iGO NextGen SKOCKANE VERZIJE

Član
Učlanjen(a)
24.07.2012
Poruka
29
Kao i uvek greška je ljudska. Slagao si nas da je sve u redu sa sys.txt i pored toga nisi ni probao savete od BokiPK. Baš ni jedan zapis koji se tiče rayter mapa nemaš a s obzirom na sve pogrešno što si uradio, verujem da nemaš ni labs.zip u ux folderu.

Primeni ti lepo savete koje si dobio od Bokija i od mene, skrinšotuj to i daj prepravljen sys.txt ako ti i dalje ne bude radilo.

Dakle, greška je u tebi pa je tu potrebna i popravka a eto možeš da aplouduješ i svoju raster mapu da je akindki testira.

Rodjace ako neces da pomognes onda nemoj ni da odmazes...
Sve ono sto su Bocky72 i anonymvs napisali sam pazljivo proverio, i sve to postoji u mom sys. fajlu (naravno nisam brisao ako postoji i jos nesto pored toga i nisam stavljao ona objasnjena koja stoje u zagradama jer smatram da nisu neophodna da bi to sve radilo u samoj aplikaciji).

Neka me neko "stariji" demantuje ako gresim negde...
 
Učlanjen(a)
26.02.2017
Poruka
146
"Rođače" - kako to gordo zvuči :D

Elem, ukazao sam ti na greške koje si ti lično napravio, jedini način da nastavimo jeste taj da skrinšotima i aploudom prepravljenog sys.txt pružiš dokaz da si ispravio učinjene greške a da ti prikaz raster mapa i dalje ne radi.

I opusti se, ako si svestan pozicije učenika onda ispoštuj učiteljevo insistiranje na urađenom domaćem.

Ako pak ne želiš da učiš onda zadrži taj "rođački" gard koji te btw nigde neće odvesti. ;)


