Urasla dlaka

Član
Učlanjen(a)
09.06.2010
Poruka
5
Da krenemo...
Pre nekih godinu dana (mislim da je bio februar 2009.) pocelo je nesto da "raste" i da me boli u predelu trticne kosti (valjda se tako zove) i ja naravno bio sam mnogo pametan pa sam odbijao da odem kod lekara. Nakon nekih nedelju dana bolova nisam mogao da hodam, sedim, lezim... jednom recju nista. Onda sam sebe naterao da odem kod lekara. Prvo sam bio do neke Studentske poliklinike koji su mi rekli da imam uraslu dlaku i dali mi uput da odem kod hirurga. Otisao sam do bolnice i oni cim su videli moje "oboljenje" prvo su mi cestitali kako sam uopste izdrzao do tog stadijuma i onda su mi rekli da legnem i da se skinem :p. Sledece cega se secam je to da mi je doktor rekao da se uhvatim za neke metalne sipke koje se nalaze ispod kreveta. Prvo ga nisam razumeo zasto, ali cim su poceli da secu i da cede to shvatio sam zasto mi je rekao za te metalne sipke. Iako je taj proces trajao nekih 3-4 minuta, meni je bilo kao da je proslo preko pola sata. Ne secam se dobro celog tog "zahvata". Secam se samo za metalne sipke i posle sam izasao iz sobe. Nakon dosta dnevnih previjanja... to je proslo. Mislim da je neki doktor pricao da za 6 meseci moram ici na operaciju, ali se ne secam bas najbolje. Naravno, ja nisam otisao. Evo me sada... godinu dana kasnije od tog loseg dogadjaja i meni je opet krenulo sve. Samo sto ovoga puta mene ne boli kao pre. Mogu da hodam, sedim, radim, bilo sta, ali je "rana" krenula da curi (do pre neki dan me je malo i bolela). Sada ne znam sta da radim. Zbunjen sam i prestrasen. Prestrasen sam odlaska kod lekara kao i kod hirurga. Sam pomisao na operaciju... cccc... Ne znam sta da kazem. Prestravljen sam. Upasen kao malo dete posle horor filma. Moji pokusavaju da me ubede da odem kod lekara nabrajajuci mi svaku bolest koja moze da mi se dogodi (neke su i apsolutno nemoguce). Ono sto bi bilo sada najbolje je da mi neko kaze... Sta da radim?????? Da li da odem kod lekara ili da sedim kuci i