Problem sa regulatorom voltaze!?

Član
Učlanjen(a)
31.10.2011
Poruka
5
Da izlozim svoj problem, mozda ga i resim. I da napomenem da sam laik u elektronici ;)!
Imam regulator voltaze za monofaznu struju. Ulazna struja je oko 210-220V, izlazna je 220V.
Javlja se problem pri ukljucivanju nekih drugih masina u pogonu (nisu prikljucene na regulator) koja izazove trenutan pad i ulazne i izlazne struje kod regulatora.
Posle par sekundi sve se vrati na normalu, ali sama masina koja je prikljucena na taj regulator prekine proces rada pri tom variranju.
Da li je kod regulatora normalno da njegova izlazna struja varira kao i ulazna u trenutnim padovima???
Iskreno meni je to cudno da tako radi ali do nekle ima i logike.
Inace uredjaj je MVR5000-VA
 
Član
Učlanjen(a)
11.07.2010
Poruka
2
Naponski regulator treba da odrzi stabilan napon na svom izlazu a kako se masina ukljucena na regulator iskluci onda je ulazni napon manji od nozvoljenog ili neispravan regulator napona. Za ovakav problem treba mnoge stvari sagledati koje se nemogu preneti u pitanju.
 
Član
Učlanjen(a)
26.07.2012
Poruka
455
Izrezak1.JPG

pošto je navedeno "Reaguje na padove napona od 15V" znači da je u trenutku uključenja drugih potrošača došlo do pada napona većeg od 15 V što se onda odražava na rad regulatora. ako su među tim potrošačima koji nisu spojeni na regulator kakvi trofazni motori trebalo bi videti da li startuju sa spojem u zvezdu ili u trokut jer ako startuju sa spojem u trokut onda ti to uvelike oruši napon!
pozz!
 
Član
Učlanjen(a)
31.10.2011
Poruka
5
Hmmm, dobio sam savet da kupim online ups, kazu da on drzi napon konstantno, a da stabilizator ne moze da koriguje manje/vece promene u trenutku. Vec da koriguje u vremenskom intervalu od tih 6sec ako ostane manji/veci napon. E sad pitanje je sta treba ciniti. Ja sam vec ulozio u regulator i nadao se da on pomogne, ako sad ulozim i u online ups koji je duplo skuplji od regulatora a ne dobijem to sto treba, e to je vec problem.
 
Član
Učlanjen(a)