Član
Učlanjen(a)
20.07.2009
Poruka
6
komp mi se prvo ukocio ,prilikom resetovanja i pokretanja totalno je stao i slova na ekranu izgledaju kao da hvale pkseli ,skroz isprekidano. posto sam pocetnik,da ga nebih nosio odmah u servis i da me ne zavlace ,necija pomoc bi mi mnogo znacila. puno hvala
 
__John__Wayne__
LEGEND
Učlanjen(a)
26.09.2009
Poruka
7.369
Isti problem kao i moj..... Skini Mini XP....... Formatiraj disk na kom ti je sistem ... i Instaliraj ponovo sistem tako sam ja rjesio svoj nema drugog nacina........Naravno izbrisace ti se svi podaci koji se nalaze na toj particiji
 
Član
Učlanjen(a)
16.08.2009
Poruka
932
meni ovo vise lici na problem sa Grafickom kartom, nego li sa OS .... u svakom slucaju preporucio bih da prvo iskeniras komp sa par anti vira i malvera i preinstaliras drajvere za graficku. reci nam kako ti funkcionise monitor ... da li je mozda do njega
 
Član
Učlanjen(a)
13.09.2009
Poruka
79
komp mi se prvo ukocio ,prilikom resetovanja i pokretanja totalno je stao i slova na ekranu izgledaju kao da hvale pkseli ,skroz isprekidano. posto sam pocetnik,da ga nebih nosio odmah u servis i da me ne zavlace ,necija pomoc bi mi mnogo znacila. puno hvala
Koci li na samom startovanju ili u toku kad nesto radis,jel osetis u toku normalnog rada da je racunar sporiji ili nesto slicno,pokusaj sa nekim boljim antivirusnim programom preskenirati i posalji malo vise informacija,pozzz
 
Član
Učlanjen(a)
01.09.2009
Poruka
482
Ako si mnogo "divljao" drndajući grafičku igranjem bez prekida,moguće je da su zakazali njeni drajveri,ili se kartica pregrejala do "pucanja" sistema (Nikouro ti je dao dobar savet).Ako si video sliku kojoj,kako kažeš,"fale pikseli" i ta je slika imala i drečave,neprirodne boje,ova varijanta postaje verovatnija.
 
Član
Učlanjen(a)
15.11.2009
Poruka
13
Vjerovatno neki problem sa grafickom, ubaci neki live Linux distro Ubuntu, Mint i ako tada sve bude radilo onda nije do hardvera, nego do OS ili drajvera za graficku.
 
Član
Učlanjen(a)