Šta je novo?

Kako koristiti sobni bicikl?

Član
Učlanjen(a)
30.11.2011
Poruka
1.873
Kako koristiti sobni bicikl?





Sobni bicikl se vozi na različite načine ako želite da ojačate mišiće, steknete kondiciju ili skinete masne naslage. Znate li koje?

news_11484.jpg


Sobni bicikl je korisna sprava za vežbu i trening. Ali, on se koristi za različite namene. Sobni bicikl vam može poslužiti da ojačate mišiće, steknete kondiciju ali i da skinete masne naslage, čemu teže mnogi od nas. U zavisnosti od toga šta je od pomenutog vaš cilj, treba da napravite plan i da se usresredite na dostizanje tog cilja.

Ukoliko želite da ojačate mišiće, znajte da su treningom na sobnom biciklu pogođeni mišići nogu, znači butine i listovi, što znači da ćete ojačati noge. Ako je ovo vaš cilj, treba da se odlučite za kraću ali brzu vožnju koja omogućava maksimalno istezanje i kontrakciju mišića nogu.

Ukoliko je vaš cilj da skinete kilograme, odnosno da topite masne naslage trebalo bi da se odlučite za prelaženje velikih rastojanja. Na nekim sobnim biciklima moguće je videti pored srčanog ritma i
broj izgubljenih kalorija tako da odmah imate uvid u rezultat treninga. Za početak dovoljno je vežbati 20 do 30 minuta sa 65 % srčanog ritma, pri čemu ćete izgubiti oko 300 kalorija , sšo nije nimalo zanemarljivo. Ako trenirate sa manje srčanog ritma , potrebno je da produžite vreme treninga, na primer sa 30 na 45 minuta.

Dobra taktika za topljenje masti jeste da trening imate u vremenskim intervalima. To znači serije intenzivnih napora, sa serijama sa slabijim naporom. Ova kombinacija bi trebalo da bude dobitna za topljenje masti.

Pre svakog treninga trebalo bi obavezno da uradite zagrevanje. Ono može da se sastoji u laganom džogingu, laganoj šetnji ili jednostavno u istezanju.
Posle zagrevanja odredite sebi tempo kojim ćete vežbati. Vi sami odredite sebi brzinu kojom ćete okretati pedale, pa ako vam se učini da je to previše lako, možete ubrzati tempo. Posle treninga trebalo bi da radite tzv. “odgrevanje” koje podrazumeva pedaliranje sve slabijeg inteziteta.

Za početak bi bilo poželjno da vežbate najmanje 3 puta nedeljno po 20 do 30 minuta.
Sobni bicikl je vrlo praktičan jer ne morate da izlazite napolje, da odlazite do fitnes
centra nego možete kući uz TV ili muziku da vežbate, budete uvek u formi i skidate kilograme, a time i kreirate svoju liniju i dođete do svoje idealne figure.








Izvor: S media
 
Top