Kako da pustim audio cd na kompjuteru?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
Učlanjen(a)
11.04.2010
Poruka
7
Molim Vas da mi pomognete, pošto sam početnik.Nemogu da slušam audio cd-e na komjuteru.Jednostavno kad stavim cd-e čitač ga ne prepoznaje i kao da nisam uopšte stavio cd-e.Kako da riješim problem i da li uopšte može.Imam w7 operativni sistem, te Winamp, Gom pleyer i WMP.Šta da radim i kako?
 
Član
Učlanjen(a)
10.11.2009
Poruka
1.654
da li ti izbacuje gresku pri pustanju cd-a ili ne tece zvuk? jel ispravan cd, jesi probao neki drugi?
 
Član
Učlanjen(a)
11.11.2009
Poruka
506
Da li optički pogon radi tj.da li zavrti CD i nakon toga stane ili se ništa ne dešava kad staviš CD u pogon ?

Pogledaj u BIOS -u da li je uključen Optical disc.

Otkad ti je se to počelo dešavati i kako je došlo do toga ?
 
Član
Učlanjen(a)
01.12.2012
Poruka
236
Kolege forumaši su postavili odlična pitanja ali još nema odgovora od tebe na osnovu koga će usmeriti analizu u smeru koji dovodi do rešenja. Ja ću pokušati da pomognem obrnutim putem. Predlažem par podešavanja u Win 7 kojima se odprilike eliminiše greška u softveru.

U kontrolnom panelu pronađeš 1
Autostart01.jpg

Zatim preko opcije 3 podesiš autostart sa optičkog drajva
Autostart02.jpg

Čekiranjem opcije 1 dozvoljavaš ili zabranjuješ autostart generalno a opcijom 2 definišeš program kojim će se otvoriti sadržaj Audio diska prilikom autostarta.
Autostart03.jpg

Vrati se na dijalog sa slike 2 i odaberi opciju 1. Pronađi program koji si odabrao kao primarni za reprodukciju Aido CD-a i proveri da li je sistem prihvatio podečavanja. Ovoj opciji se vrati ako se desi da prilikom instalacije nekog novog programa recimo AIMP ne obratiš pažnju i dozvoliš da preuzme Audio CD na sebe a ti i dalje želiš recimo winamp.

Autostart04.jpg

Ako je ovo pomoglo eto sreće. Ako ne - eliminisane su greške u podešavanju WIN 7 i onda ćemo napasti hardverski problem.
 
MODERATOR
Učlanjen(a)
17.11.2012
Poruka
3.071