EDIT: tvoj sys.txt se nalazi pod spojlerom i baš bih voleo da mi pokažeš po čemu to ja izvlačim pogrešan zaključak da je greška u tebi i samo u tebi:
[device] type="android" ;device_nng_path_primary="" device_nng_path_secondary_disable=1 [android] fullscreen=1 ignore_keyguard=1 create_sdcard_dir=0 navigation_audio_stream = 4 [interface] save_checksum=0 maxzoom2d=6000000 minzoom2d=10 minzoom3d=10 capture_to_jpeg=1 [debug] screenshotsavecameraini=0 max_memory=262144000 [naviextras] boot_service_address=http://zippy.naviextras.com/services/index/rest [folders] data_folder_name="iGO_Israel" ;data_folder_name="iGO_Avic" ;data_folder_name="iGO_Basar" linked_root_list="/storage/emulated/0 /storage/MicroSD /extsd /storage/extsd0 /mnt/extsd0 /mnt/storage/extsd0 /external_sd0/mnt/sdcard/external_sd0 /mnt/external_sd0 /mnt/sdcard/external_sd /sdcard2 /sdcard /sdcard/sd /mnt/sdcard /mnt/sd /mnt /storage /mnt/extSdCard /mnt/external_sd /mnt/sdcard/external_sd /sdcard/external_sd /storage/extSdCard" has_secondary_root=1 android_secondary_root_path="/storage/emulated/0/addons" [gps] location_log=0 location_log_filename="gpslog/LocationManager" accuracy_workaround=1 [rawdisplay] screen_xy="auto" dpi="auto" ;dpi=120 ;dpi=160 ;dpi=240 ;dpi=320 ;dpi=480 ;dpi=640 [network] available=1 [tmc-http] enabled=1 start=1 profile_name="nng-igo-tmc-jci" [tmc.src.http] enabled="1" ;[other] ;discard_save=userdata:poi_visiblities.txt [vr] disabled=0 [hnr] ignored_missing_country_ids=* [route] hnr_ignored_missing_country_ids=* [voice.now] common_vehicle_deceleration=40 common_reserve_distance=40 common_lane_change_reserve_distance=0 highway_vehicle_deceleration=40 highway_reserve_distance=50 highway_lane_change_reserve_distance=0 [sound] dev_buffer_size=200 sound_effect_unmute_delay=100000000000 log_sound_effect_muting=0 android_muting_device=0 media_config=config/devices/media_android.xml announce_restricted_roads=1 announce_roundabout_turn_dir=1 [warning] is_spoken=1 ;speedcam_warning=1 ;speedcam_enabled=1 enable_speedcam_updates=1 say_camera_distance=1 say_camera_speed_limit=1 overspeed_min_tone_repeat_delay=-1 overspeed_min_speech_repeat_delay=-1 speedcam_continuous_approach_beep_when_tonal=0 warn_distances="130:1000,90:790,70:690,50:590,30:540" ; S P E E D C A M - C A T : 0 [speedcam_category:0] activated_spoken_type=speech activated_speech="Speed Camera" approach_beep_distances=450 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Speed Camera" ;overspeed_spoken_type=none overspeed_speech="Reduce your speed." overspeed_sound="speedcam_over_speed" skin_first_sound="Fixed_Camera" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="Fixed_Camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" use_road_speedlimit=0 min_frc=-1 ; S P E E D C A M - C A T : 1 [speedcam_category:1] activated_spoken_type=speech activated_speech="Mobile Speed Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Mobile Speed Camera" ;overspeed_spoken_type=none overspeed_speech="Reduce your speed." overspeed_sound="none" skin_first_sound="Mobile_Camera" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="Mobile_Camera" skin_repeat_distance=250 ;skin_off_sound="speedcam_off" ;skin_off_sound=0 min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 2 [speedcam_category:2] activated_spoken_type=speech activated_speech="Built-in Speed Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Built-in Speed Camera" ;overspeed_spoken_type=none overspeed_speech="Reduce your speed." overspeed_sound="none" skin_first_sound="Redlight_Camera" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="Redlight_Camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 3 [speedcam_category:3] activated_spoken_type=speech activated_speech="Average Speed Camera" approach_beep_distances=150 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Average Speed Camera" section_beep_distance=250 section_beep_spoken_type=speech section_beep_speech="Average Speed Camera" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Section_Start" skin_speed_sound_delay=250 skin_repeat_sound="Section_Start" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 4 [speedcam_category:4] activated_spoken_type=speech activated_speech="Red Light Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Red Light Camera" ;overspeed_spoken_type=none overspeed_speech="Reduce your speed." overspeed_sound="none" skin_first_sound="Redlight_Camera" skin_speed_sound_delay=210 skin_repeat_sound="Redlight_Camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 5 [speedcam_category:5] activated_spoken_type=speech activated_speech="Strelka Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Strelka Camera" overspeed_spoken_type=none skin_first_sound="Strelka_Camera" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="Strelka_Camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 6 [speedcam_category:6] activated_spoken_type=speech activated_speech="Railroad Crossing" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Railroad Crossing" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Railroad" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Railroad" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 7 [speedcam_category:7] activated_spoken_type=speech activated_speech="Bus Lane Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Bus Lane Camera" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="BusLane_Camera" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="BusLane_Camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 8 [speedcam_category:8] activated_spoken_type=speech activated_speech="High Accident Zone" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="High Accident Zone" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Accident_Zone" skin_speed_sound_delay=190 skin_repeat_sound="Accident_Zone" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 9 [speedcam_category:9] speedcam_snap_distance=50 activated_spoken_type=speech activated_speech="School Zone" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="School Zone" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="School_Zone" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="School_Zone" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 10 [speedcam_category:10] activated_spoken_type=speech activated_speech="Town Entry Point" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Town Entry Point" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Town_Entry" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Town_Entry" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 11 [speedcam_category:11] activated_spoken_type=speech activated_speech="Red Light and Speed Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Red Light and Speed Camera" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Redlight_Camera3" skin_speed_sound_delay=200 skin_repeat_sound="Redlight_Camera3" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 12 [speedcam_category:12] activated_spoken_type=speech activated_speech="Toll Booth" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Toll Booth" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Toll_Booth" skin_speed_sound_delay=200 