wireless internet

Član
Učlanjen(a)
26.07.2010
Poruka
6
Ako moze mala pomoc oko neta.Potpuni sam laik za net a imam veliki problem.Posto nemam fiksni tel. komsija je uzeo ADSL (1.5mb) , a ja sam PCI ADAPTER TP-LINK 350GD , lik mi je napravio antenu od konzerve (10e).Udaljeni smo nekih 20-30metara.Signal mi je katastrofa ( weri low) , ne mogu da nista gledam ili radim na netu.On nema nikakvu posebnu antenu za ruter(FABRICKA).Ako moze neko da mi pomogne i kaze sta da radim da li postoje neka antena za ruter da je izbaci , bilo sta.Unapred zahvalan
 
Učlanjen(a)
10.11.2010
Poruka
10
okreni konzervu prema releju :D heheheh sala mala ba nabavi drug moj karticu sto direktno ugradis u komp i na nju spoji antenu pa ces onda vidjeti signala i kod mene je wireless a konekcija mi je 4 mb bolja nego kod adsl :D samo ti treba dobra antena i da je nastelis kako treba neces nikada imati problema
 
Član
Učlanjen(a)
13.06.2010
Poruka
108
Evo kako izgleda moja antena, ali nesto na slici nije u redu,hehehe?Antena je namerno okrenuta naopacke,dakle ne stoji horizontalno vec ovako.A zasto sam tako montirao,kada je okacim po uputstvu, znaci horizontalno imam signal oko 40%, a kada je okacim ovako naopacke signal mi je 65-70% :)
Pozdrav!

15112010008t.jpg
 
Član
Učlanjen(a)
26.07.2010
Poruka
6
ok narucicu antenu preko neta ima raznih od 2000din pa do 3700 din , nego da li treba i ovaj moj komsija sto je kod njega ruter da kupi neku antenu on ima samo onu malu fabricku(oko 15 cm) i ruter mu je 5-6 metara udaljen od prozora .I HVALA VAM
 
Učlanjen(a)
10.11.2010
Poruka
10
vidi jeli spojena u ovome gore vrhu kako treba a nije do nje,kod mene je ista nego ti je do kopa obnovi sistem ili do tp-linka kartice u to me je neka greska pregledaj sve jeli dobor spojeno i nezz koji drajver koristis kod mene je TL-WIN650G/TL-WIN651G
 
Član
Učlanjen(a)
25.09.2010
Poruka
26
Da je dobro napravljena imala bi dobar signal jer je udaljenost smesna. Kupi switch i kabal i povezi se
 
Proud to be Serbian
Član