HTC Desire X kako rutovati - pomoc

Učlanjen(a)
19.06.2010
Poruka
29
Kao sto naslov kaze, molio bih da neko ko zna, postavi ovde korak po korak postupak rutovanja HTC Desire X... Nasao sam po internetu nekoliko uputstava, ali nijedno nisam sproveo do kraja kako treba. Ne verujem da sam bas toliki laik, ali uvek dodje neki korak na kome se "sapletem". Svaka pomoc je dobrodosla. Hvala unapred
 
Učlanjen(a)
19.06.2010
Poruka
29
Hvala tebi puno, ali da ne ispadne da sam nezahvalan, za to sam znao odavno. Problem je sto u Kingo-u na spisku podrzanih telefona nema HTC Desire X, a on mi treba... Tesko se nalazi za moj telefon, pa zbog toga i pitam ovde. Jos jednom hvala, ali ako ima neko konkretno resenje za HTC DX, neka objavi. Pozdrav
 
Učlanjen(a)
19.06.2010
Poruka
29
Ne, ne ide. Ubih se pokusavajuci, ali svaki pokusaj je neuspesan. Pocinjem da mislim da sam retardiran, a toliko tezih stvari sam uspeo da uradim sa telefonima, kompovima i ostalim uredjajima. Ajde jasno mi je da Kingo i Vroot nece jer verovatno moj telefon nije na listi podrzanih, ali i kad krenem sa postupcima sa XDA foruma, rezultat je isti. Probacu jos nekoliko opcija, pa ako ne bude islo, moracu da odustanem
 
UREDNIK
Učlanjen(a)
28.07.2010
Poruka
1.541
Просто је за не поверовати. Kingo неке неће, мени није хтео да рутује два модела Алкател док је VROOT то одрадио без проблема?
Пробај ово:https://towelroot.com/
 
Učlanjen(a)
19.06.2010
Poruka
29
Ovde ne mogu ni da udjem bez doniranja ili ne znam nacin, ali pre ce biti ovo prvo.
Inace, pokusao sam sinoc sa koracima kako je objasnjeno na XDa forumu i dosao do koraka kada treba ukucati token na sajtu HTC-a...Ma, sta god u toj situaciji pokusao, ne ide...


Token je tacno ukucan

untitledfsdfsd.png


A nakon toga dobijem sledeci odgovor....

untitled454.png