skin_ari_sound="ari_sound" skin_repeat_sound="Toll_Booth" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 13 [speedcam_category:13] activated_spoken_type=speech activated_speech="Hospital, Ambulance" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Hospital, Ambulance" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Hospital" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Hospital" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 14 [speedcam_category:14] activated_spoken_type=speech activated_speech="Fire Station" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Fire Station" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Fire_Station" skin_speed_sound_delay=160 skin_repeat_sound="Fire_Station" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 15 [speedcam_category:15] activated_spoken_type=speech :activated_speech="Charge Zone" activated_speech="Congestion Charge Zone" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech ;approach_beep_speech="Charge Zone" approach_beep_speech="Congestion Charge Zone" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Charge_Zone" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Charge_Zone" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 16 [speedcam_category:16] activated_spoken_type=speech activated_speech="Give Way" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Give Way" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Give_Way" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Give_Way" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 17 [speedcam_category:17] activated_spoken_type=speech activated_speech="Fixed Mobile Camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Fixed Mobile Camera" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="FixMobil" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="FixMobil" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 18 [speedcam_category:18] activated_spoken_type=speech activated_speech="Speed Breaker" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Speed Breaker" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Speed_Breaker" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Speed_Breaker" skin_repeat_distance=250 ;skin_off_sound="speedcam_off" ;skin_off_sound=0 min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 19 [speedcam_category:19] activated_spoken_type=speech activated_speech="Children" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Children" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Children" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Children" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 20 [speedcam_category:20] activated_spoken_type=speech activated_speech="Dangerous Turn" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Dangerous Turn" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Dangerous_Turn" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Dangerous_Turn" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 21 [speedcam_category:21] activated_spoken_type=speech activated_speech="Tunnel" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Tunnel" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Tunnel" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Tunnel" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 22 [speedcam_category:22] activated_spoken_type=speech activated_speech="POI." approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="POI." overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="POI" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="POI" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 23 [speedcam_category:23] activated_spoken_type=speech activated_speech="RPS Post" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="RPS Post" skin_off_sound="speedcam_off" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="RPS_Post" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="RPS_Post" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 24 [speedcam_category:24] activated_spoken_type=speech activated_speech="Dangerous Railroad Crossing" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Dangerous Railroad Crossing" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Dangerous_Railroad_Crossing" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Dangerous_Railroad_Crossing" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 25 [speedcam_category:25] activated_spoken_type=speech activated_speech="Highway Exit" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Highway Exit" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Highway_Exit" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Highway_Exit" skin_repeat_distance=350 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 26 [speedcam_category:26] activated_spoken_type=speech activated_speech="Speed Boards" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Speed Boards" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Speed_Boards" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Speed_Boards" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 27 [speedcam_category:27] activated_spoken_type=speech activated_speech="Dynamic Traffic Light" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Dynamic Traffic Light" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Dynamic_Traffic_Light" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Dynamic_Traffic_Light" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 28 [speedcam_category:28] activated_spoken_type=speech activated_speech="Max Height" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Max Height" skin_off_sound="speedcam_off" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Max_Height" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Max_Height" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 29 [speedcam_category:29] activated_spoken_type=speech activated_speech="Pedestrians" approach_beep_distances="550,100" approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Pedestrians" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Pedestrian_Crossing" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Pedestrian_Crossing" skin_repeat_distance=150 ;skin_off_sound="speedcam_off" skin_off_sound=0 min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 30 [speedcam_category:30] activated_spoken_type=speech activated_speech="SC camera" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="SC camera" skin_off_sound="speedcam_off" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="SC_camera" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="SC_camera" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=5 use_road_speedlimit=0 ; S P E E D C A M - C A T : 31 [speedcam_category:31] activated_spoken_type=speech activated_speech="Dangerous Area" approach_beep_distances=550 approach_beep_spoken_type=speech approach_beep_speech="Dangerous Area" overspeed_spoken_type=none overspeed_sound="none" skin_first_sound="Dangerous_way" skin_speed_sound_delay=180 skin_repeat_sound="Dangerous_way" skin_repeat_distance=250 skin_off_sound="speedcam_off" min_frc=-1 use_road_speedlimit=0
 
