Budalastine

Član
Učlanjen(a)
03.05.2009
Poruka
134
E ljudi!

Ae kazite neke vase budalastine koje ste uradeli tokom vaseg zivota. Tj neku anegdotu smesnu:)

Evo ja da pocnem smile3

Ja sam na casu prdnuo, i rekao sam profesorki: Nisam ja:)

Jednom slucajno spalio obrve drugaru, posto sam se igrao dezedoransom i upaljacem:)

Uterao jednog psa u skolu, i on je napao proff matematike i oduzeo joj dorucak:)

ae sad vi nesto...:roll:
 
Učlanjen(a)
08.02.2009
Poruka
5.533
Ih kolko se toga dešava u školi, ne brojivo. Npr. radimo zadatke i mogu samo parni brojevi do 10 da se sabiraju kao 2+8,6+4
Ja - 0+10
Profesorka - nemože to jer.
Ja - ma znam profesorka, samo vas proveravam
Profesorka - ako te ja proverim
Onda sam morao da zaćutim :)
 
Član
Učlanjen(a)
13.02.2009
Poruka
1.014
Uffff..... koliko sam ja sranja pravio (i dalje i hpravim) :)

Sedimo ja i drug na stepenistu u skoli, poslednji dan regularnog dela osnovne skole.
Kaze on meni: Ajde da napravimo neko sranje!
Ja: Ajde! :)

Odemo na sprat, i markerima isaramo celu tablu u tri ucionice.
Uglavno smo pisali "poruke" direktoru (citaj: prozivali direktora) :)


Pa smo jednom gledali kako su neki klinci ubacili diretkoru krompir u auspuh auta. Fazon je u tome sto ih je direktor sve vreme gledao kroz prozor dok su to radili i sve je video. I mi smo videli (ja i ortaci) da ih direktor gleda ali smo cutali. Na kraju direktor je pozvao mene i ortake na razgovor i dogovorili smo se sa njim da glumimo kao da smo izbaceni iz skole da bi se oni klinci usrali. I tako je i bilo. izlazak iz njegove kancelarije je bio teatralan skroz, vikao je na nas i sve po dogovoru. Na kraju je kad se proculo po skoli da smo "izbaceni" svi sa kojima smo bili dobri napravili su protest protiv direktorove odluke, posto su stvarno mislili da smo izbaceni. Bilo je zanimljivo gledati oko 200 djaka uzrasta od 5 do 8 razreda kako prozivaju direktora da nas vrati u skolu.


Eh... to su bili dani.... :roll:

Ima toga jos, cim se setim pisacu vam :) ;)