Problemi sa lepljenjem titla u DVD

Član
Učlanjen(a)
01.11.2009
Poruka
9
Na netu sam pronašl jedno uputstvo kako da nalepim titl u film koji je u DVD formatu ( sa Audio_ts i Video_ts delovima). Potrebana su 3 programa: DVD Decrypter ( za demu-ovanje DVD na hard disk), Subtitle Workshop ( za konvertovanje i uskladjivanje prevoda) i DVD Lab Pro ( za konačno lepljenje titla i obradu DVD-a)...

Elem, nakon demux-ovanja se umesto više video fajlova dobije samo jedan, takodje samo jedan audio fajl. Sada bi trebalo uskladiti film i titl. Nakon što učitam titl u SW, to nikako ne mogu da učinim sa filmom, jer ga SW ne ,,vidi,, ! Niti se automatski učita, kao što bi bio slučaj sa .avi filmom, niti uspeva sa opcijom Film- Otvori...

Koji je format titla najbolji za lepljenje na DVD ? Ovde na forumu sam videla više odgovora, pa mi to stvara nedoumice...

Naravno, pročitala sam sve tutorijale o SW. Potpuni sam laik po ovom pitanju, pa ako neko ima živaca, znanja i volje, nek da neki savet :roll:
 
Član
Učlanjen(a)
01.11.2009
Poruka
9
Allok Video Joiner ! Kakvo olakšanje, a ja danima lomim mozak sa desetak programa....

Već sam uspela da nalepim titlove na nekoliko filmova, a onda se pojavio problem sa epizodama jedne serije - nikako neće da se nalepi titl ! Probam jednu, drugu, treću - neće pa neće...Jedina razlika u odnosu na ranije filmove je što su titlovi ponegde u tri reda. Da li to može biti razlog ?
 
Učlanjen(a)
22.08.2009
Poruka
4.109
vidi u kom su formatu titlovi u sub ili srt , pa ako nece u jednom konvertuj titl u drugi i trebalo bi da moze.
 
Član
Učlanjen(a)
01.11.2009
Poruka
9
Nije to u pitanju...

Epizode su 23 fps, titlovi 23.976 fps i kao takvi se bez problema mogu odgledati na više plejera i podešavati u SW. Medjutim, ne mogu u SW da prebacim titlove da budu 23 fps..Da li ih zbog toga ni AllokVideoJoiner ni Convertxtodvd ne registruju ?
 
Učlanjen(a)
22.08.2009
Poruka
4.109