Poslednja izmena:
Član
Učlanjen(a)
24.07.2012
Poruka
29
Ne znam odakle ti onaj sys.txt koji si postavio jer to nije onaj koji ja imam u telefonu. Ali posto sam na godisnjem pa imam kada da mlatim praznu slamu, evo ponovo kopiran deo sys.txt do SPEEDCAM, (SA BOLDOVANIM DELOM VEZANIM ZA RASTER MAPE):
[device]
type="android"

[android]
fullscreen=1
background_shutdown_timeout=0
disable_restart_after_phone_call=1
check_folders_after_rebuild=0
create_sdcard_dir=1
getdeviceid_trycount=0
navigation_audio_stream=3

[rawdisplay]
driver="gles_2_0_android"
screen_xy="auto"
dpi="auto"
;dpi=240
;base_dpi=240

[autorad]
detect=10
;disabled=1

[interface]
maxzoom2d=6000000
minzoom2d=10
minzoom3d=25
show_demo_routes=0
;show_glonass=1
vfont_enabled=1
save_cheksum=0
hide_eula=1
default_anim_off=0
extra_settings=1
uieffect_enabled="1"
skin_vers=0

[map]
3dcarsizemin=5000
3dcarsizemax=8000
3d_min_zoomlevel=15
maximum_resultpois_in_cell=200
maximum_resultpois_visible=200
raster_in_2d=1
raster_in_3d=1
raster_2d_high_quality=1
raster_3d_high_quality=1


[here]
here_wireless=1

[voice]
bridge_prio=2
big_junction_prio=1

[sound]
ding_muted=1

[vr]
disabled=0

[sound.announcer]
gps_signal_lost=0
gps_disconnected=0

[hnr]
ignored_missing_country_ids=*

[route]
hnr_ignored_missing_country_ids=*

[other]
use_show_gps_pos_from_state=0

[debug]
imei="android.os.Build.SERIAL"
show_big_junction=1
skip_eula=1
raster_quality=1
max_memory=314572800

[kml]
default_icon=1
kml_as_logical_provider=1

[poi]
enable_icon_fight=1
group_poi_icons=0
multipoi=1
poi_grouping_distance=0
provider_filtering=1

[gps]
location_net=0
location_gps=1
background_navigation=1
location_log=0
location_log_filename="gpslog/LocationManager"
skip_announce_errors=1
accuracy_workaround=1

[folders]
data_folder_name="iGO_NextGen"
linked_root_list="/extdata /sdcard2 /sdcard /sdcard/sd /sdcard/external_sd /mnt/sdcard /mnt/sd /mnt /storage /mnt/sdcard/sd /mnt/sdcard/external_sd /mnt/extsdcard /mnt/sdcard/extStorages/SdCard /ext_card /mnt/ext_card /mnt/extSdCard /mnt/ext_sd /mnt/sdcard/extStorages/SdCard /ext_card /mnt/ext_card /mnt/extSdCard /mnt/ext_sd /storage/extSdCard /mnt/storage/external_sd /storage/sdcard0"
;has_secondary_root=1
;android_secondary_root_path="/storage/79D3-1803/addons"

[naviextras]
boot_service_address="http://zippy.naviextras.com/services/index/rest"

[network]
available=1

[tmc.src.http]
enabled="1"

[http]
enabled=1

[tmc-http]
enabled=1
start=1
profile_name="nng-igo-tmc-igoworld"
;profile_name="nng-igo-tmc-iphone"
;profile_name="nng-igo-tmc-jci"
;profile_name="nng-igo-tmc-russia"
profile_version=2
udp.enabled=0
dl_max_events_added=8000

[speedcam.disabled_countries]
_FRA=x,x,x,x,x,x,x
_SUI=x,x,x,x,x,x,x

[lua]
speedwarningalwaysvisiblechk="1"
rastermaps=1

[regional.timezone]
;sync_time=1
use_auto=1

[sound.voice]
drive_sentence_without_force="1"

