Šta je novo?

Najbolja dijeta za mrsavljenje

Član
Učlanjen(a)
10.02.2012
Poruka
25
Mrsavljenje

Cao ljudi imam jednu molbu.Ako neko moze mi preporuci neki tako da kazem raspored jela po danu.Zdrava ishrana.Nabacio kilazu i ocu se vratim u formu :) .
 
Član
Učlanjen(a)
15.12.2012
Poruka
19
Po meni, najbolje je da se zdravo hranite...

Pustite "Dijete", to su sranja ;)
 
Član
Učlanjen(a)
13.01.2013
Poruka
16
Cao ljudi imam jednu molbu.Ako neko moze mi preporuci neki tako da kazem raspored jela po danu.Zdrava ishrana.Nabacio kilazu i ocu se vratim u formu :) .

Ukoliko nemaš problem fiziološke prirode (problem sa varenjem, znatno usporen metabloizam, čir i sl.) savetujem ti da koristiš nekoliko osnovnih principa:

1) Veći broj manje količinskih obroka umesto malog broja obilnih, jer time aktivno pomažeš organizmu pri varenju hrane

2) Izbaci ili barem probaj da smanjiš (svedeš na minimum) alkohol i gazirane sokove, kao i slatkiše

3) Podstiči bazalni i aktivni metabolizam na pravilan rad tako što ćeš napraviti plan kad i šta jedeš, kao i u koje vreme ideš na spavanje i kad se budiš

4) Kombinuj hranu, bitna je raznovrsnost. Naravno, zdrava ishrana je u pitanju

5) Budi fizički aktivan tri-četiri puta nedeljno. Preporučujem ti trčanje rano ujutro (hormon kortizol je najjači u tom periodu, tada najlakše topiš masne naslage)


P.S.

Držeći se ovih saveta možeš očekivati napredak relativno brzo. Ne zaboravi da se ništa od ovoga neće desiti samo od sebe, nego tvojim aktivnim učestvovanjem.

Napomena - Ukoliko imaš fiziloški ili problem druge vrste za koji smatraš da bi smetao tvom korigovanom načinu života, savetujem ti da se konsultuješ sa doktorom/nutricionistom.

Pozdrav,
Brane
 
Poslednja izmena:
Član
Učlanjen(a)
13.01.2013
Poruka
16
Pridržavajući se pravila UN dijete podstiče se gubitak viška kilograma, ali i regulacija metabolizma – prilagođavajući ga novonastaloj situaciji, što sprečava povratak “na staro”! Time dobijamo da bazalni metabolizam (metabolizam potreban za funkcionisanje “u mirovanju”) opada, korigujući i naše kalorijske potrebe nakon sprovođenja ove dijete.

UN dijetu treba raditi u celosti, jer je poznata i svuda priznata u svetu. Traje 90 dana, a eventualni raniji prekid dijete od predviđenih devedeset dana neće dovesti do regulacije metabolizma, već samo do mršavljenja.U produžetku možete pročitati UN dijetu bez izmena ili prilagođavanja teksta od strane bloga TRX.rs

PRVI – PROTEINSKI DAN

RUČAK: Meso, kuvano ili pečeno (3 parčeta – restoranska porcija – 250gr.) ili 3 kuvana ili pečena jaja, Hleb – parče, salata – u neograničenim količinama, supa – obavezno (bez rezanaca – 1 šolja).Ovog dana mogu se jesti mleko i sir, ali se za njihovu količinu umanjuje količina mesa, odnosno jaja.
VEČERA: Isto što i za ručak, ali bez supe. Obavezno je da ukoliko se meso jede za ručak, jede se i za večeru, a ako su jaja za ručak, moraju biti i za večeru.

DRUGI – SKROBNI DAN


RUČAK: Pasulj, grašak, sočivo, pirinač, krompir – kuvano, jedino uz dodatak začina (so, vegeta, biber, kečap, kuvani paradajz) – pun tanjir, hleb – parče, salata
VEČERA: Isto kao i za ručak, ali pola mere.

TREĆI – UGLJENOHIDRATNI DAN


RUČAK: Kuvana testenina uz dodatak začina – kečapa ili slično, ili pica samo sa dodatkom kečapa, ili slano pecivo u količini pice u piceriji (npr. 3 kifle)
VEČERA: Dva tanja parčeta torte, ili 3 – 4 kolača, ili 3 – 4 kugle sladoleda, Obavezno – 1 rebro čokolade za kuvanje


ČETVRTI – VOĆNI DAN


RUČAK I VEČERA: Samo mešano voće, količine neograničene.Napomene:Posle kruga od 7 x 4 dana, tj. 29 dana (tri puta u toku dijete) drži se”vodeni dan“.Tokom čitavog dana pije se samo voda (eventualno čaj).Posle voćnog dana se nastavlja proteinskim danom.Kafa i čaj se mogu piti, ali bez šećera.
Sve navedeno mora se jesti jer ima svoju ulogu u organizmu.
Voće je obavezno za doručak, jer najbrže daje energiju, čokolada trećeg dana takođe, ona štiti Vaš organizam od mogućih alergija i alergijskih reakcija.Moguće je da prvih desetak ili više dana ne dođe do gubitka kilograma, ali se onda naglo izgubi 2-4 kilograma, usled reakcije metabolizma.Preporučeno je uzimati dodatak vitamina i minerala kako bi se sačuvao imunitet organizma.

Preporuka bloga TRX.rs





UN dijeta ima tražene rezultate, vrlo je popularna i ljudi koji su je probali uglavnom imaju pozitivna iskustva. Međutim, posebna pažnja se mora posvetiti striktnompraćenju dijete i nikako ne treba eksperimentisati na bilo koji način, pogotovo ukoliko niste iskusni u ovom području. Dijetu je moguće prekinuti ranije od predviđenih 90 dana, sa izostankom punog efekta (koji nije potreban svima jer ne planiraju svi da ostvare identične rezultate). Dijetu je najstrože zabranjeno sprovoditi duže od 90 dana ili ponavljati u manjem razmaku od tri meseca nakon BILO KOJE dijete, uključujući i UN dijetu – nerezonski nastavak sa dijetom može biti veoma opasan po zdravlje. Efekat, naravno, neće biti isti kod svih – iz prostog razloga što je u UN dijeti korišćena jedna vrsta ishrane koja ne odgovara svakom tipu čoveka, što važi i za bilo koju drugu vrstu dijete.



Izvor: TRX.rs
 
Top