjen(a)
Poruka
U PDF.......

:download:

[raw]<iframe src="https://skydrive.live.com/embed?cid=37BC32D29066020F&resid=37BC32D29066020F!1012&authkey=AHYUi9JhZop0DNQ" width="98" height="120" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>[/raw]

Član
Učlanjen(a)
Poruka
Jedan od načina da saznate vašu IP adresu jeste ShowIP add-on ekstenzija za Firefox.
Ne samo da možete saznati IP adresu vašeg računara, već ćete imati IP adresu svakog sajta gde se budete našli.

IP info pomoću dotične ekstenzije se smešta u status bar. Uglavnom dole desno u samom Firefox-u.

Ovaj mali add-on je idealan jer ne sakati performanse vašeg pretraživača ni malo,
što je nekima (a i meni) veoma bitna stvar.

Poslednja izmena od urednika:
Natrag