[warning]
is_spoken=1
speedcam_warning=1
speedcam_enabled=1
enable_speedcam_updates=1
say_camera_distance=1

say_camera_speed_limit=1
overspeed_min_tone_repeat_delay=-1

overspeed_min_speech_repeat_delay=-1

speedcam_continuous_approach_beep_when_tonal=0
warn_distances="130:1000,90:790,70:690,50:590,30:540"
 
Poslednja izmena od urednika:
Član
Učlanjen(a)
09.04.2010
Poruka
87
Ne znam u čemu je problem što me izbaci iz aplikacije čim udjem,uradio sam baš sve kako je napisano?Mzd je do nougata
 
Učlanjen(a)
20.08.2016
Poruka
115
E ovo je da po.pizdiš! Neradi mi više u monitoru putovanja : snimanje putovanja :(....
Zapravo kada kliknem na "pokrenite snimanje putovanja" snimanje počne i kada kliknem na "zaustavi beleženje" nema snimljenog puta....ima li neko ovakav problem i može li se rešiti ovo.

Послато са Lenovo Z90-7 уз помоћ Тапатока
Ponovo radi bioskop!
Dakle , tokom povratka iz cg (470km) putni računar je radio nestabilno, više puta je pucalo snimanje tako da sam celu rutu snimio iz više pokušaja...
Kada sam pravio pauze (kafa,ručak i sl.) skinem tel. Sa punjača i ugasim ekran. Uvek pukne igo...(moram da ga pokrenem ponovo).
Pre dva dana sam se vratio i ništa nisam dirao u aplikaciji (lažem,juče sam dodao u sys.txt:
[android.opengl]
sub_sample_size=4), sada baš lepo izgleda, sve klizi!
Danas sam primetio da putni računar radi kako treba, snima trasu normalno, kada kliknem na zaustavljanje snimanja , on to i uradi! Za snimanje trase kojom se vozi nemora da postoji ruta! Još sam primetio da sada kada minimiziram igo ili ugasim ekran app ne krašuje!
Neverujem da sam problem rešio sa ovom izmenom u sys.txt ali sada sve radi!
Inače tokom puta u cg i u povratku navigacija je radila bez ikakvih problema, lana takođe! Hvala još jednom anonimusu na uloženom trudu!
fd2f57be0f5b4949f5933279ff10158b.jpg


Послато са Lenovo Z90-7 уз помоћ Тапатока
 
Učlanjen(a)
26.02.2017
Poruka
146
...
Evo ako neko ima kada neka pregleda ovaj sys. fajl ...ja ne vidim nista neobicno, ali nisam nesto ni strucan...
Ovo gore je citat tvog posta #96 u kome si okačio sys.txt u kome nema ničega u vezi raster mapa a onda pišeš sledeći post u kome se iščuđavaš što sam ja primetio te tvoje greške pritom negiraš da je to uopšte tvoj sys.txt?!
Ne znam odakle ti onaj sys.txt koji si postavio jer to nije onaj koji ja imam u telefonu. Ali posto sam na godisnjem pa imam kada da mlatim praznu slamu, evo ponovo kopiran deo sys.txt do SPEEDCAM, (SA BOLDOVANIM DELOM VEZANIM ZA RASTER MAPE):...

Tebi očigledno nije važno da nešto naučiš već da troluješ ljude koji pokušavaju da te nečemu nauče. Imaš 100% pogrešan pristup a pošto nećeš da ga menjaš, ne možeš očekivati dalju saradnju. :wave:

Pokazao sam ti na kraju krajeva skrinšot na kome rade raster mape zbog čega ti mora biti jasno da je greška u tebi samome.
 
Učlanjen(a)
09.10.2011
Poruka
274
@mmkuburic
Ova raster mapa ne radi ni kod mene. Sumnjam da je dobro spakovana.

@Mapkc
Kad budes pri kompu posalji mi onaj raster Bgd, cisto da proverim i sebe, mada je to provereno radilo kod mene sa Pongom.
 
Natrag
Top